Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 16:27

anoukkk. schreef:
Yv_ schreef:
Heerlijke broeken om in te sporten, maar zou er verder echt niet de deur mee uitgaan :=
Vind het echt geen casual kleding :n

Snap ik. Ik draag hem ook met hakken wordt het nog wat chiquer van, maar als je er niet van houd dan hou je er op geen enkele manier van hihi!

Haha, nope, ik houd er gewoon echt niet van. Zelfs voor sporten niet. Maar ieder zijn smaak natuurlijk. En jij draagt hem in elk geval wel chiquer dan de meeste mensen, dat is wel zo. ;)

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 16:33

anoukkk. schreef:
NienkeV1994 schreef:
Net de opvolger van het Flawless palette van Makeup Revolution waar hier ook veel mensen enthousiast over waren binnen gekregen :D
Alleen is de spiegel afgebroken, beetje jammer :\

Ah dat is wel echt zonde, vooral als je dan zo met smart op je pakket zit te wachten :(

Ja, helaas, maar het palette is wel erg mooi! Heb de webshop een berichtje gestuurd en ze zouden gaan kijken naar een gepaste oplossing :)

HippoLogic

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 18:25

Ieuw, die groene nagellak. Hij hort wel in zo'n collectie en op je blog, maar wat een kleur. En die foto, haha :r

Izabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 19:18

HippoLogic schreef:
Ieuw, die groene nagellak. Hij hort wel in zo'n collectie en op je blog, maar wat een kleur. En die foto, haha :r

Welke groene nagellak?
Ik heb vandaag deel 2 van de favorieten geschreven, dit keer voor de ruiter!
Ik heb het artikel overigens na gelezen en ik heb er maar liefst 6 spel en zinsbouw fouten uitgehaald! Echt iets dat ik vaker moet doen dus!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 19:25

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 19:29

Vandaag weer een stukje over het Day Zero Project. Er loopt op het moment van alles bij me, en daardoor heb ik ook weer meer inspiratie om te schrijven. Dat is aan de ene kant heel leuk, aan de andere kant lastig. Want het vooruit schrijven is bijna niet te doen als het om dagelijkse blog gaat.

Maar goed, mijn blog: Computerdoelen

Waarbij ik o.a. in ga op mijn zojuist (vandaag en gisteren) eerste goedgekeurde artikelen op infonu.nl *\o/*

Infonu.nl: Voeding bij paarden: algemeen
&
Voeding bij paarden: Ruwvoer

Tips over deze twee stukken zijn ook zeker welkom. Of suggesties waar je (voornamelijk op het gebied van paardenvoeding of hondenvoeding, maar andere opties mogen ook) wel een artikel over wil zien.

____
Die groene nagellak is echt gruwelijk. Of ik hem nou tof of walgelijk vind, daar ben ik nog niet echt over uit. Waarschijnlijk tof en walgelijk.

Jammer dat het spiegeltje is afgebroken van je nieuwe makeup-spullen, echt zonde. Hopelijk kom je tot een goede oplossing.

Ik vind die Adidas-broek zo inderdaad wel leuk staan. Zelf zou ik het nooit zo dragen, maar dit is best stylish (al kan dit met de "nieuwe" adidas-broeken toch echt niet, waar er heel groot Adidas op de zijkant staat).

Leuke lipstift-post. En een mooi kleurtje. Grappig hoe het kan verschillen tussen lippen en doekje qua kleurtoon.

Michael Henry & Justin Robinett... Wauw! Geen ander woord voor. Ze klinken echt heel goed. Daar word ik nou blij van.

Dat donkerblauwe lakje vind ik ook erg mooi. Nooit geweten dat salonnagellakken smallere kwastjes hebben. Ooit eens een swatch gezien van een lakje dat ik mooi vond bij de da (geloof ik), helaas was dat de enige kleur die ze niet hadden. Dus heb ik nog steeds alleen een setje van de action met neonkleurtjes. Binnenkort misschien maar weer eens gaan gebruiken, jullie werken aanstekelijk.

_Dyonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 19:41

Vandaag om half 8 staat www.equetablog.tk precies een week online! Het zou gaaf zijn als ik 800 (of misschien wel 900 ghéghé :') ) Bezoekers op mijn blog heb :o Zouden jullie mij willen helpen? Ik waardeer het enorm! Alvast bedankt :D

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 19:50

Heb jij binnen een week al zoveel bezoekers? :wow: Dat is wel tof zeg :D

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 19:52

happypaardje schreef:
Marrleen schreef:
Ik begin te merken dat ik langzaamaan meer bezoekers op mijn blog krijg. Eerst zat ik iedere week op gemiddeld 9 bezoekers en nu stijgt dat langzaam richting 15. Vind ik erg leuk!

Vandaag op mijn blog: februari doelen. Ook ben ik van plan om een vreemde taal te gaan leren (Noors (kan ik eindelijk fatsoenlijk met mn paard communiceren aangezien zij een Fjord is)) en daarvan ga ik ook een 'serie' maken op mijn blog.

Leuk! Waarom noem je het Noors niet op je blog? Ik vind het een goed doel. En het is niet zo'n moeilijke taal hoor, lijkt heel erg op Duits en het heeft ook best veel woorden die op Nederlands lijken. :)
Mocht je vragen hebben/ hulp nodig hebben met noors, dan kun je me altijd een berichtje sturen! (Oja, want ik spreek Noors) ^^

Op mijn blog vandaag een heerlijk zweverig inspiratie-stukje over dagdromen: What If: Dream Up Your Dream Home

Ik heb het niet op mn blog genoemd omdat ik er eigenlijk helemaal niet aan gedacht had toen ik die blog schreef! Ik ga het zeker noemen in mn doelen voor Maart!

Vandaag ben ik voor de verandering weer eens in de trein gestapt om naar Arnhem te gaan en uiteraard kwam ik niet meer thuis doordat de spoorbrug voor t station niet meer dicht wou. Gelukkig kwam ik een vriendin tegen en zij werd opgehaald door haar vader.
Mijn aankopen komen binnenkort op mijn blog :D

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 19:59

Na 3 maanden niet schrijven kom ik ook weer bovenduiken O:) Ik heb het ontzettend druk gehad met nieuw werk en een verhuis, maar ik mis het schrijven toch. Dus hier ben ik weer.

Ik post nog steeds op dezelfde blog, maar ik heb besloten in het Nederlands verder te gaan. Ik schrijf de laatste jaren (universiteit, voor het werk, in mijn vrije tijd, artikels enz) alleen nog maar in het Engels en ik wil weer leren creatief zijn met mijn moedertaal. Ik vind het een saaie taal maar ik wil leren hem weer leuk te vinden door veel te schrijven. Dus bij deze mijn nieuwe post: Ik hou van je, Nederlands

_Dyonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 20:04

MariaMaaike schreef:
Heb jij binnen een week al zoveel bezoekers? :wow: Dat is wel tof zeg :D

Ja! :o Het verbaasde me ook echt, toch ben ik stiekem toch wel erg blij! :D Want ik neem aan als een blog niet leuk is dat je er ook niet op kijkt haha :P

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 20:15

Jaloers op jou! Ik heb sinds het begin van mijn blog (half augustus) bijna 2000 bezoekers (morgen of overmorgen).

Izabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 20:22

_Dyonne schreef:
Vandaag om half 8 staat http://www.equetablog.tk precies een week online! Het zou gaaf zijn als ik 800 (of misschien wel 900 ghéghé :') ) Bezoekers op mijn blog heb :o Zouden jullie mij willen helpen? Ik waardeer het enorm! Alvast bedankt :D

Gezien je de wordpress teller gebruikt, telt deze pagina weer gave... Niet bezoekers :P

_Dyonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 20:24

Mizora schreef:
Jaloers op jou! Ik heb sinds het begin van mijn blog (half augustus) bijna 2000 bezoekers (morgen of overmorgen).

Toch ook al heel wat? 2000 bezoekers zijn wel 2000 bezoekers :j Wat is je blog? Ik zou wel eens een kijkje willen nemen hihi :)

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 20:32

Het is absoluut heel wat, maar het is wel van een half jaar en niet van een week.

Mijn blog is http://blog.mizora.nl/

_Dyonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 20:36

Mizora schreef:
Het is absoluut heel wat, maar het is wel van een half jaar en niet van een week.

Mijn blog is http://blog.mizora.nl/

Klopt, ik zie dat je blog vrij zwart is. Misschien is het een idee om wat meer foto's, kleuren ect. te gebruiken. Misschien zou het dan al wat meer aantrekkelijk zijn! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 20:37

Ik heb ook niet mega veel bezoekers, had een paar dagen geleden op m'n piek 491 bezoekers op een dag gehad, en dat vond ik echt heel erg gaaf!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 20:53

Bij mij staat de teller van unieke bezoekers sinds april op 82k *\o/* Daar ben ik best trots op :o

_Dyonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 20:54

En de blog van vandaag staat er weer op! :) http://equetablog.tk/ Calippo wou weer iets uitvreten, althans dat probeerde ze :')

_Dyonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 20:54

Tazzey schreef:
Bij mij staat de teller van unieke bezoekers sinds april op 82k *\o/* Daar ben ik best trots op :o

Wauuwww! :wow: Doe je super goed :D

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 20:55

_Dyonne schreef:
Tazzey schreef:

Wauuwww! :wow: Doe je super goed :D

Dat is inderdaad gaaf zeg! Ik snap dat je trots bent :))

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 21:00

Ik had dat van te voren ook echt nooit verwacht. Ik had het opgezet om nagellakjes met vriendinnen te delen, niet te weten dat dit er uit voort kwam.

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 21:29

Tazzey schreef:

Gefeliciteerd! *\o/*

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 21:51

Mizora schreef:
Jammer dat het spiegeltje is afgebroken van je nieuwe makeup-spullen, echt zonde. Hopelijk kom je tot een goede oplossing.

Ik mag hem terugsturen en krijg een nieuwe opgestuurd, goed opgelost dus :)

Deniseevy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 00:06

Artikel voor morgen is ook weer geschreven! :) Morgen 8:00 u komt hij online ! www.equinonline.tk