tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-24 12:43

Sheran schreef:
Ja we hebben het er echt goed over gehad en hij wil hetzelfde. Ik wil niet teveel persoonlijke dingen over hem loslaten, dat vind ik niet netjes, maar ik ben er ook van overtuigd dat hij dat wil.

@Suzanne: bedoel je dan vanaf zijn kant, mijn kant of beide?

Beiden. Als hij nog dingen voelt is het ongemakkelijk. Als jij nog dingen voelt dan zijn dat lastige emoties. In ieder voor mij zou dit lastig zijn. En als de gevoelens vanuit hem nog komen dan zou ik me daar ook niet fijn bij voelen. Dus zou niks voor mij tenzij je praat over een hele lange tijd verder.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-24 12:46

Ik ben met 1 ex wel vrienden gebleven tot een vriendin achter mijn rug om met hem aanpapte. Het kan wel maar of het kan als er al een nieuw persoon is in zijn leven betwijfel ik. Of heeft hij nog geen relatie met die andere persoon?

Het feit dat je uit elkaar bent wil niet zeggen dat je altijd nog alles met elkaar moet/wil delen. Ik zou ook niet tegen een ex gewoon in geuren en kleuren van alles vertellen met het idee dat het de ander kwetst of die misschien nog hoop heeft.

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-24 12:52

Voor mij kan vriendschap met een ex prima werken, als het evenwaardig is. Maar dat hij afwijzend is naar jou toe, lijkt me niet ok. Dan ga je je keer op keer afgewezen voelen. Misschien is het nog te vroeg? Afstand nemen kan pijnlijk zijn, maar ook veel ademruimte geven.

Berdien

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-24 13:35

Mijn ex wilde ook vrienden blijven. Ik was degene die het uit heeft gemaakt. Ben vrij snel mijn huidige vriend tegen gekomen, daar had mijn ex het wel lastig mee. We hebben nog een paar maanden contact gehad, nu al een paar jaar niet meer. Ik zag meer en meer hoe onze relatie allesbehalve goed voor mij was, en hoe ontzettend lüllig mij heeft behandeld. Zo iemand hoef ik ook niet als vriend, ondanks dat we goed uit elkaar zijn gegaan.