Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 19:42

Liesje1611 schreef:
Damess sorry dat ik even kom binnenvallen (lees wel altijd mee :) )
Iemand ervaring met kleding oid terugsturen bij Light in the box? Krijg ik dan gewoon mn geld terug? Kan het niet duidelijk vinden op de site..

Bij light en mini in the box moet je even goed oppassen met de invoerrechten, anders kom je vaak een stuk duurder uit. Daarnaast is dat 'china spul' vaak van niet van al te beste kwaliteit.
Met mini in the box(onderdeel van light) heb ik nooit probemen met betalen en betalingen terugkrijgen gehad, al is terugsturen daarheen natuurlijk wel wat moeilijker dan binnen nederland.

moniiquee

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 19:53

Ik heb een vraagje.. Vandaar dat ik hieruit kom :)
Ik draag echt nooit jurkjes.. Maar ben nu voor een bruiloft op zoek naar iets leuks.
Gewoon redelijk basic, niet met onwijs veel glitters ofzo. Hebben jullie nog tips qua webshops?
Bedankt alvast!

moniiquee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 20:15

Bedankt! Zitten wel leuke bij, alleen ben toch bang dat het me helemaal niet staat.. :7

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 20:19

Het fijne aan H&M is dat je kan bestellen met acceptgiro, en je van alles kan proberen :D trouwens nu ook 10% korting op de hele collectie met code 2919.

Bij Nelly kan je met Klarna Factuur betalen, zelfde principe als de acceptgiro maar je betaald hier wel €3 administratiekosten. Alleen is hier de retour regeling ontiegelijk traag, vaak wordt je retour pas na 4 weken ontvangen in Polen :+

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 20:47

Light in the box is vreselijk. Je krijgt geen geld terug maar een tegoed bij hen. Althans ik. Ik had twee dingen besteld, een laptophoes en een houder voor telefoon in de auto. Had allebei nodig dus extra betaal voor snelle verzending. Allereerst duurde het twee weken, en toen was de hoes niet meer beschikbaar. Nog 2 weken later ontvang ik de houder voor in de auto, bleken ze een cycle carkit te hebben opgestuurd. Om een ander te krijgen moest ik allerlei foto's maken enz enz en kreeg ik geen geld terug maar een tegoed.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 21:14

Meiden ik heb nog een vraagje over docs! Ik wil ze morgen aan doen om van de auto naar de kleedkamers en terug te lopen :p maar moet ik ze eerst nog inspuiten met van die spray? Is dat wel goed op lak?

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 21:30

Okee, light in the box is een redelijk slecht idee dus.
Thanks meiden! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 11:49

_mexx_lady_ schreef:
Meiden ik heb nog een vraagje over docs! Ik wil ze morgen aan doen om van de auto naar de kleedkamers en terug te lopen :p maar moet ik ze eerst nog inspuiten met van die spray? Is dat wel goed op lak?

Ik heb die van mij nooit ingespoten en ze doen het nog steeds :) tip overigens, draag ze ook veel in huis. Als je gewoon zit. Dan breek je ze veel sneller open

Iejoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 11:53

Hoi dames! :wave:

Om gelijk met de deur in huis te vallen, ik heb ideeën nodig voor mijn zomer kleding :')
Maar dat is voor mij nog best lastig..
Ik ben 1.82 m inmiddels, en ben redelijk slank.
Dus ik zie er al snel uit als een lange plank :')
Ik heb verder blond kort haar (boblijn) en bruin/groene ogen.
Iemand een idee? :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 11:59

Thanks Emma ga ze dan maar niet inspuiten haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 12:33

Emmaa_ schreef:
_mexx_lady_ schreef:

Ik heb die van mij nooit ingespoten en ze doen het nog steeds :) tip overigens, draag ze ook veel in huis. Als je gewoon zit. Dan breek je ze veel sneller open

Ik heb mijne ook nooit ingespoten en doen het ook nog prima. Ermee fietsen werkt ook goed om ze naar je voeten te laten vormen. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 14:28

Hoi! Hier nog een vraagje over docs. :)
Kun je ermee autorijden? Ze zijn namelijk best lomp en iemand vertelde me dat je dan niet zo vloeiend meer kunt koppelen/gas geven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 14:29

Ik kan er prima mee autorijden :) Deed het alleen niet toen ze nog helemaal stijf waren, maar nu kan het makkelijk

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 17:40

Vorige week nieuw jasje gekocht. Sjaaltje zag ik ineens liggen en vond ik er wel leuk bij passen, dus ook maar gekocht. Kwam ik bij de kassa, hoefde ik maar €16 af te rekenen voor allebei. PRIMA!!! :D
Grijze sjaaltje heb ik net voor €5 gescoord, was flink afgeprijsd. Ook prima. :))
Afbeelding

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 17:50

Die grijze is leuk, waar heb je die weg?

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 17:57

Is gewoon een schoenen winkel hier in het winkel centrum... Dorell Shoes, volgens mij hebben we die alleen hier. Sjaaltje is volgens mij merkloos. :+

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 20:29

Hoi! :wave:
Sorry dat ik opeens binnen kom vallen, maar vanwege de lange verzendtijd wil ik het liefste vanavond nog bestellen en ik kom er echt niet uit :')
Ik wil al twee jaar lang garters en eindelijk heb ik een betrouwbare verkoper gevonden die niet extreem duur is. Deze wil ik héél graag:
http://www.aliexpress.com/store/product ... 64525.html
Nou zie ik op foto's bij die advertenties dat veel modellen er maar één dragen, maar ik heb hold-ups gekocht en die dingen blijven bij mij echt niet zo zitten. Daarom wil ik er toch graag twee. Nou heb ik deze twee gezien:
http://www.aliexpress.com/store/product ... 81191.html
http://www.aliexpress.com/store/product ... 07229.html
Ik vraag me af welke nou het leukste bij de andere staat? Of gewoon twee dezelfde (met dat hart) doen? Die kun je namelijk ook gewoon zo dragen (het garter-stukje kun je eraf halen). Dan is het leuker als je met 2 kunt afwisselen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 20:48

Waarom koop je niet gewoon jaretelles? Daar kan je hold-ups ook mee op hun plek houden als je goeie hebt. Specifieke kousen voor jaretelles hebben ook die brede band niet bovenaan, veel makkelijker om te bevestigen.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 20:51

Zo hè, wat moet je daar nou mee. Ga je dat gewoon zien? Ik kan mij er niet zo goed een beeld bij vormen.
Maar verder kan ik je niet mee helpen, sorry. Niet zo mijn ding haha

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 21:05

Loolotte, dat is totaal onbekend terrein voor mij, leuk dat je zo'n eigen smaak hebt! :D Ben dus puur even op mijn eigen smaak afgegaan want heb verder niet echt verstand hier van. Maar als jij zegt dat die ene met die hartjes ook normaal te dragen zijn, zou ik voor die gaan. Kun je meerdere combinaties maken met eenzelfde iets, lijkt me handig :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 21:15

Ik denk dat je dat draagt zoals jaretelles, dus als kousenhouder onder een rok of jurkje. Bij jaretelles is het niet de bedoeling dat de hele straat mee kan kijken, bij bovenstaande weet ik het niet. Op zich zitten jaretelles best comfortabel als je er eenmaal aan gewend bent én ik heb er hier thuis eentje rondlopen die gek wordt als ik een klein miniem stukje laat zien voor we uit gaan of in de auto ofzo :o

Je zit dan iig niet de hele tijd je panty omhoog te sleuren en te vrezen bij een korter rokje of jurkje dat ze alsnog je kruis tevoorschijn zien piepen :')

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 21:28

Het is trouwens de bedoeling dat ze ongeveer te midden van je bovenbeen zitten, en dan met een korte broek/rokje/iets in die richting ;) Dus je hoort ze wel te zien. Ik ben wel van plan ook gewoon jarretels te kopen maar die hoor je (voor zover ik weet) niet te zien als je op straat loopt zoals je al zei.
Die met het hartje kun je inderdaad ook zonder de stockings dragen, maar als je ze zo draagt, doe je er waarschijnlijk toch maar één. Als je dan twee van die hebt, kun je dus niet echt afwisselen. Maar ik vraag me af of het er stom uitziet als je twee verschillende draagt (wat de modellen wel veel doen) en zo nee; welke er dan het beste bij het hartje past. :)

Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 21:48

Bij die dingen is het inderdaad de bedoeling dat je ze ziet: Voorbeeld
Vind twee dezelfde het mooist is dan :P
Lijkt me verder echt niet comfortabel, vooral als ik zie hoe strak sommige mensen ze hebben om ze op hun plek te houden :')

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 22:51

Ik zou ook twee dezelfde doen, die met het hartje. Maar het is voor de rest niet mijn ding, ga puur op m'n eerste indruk af. :P