Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-17 20:54

_mexx_lady_ schreef:
Direct terugsturen die broek!
En maak je in een winkel niet meer kans om de broek te scoren?

Ja als ik hopelijk deze ontvang, stuur ik hem met het pakketje gewoon retour. Baal als een stekker want die broek zit zoooooo mooi. :o

Nee. Hier bij de HM's zijn ze niet helaas want het is een sale shapingjeans.

Duimduimduim*

Murloc

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 21:15

loez schreef:
Mag ik even binnenvallen hier? Kwam dit jurkje tegen ergens via Facebook. Maar weet niet meer waar en ik kan hem zo via EBay of wish oid niet vinden! Weet iemand van jullie toevallig iets?

[ [url=m/x4muCR.png]Afbeelding[/url] ]

http://www.onfancy.com/fashion-short-sl ... dress.html

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-17 22:33

Ik heb een bevestigingsmail gehad. *\o/*

Spannend

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 23:34

Ik vind de HM een beetje prut met voorraad de laatste tijd. Normaal hebben ze altijd alles maar nu moest ik twee weken azen op een shaping jeans. Helaas maatje te klein besteld, maar die andere maar blijft maar uitverkocht! Nu besloten om 5 kilo af te vallen zodat die kleinere maat past :')

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-17 08:51

Snorlex schreef:
Ik vind de HM een beetje prut met voorraad de laatste tijd. Normaal hebben ze altijd alles maar nu moest ik twee weken azen op een shaping jeans. Helaas maatje te klein besteld, maar die andere maar blijft maar uitverkocht! Nu besloten om 5 kilo af te vallen zodat die kleinere maat past :')

Haha :')

Dát heb ik nu dus ook.

Sinds de update is alleen de verzendtijd verbeterd. De rest is waardeloze geworden..

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 09:20

Murloc schreef:
loez schreef:
Mag ik even binnenvallen hier? Kwam dit jurkje tegen ergens via Facebook. Maar weet niet meer waar en ik kan hem zo via EBay of wish oid niet vinden! Weet iemand van jullie toevallig iets?

[ [url=m/x4muCR.png]Afbeelding[/url] ]

http://www.onfancy.com/fashion-short-sl ... dress.html

Thanks!!

Peperkroket

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 18:09

Hallo! Ik zoek een badpak zoals deze:
https://www.bonprix.nl/product/badpak-z ... pt-963120/

Deze is in mijn maat niet meer beschikbaar helaas. Ik zoek iets als bovenstaande, of een ander mooi badpak/monokini. Iemand tips? Ik heb al gekeken op hunkemoller, bonprix, asos, topshop. H&M ondergoed/badmode pas ik niet. :+

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 18:26

Heb je al eens op annadiva.nl gekeken? hebben echt hele mooie badkleding, goede kwaliteit!

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 20:26

Dank voor de tip! Bikini's en badpakken van die site zijn helaas iets te duur voor mij zie ik..

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 21:19

Oeehhhh deze zijn leuk! Twijfel alleen nog tussen blauw of zwart.. Die blauwe zijn wel zo lekker zomers <3
Maar zwart is dan weer makkelijker te combineren, omdat ik toch een rode en roze zomerjas heb. Dat vloekt nogal...

Afbeelding
Afbeelding

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 21:26

Oeps, da's niet zo mijn smaak met dat lint :o

Ik heb een nieuwe bril gescoord <3
Afbeelding

Nikeyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 13:18

Kom even binnen vallen :o .
Heb op bonprix wat leuke dingen gezien, maar gezien alle slechte reviews durf ik het nog niet zo aan om ook daadwerkelijk te bestellen.
Wat is jullie ervaring met bonprix?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 13:29

Nikeyy schreef:
Kom even binnen vallen :o .
Heb op bonprix wat leuke dingen gezien, maar gezien alle slechte reviews durf ik het nog niet zo aan om ook daadwerkelijk te bestellen.
Wat is jullie ervaring met bonprix?

Altijd goed :j Makkelijk retourneren ook.

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 14:11

Ik kom ook even met een vraag.

Ik ben voor de zomer nog op zoek naar schoenen, het gaat dan met name om schoenen waar ik veel op kan lopen omdat ik ze ook voor werk wil gaan gebruiken. Nu ben ik niet zo'n mens van de standaard sneakers en wil ik schoenen eigenlijk zowel onder een spijkerbroek of een jurkje kunnen dragen.
Dus eigenlijk zoek ik zomerse schoenen, zonder hak, die comfortabel genoeg lopen om de hele dag op door te kunnen e.d.
Dus misschien hebben jullie nog tips of leuke schoenen gezien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 17:57

Sneakers. Zonder panty staat dat heel leuk onder een jurkje.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 19:27

Ik vind de kwaliteit Vd kleren van bon prix ontzettend tegenvallen...

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 19:28

Afbeelding

Ik heb deze. Ze lopen heeeerlijk. Of inderdaad een wat meer chique sneaker. Staat ook leuk.

Afbeelding
Deze heb ik ook :')

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 17:29

Hmm ik ben niet echt sneakerfan en wil eigenlijk sowieso wat chiques...

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 12:41

_mexx_lady_ schreef:
Oeehhhh deze zijn leuk! Twijfel alleen nog tussen blauw of zwart.. Die blauwe zijn wel zo lekker zomers <3
Maar zwart is dan weer makkelijker te combineren, omdat ik toch een rode en roze zomerjas heb. Dat vloekt nogal...

[ [url=m/A7WQiP.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kBtCpR.png]Afbeelding[/url] ]

Ik had die in het wit gezien en vond die erg leuk :j. Ik zou zelf voor de blauwe gaan omdat die zwarte mij te erg aan een skater-look doen denken (niet dat daar iets mis mee is, maar dat is niet mijn persoonlijke smaak :) ). Daarnaast vind ik de gouden details bij de zwarte to much. Ik snap alleen je probleem wel met de rode jas.

Zelf heb ik deze net binnen:
Afbeelding
<3

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 13:14

Ooeehhh leuk!

Ga er nog even over nadenken... Het is nog lang geen zomer :+

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 16:34

Even wat anders.. :=

Ik heb laatst een zwarte velvet pantelon besteld bij de Mango outlet. Op zondag had ik hem een paar uur aan. Onder de douche schrok ik even, mijn benen zagen paars. Alsof ze afgekneld werden of alsof er een gigantische blauwe plek over mijn gehele benen zat. Google hielp me niet veel verder, dus ik ben gaan slapen, de volgende dag zat er nog altijd een paarsblauwe zweem over mijn benen. Ik dacht, het doet geen pijn, dus we kijken het even aan. Dit was maandag. Toen besloot ik de velvetbroek naar school aan te doen. Pas om 0:00 ging ik slapen, ik deed de broek uit en.. omg.. mijn benen waren nu echt donkerpaars aangelopen. Paniek.. Tot ik naar de zijkant van mijn benen keek, daar liep een duidelijke witte lijn, die gelijk opliep met de naad in mijn broek..
Conclusie: De broek geeft af. (Detail: Hij is al in de was geweest).

Goed oke, het was laat, ik had een lange dag gehad, ik ging slapen. Sinds dien ben ik elke dag paniekerig aan het scrubben, het gaat er gewoonweg niet af -O- -O- -O-.
Tot net, ik pakte mijn duurste scrub erbij, van Sabon.. daar zit olie doorheen. Ineens liepen er straaltjes paarse verf langs mijn benen, de douchebak zag eruit alsof ik mijn haar net had geverfd, helemaal paars :=.
De scrub is helaas nu op, en de verf is er nog altijd niet helemaal af (ik heb nu een lichte paarsblauwe zweem over mijn benen).

Mijn benen geven nu door de olie zelfs af :').. Ik ging mijn benen scheren, en mijn ooit witte scheermes ziet nu paars..

Verder kan ik het witte topje wat ik op de velvet broek droeg wel weg gooien, want ik had de onderkant in de broek gedragen, dus het is nu een beetje het dipdye idee. De onderkant is paars -O-.

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen haha. Ik heb dit nog nooit gehad! En zeker niet zo extreem! (Ik heb ook foto's die kunnen eventueel via pb). De broek zit nu voor de 2de keer in de was. Ik had hem ook nog met de hand gespoeld maar het water verkleurde helemaal niet. Echt raar!
Ik heb net Mango op facebook een bericht gestuurd met de vraag hoe ik de verf uit mijn kleren, douchebak en voornamelijk, van mijn huid ga krijgen.. -O- -O- Maar hun facebook pagina is Engels, ik hoop dat ze mij kunnen helpen? Denken jullie dat ik recht heb op een vergoeding oid? :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 16:36

Oef... Als hij al in de was is geweest weet ik het ook niet zeg. Je wilt hem ook niet al te heet wassen natuurlijk. Ze hebben vast wel een Nederlandse klantenservice toch? Ik zou daar even contact mee opnemen.

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 16:39

Hij zit nu in een waszakje, 30 graden. Ik durf hem idd niet te fanatiek te wassen gezien de stof. Ik heb vanavond een date, dus ben allang blij dat het donkerpaarse van mijn benen is. Je zag het zelfs door mijn panty heen :=.

Edit: Ik durf nu alleen geen olieproducten op mijn benen te gebruiken, want dan gaan ze paars afgeven :'). Dat is toch bizar??

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 08:18

Wassen met azijn. Waarschijnlijk is er iets mis met de kleurhechting.
Ben wel benieuwd naar de broek en de foto's ;)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 18:08

Ja ja het is weer zo ver. 6 mei een feest van een tante en oom die 25 jaar getrouwd zijn.
Nu geven ze een feest, maar ja wat doe je weer aan.
Omdat het toch een beetje speciaal is kan ik niet in mijn alledaagse plunje aankomen, dus winkelen.

Maar wat?
Ik heb al verschillende sites bezocht voor jurkjes, maar moet het nu altijd een jurk zijn?

Ik dacht misschien een rok of een nette broek met een mooie blouse, maar het is zo moeilijk.

Heeft iemand leuke suggesties?
Ik bekijk Pinterest ook al, maar die foto's zijn altijd zo mooi en in het echt toch allemaal net niet.