Dingen die je je afvraagt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AnnaXBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 23:20

Oke wacht even. Vliegen die op je lichaam 'eten', schijten dus ook de heleboel onder?
En ik maar denken dat hij mijn huid reinigt. >;)

Sheran

Re: Dingen die je je afvraagt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 23:46

Ja, ik denk ook dat vliegen gewoon wel eens aan je knabbelen :j

Of zuigzoentjes geven :j

APCIII

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 23:54

AnnaXBoy schreef:
Oke wacht even. Vliegen die op je lichaam 'eten', schijten dus ook de heleboel onder?
En ik maar denken dat hij mijn huid reinigt. >;)

Blijf dat gewoon denken, dat is veel beter voor de gemoedsrust :P

Sheran schreef:
Ja, ik denk ook dat vliegen gewoon wel eens aan je knabbelen :j

Of zuigzoentjes geven :j

_O- Maar dan zulke kleintjes dat je de afdrukjes niet ziet :P

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 01:30

amkeVH schreef:
nee het was een gewone huisvlieg

Maar je hebt toch vliegen met een tong die een soort van oprolt en die steken niet, en vliegen die er sprekend op lijken, naar die hebben een staak als tong en die krengen steken?
Tenminste, naar mijn beleving hebben wij hier in huis soms ook die stekende etterbakken, maar die lijken sprekend op die anderen die alleen irritant kriebelen.

Victory-Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 10:56

De gewone huisvlieg steekt niet, maar de stalvlieg wel en die lijkt heel veel op de huisvlieg. Het zal dus waarschijnlijk een stalvlieg zijn geweest. Aldus Google, haha. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 14:14

Oef ja die bitches prikken best hard :=

Hmm vraag mij nu af of verschepen vanuit Engeland goedkoper is dan zelf rijden :')

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 17:10

Hoe weet een blinde wanneer hij klaar is met zijn billen afvegen?

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 18:31

EskeGirl schreef:
Hoe weet een blinde wanneer hij klaar is met zijn billen afvegen?

Ehh dat voel je toch gewoon? :+

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 21:06

wanneer je kunt zeggen dat je de rengalop beheerst. ik wil graag op Terschelling, waar ik nu ben, een strand/bosrit maken, maar daarvoor moet je de rengalop beheersen. ik kan rengalop, ik krijg het paard terug naar een handgalopje en draf, beheers ik hem dan?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 21:44

Als het om een van de verhuurbedrijven gaat, wil dat vooral zeggen dat je er niet af stuitert of bang wordt als het harder gaat dan een handgalopje.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 22:18

En met zulke buitenritten gaan die paarden gewoon keihard op vaste momenten omdat ze dat weten, dus gewoon kwestie van zitten blijven :+ due krijg je echt niet terug als het moment niet daar is. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 22:45

Ik heb via een vriend een telefoonnr gekregen voor werk. Deze meneer zoekt iemand die voor hem wil melken. Ik ken hem ook wel, ik heb er stage gelopen.
Nu zoek ik werk en wil ik hem morgen opbellen, maar hoe pak je zoiets aan?
Ben zo slecht in dit soort dingen... :(

Kom niet verder dan: Hoi, hoe is het, bla bla... Ik hoorde van ... dat je op zoek bent naar een werknemer?
Wat moet ik daarna zeggen? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 22:47

... en ik ben opzoek naar een leuke baan! Lijkt het je wat om een keer samen om tafel te gaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 22:51

Shanna schreef:
... en ik ben opzoek naar een leuke baan! Lijkt het je wat om een keer samen om tafel te gaan?

Thnx! Ga morgen gelijk bellen! :D :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 23:06

Succes!! Meestal loopt zo'n gesprek vanzelf wel, niet te druk over maken, je kent ze en zij kennen jou dus die voorsprong heb je al!

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 03:22

Ik vraag me af of je eigenlijk ook naar een huisarts kunt gaan die niet je eigen is. Ik moet regelmatig m'n oren uit laten spuiten en precies nu ik een weekje bij m'n ouders ben moet het weer gebeuren. M'n eigen huisarts zit in Leeuwarden en ben nu in Almere. Ik zou dan wel de huisarts bellen waar ik tot 3 jaar geleden ook gewoon bij zat. Kan dat?

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 04:13

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 04:35

Het zou niet eens bij een spreekuur hoeven, tis echt 5 minuten werk bij de assistente. Maar ik bel morgenochtend wel gewoon even om het te vragen :j

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 06:53

Waarom leren broekriemen altijd van slechte kwaliteit zijn. Ze gaan maar een paar maanden mee. Dievan de markt blijken vaak nepleer te zijn.

Ik zit nu te denken aan een paar beugelriemen van 15 euro. Heb je meteen 2 en inkorten kan immers. En je hebt wel echt leer. Iemand ervaring met een beugelriem als broekriem? Klinkt misschien raar, maar ik wil gewoon een riem die paar jaar meegaat. Die uit een kledingzaak scheuren zo snel en dan is 15 euro te veel. Ik heb gewoon zwart nodig en er komt een shirt over. Dus men ziet hem niet.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 07:00

germie schreef:
Waarom leren broekriemen altijd van slechte kwaliteit zijn. Ze gaan maar een paar maanden mee. Dievan de markt blijken vaak nepleer te zijn.

Ik zit nu te denken aan een paar beugelriemen van 15 euro. Heb je meteen 2 en inkorten kan immers. En je hebt wel echt leer. Iemand ervaring met een beugelriem als broekriem? Klinkt misschien raar, maar ik wil gewoon een riem die paar jaar meegaat. Die uit een kledingzaak scheuren zo snel en dan is 15 euro te veel. Ik heb gewoon zwart nodig en er komt een shirt over. Dus men ziet hem niet.

En gewoon niet die van de markt kopen? Het zou niet eens in mij opkomen om daar voor een dubbeltje ook echte kwaliteit te verwachten.

Kijk eens bij een goede schoenmaker of lederwarenzaak, en laat sowieso de nepleren hangen.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 16:17

Ik koop ook nooit nepleer. Maar die van 15 euro waren ook niet goed. Voor 15 euro heb je 2 lederen beugelriemen. Dus ik vraag meaf of dat werkt. Ik denk het eigenlijk wel.
Heb nu eentje van hv polo, dat zou topkwaliteit moeten zijn. Ik ben benieuwd. Prijs was hoog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 16:32

Ik vraag me af waar een bus nou eigenlijk tankt :')
K bedoel, ik heb nog nooit de RET ergens zien tanken bij de doldwaze donderdagen van de Tango :')

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 16:45

Volgens mij bij hun verzamel/opslagpunten.

maava

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 16:45

Anoniem schreef:
Ik vraag me af waar een bus nou eigenlijk tankt :')
K bedoel, ik heb nog nooit de RET ergens zien tanken bij de doldwaze donderdagen van de Tango :')

Ik neem aan op de busstations. (Dus de grote waar ze naartoe gaan als ze bij hun eindstation geweest zijn.)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 18:36

Smee__ schreef:
Het zou niet eens bij een spreekuur hoeven, tis echt 5 minuten werk bij de assistente. Maar ik bel morgenochtend wel gewoon even om het te vragen :j

Zal ondertussen wel opgelost zijn maar de meeste huisartsen doen het wel als ze een plekje vrij hebben of het is sowieso een rustige dag. Alleen als ze het heel druk hebben willen ze nog wel eens weigeren, maar als je eerder ingeschreven hebt gestaan zal het wel goedkomen.