Ik heb ook andere merken. Er ligt nu zoveel apart en nog steeds heb ik veel teveel melts

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alwiene schreef:Wauw haha wat grappig dat er hier nu ook ineens over die Poolse site gesproken wordt. Maar daar heb ik dus mijn laatste bestelling gedaan. Ze leveren prima. Ik ben binnen het 0.5 kg tarief gebleven qua verzenden maar daar kunnen geen kaarsen in maar was dan ook maar ongeveer 5 euro verzendkosten kwijt.
Alwiene schreef:Wauw haha wat grappig dat er hier nu ook ineens over die Poolse site gesproken wordt. Maar daar heb ik dus mijn laatste bestelling gedaan. Ze leveren prima. Ik ben binnen het 0.5 kg tarief gebleven qua verzenden maar daar kunnen geen kaarsen in maar was dan ook maar ongeveer 5 euro verzendkosten kwijt.
waxmeltsenzo schreef:Ik heb een van de B&bw glazen weer gevuld met was en 3 geuren. Onderste laagje weer gebruikt om mijn houten lontjes in te zetten. Ik vind due glazen een perfect formaat en nu het nog steeds donker is savond's is een kaars best gezellig. Ik heb ik black Sands tevoorschijn gehaald due vind ik niet zo lekker maar vriendje wel dus die mag vanavond weer aan.
Op dit moment lick me all over op de brander.