@ Iloveiswan, leuke bestelling, dat probleem heb ik daar nou écht nooit dat ik niet genoeg zie, ik moet juist elke keer dingen weer wegleggen omdat ik niet te ver over de 35 euro heen wil gaan.
@Century, Fijn zo, welke had je erbij gekregen dan? Hoop dat je die andere 2 ook snel binnen hebt
Haha ben misschien een beetje erg zuinig nog door de bijstand enzovoort. En bang dat ik de jars niet ruik dan is het dus wel makkelijk om me in te houden
@ Century: Dat is snel antwoord. Vind je ze wel lekker de 2 extra`s?
Daar kan ik alleen maar van leren Iloveiswan, zou geen kwaad kunnen als ik eens wat zuiniger zou zijn Jars koop ik in principe niet, maar me uitleven op waxmelts kan ik des te meer.
Kirja
Geplaatst: 03-02-16 22:31
Century, Wat een lief mens is het toch ook, vind het heel aardig dat ze er altijd wat extra's bij stopt.
Iloveiswan, Dat is netjes hoor! fijne bestelling. Bij de 1000poot heb ik ook altijd wat meer moeite me in te houden, ook door het grote aanbod van verschillende merken.
Tuscan Sky van Mc calls al vanaf vanmiddag op de brander, vind het een heel fijn luchtje! Zelfs nu mijn brander verder weg staat is hij nog goed aanwezig maar niet té.
Hier ook klein foutje in de bestelling. Ruil 'm met pasen wel om, heb toch nog zat om te proberen. Ze had dit weekend ook echt wel méééga veel orders binnen gekregen als ik dat zo'n beetje zag
Dat zei ze ook! Ze had het superdruk. Ik vind het ook echt niet erg hoor, maar wilde weten of die bestelde nog kwamen omdat ik daar erg naar uit zag
Lisitano
Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-16 22:49
Ik ben zo benieuwd naar Egyptian Sandalwood, laat je weten hoe je 'm vindt?
Ik heb YC White Chocolate Apple aan gezet op de slaapkamer YC Sparkling Angel, een oudje. En op het toilet staat WME Wedding Day, ook een oudje. Ik heb eigenlijk heel veel lekkere geuren in die bakken zitten
Skessa_
Geplaatst: 03-02-16 23:01
Oooh hoe vind je de white Apple??
Ik heb nutcracker van village aan. Mooie pool en ruik m super goed!!
Kan de geur alleen niet plaatsen
Alwiene
Geplaatst: 03-02-16 23:02
Hier staat Sweet Grace op van Bridgewater, had eens zin in wat anders dan een bakluchtje
Yv_
Geplaatst: 03-02-16 23:03
Skessa_ schreef:
Ik heb nutcracker van village aan. Mooie pool en ruik m super goed!!
Cranberries met wat kaneel
Skessa_
Geplaatst: 03-02-16 23:06
Ja dat staat in de omschrijving, maar ik haal t er niet uit