Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laptopmuis schreef:Wij komen ook vaker gekke mensen tegen.
Zo hadden we een kooi voor 20 euro op marktplaats staan.
Iemand bood dus 20 euro, maar heb er niet op gereageerd.. want ja het kostte al 20 euro dan ga je er toch niet zoveel op bieden of wel? Ik dacht die bellen vanzelf wel.
Kreeg ik enkele dagen later een boos mailtje terug dat zij 20 euro hadden geboden en niets meer van ons hadden vernomen. Dan denk ik.. ja.. uh.. het kostte al 20 euro en er staat duidelijk bij dat er gebeld moet worden...
Laptopmuis schreef:Wij komen ook vaker gekke mensen tegen.
Iemand bood dus 20 euro, maar heb er niet op gereageerd.. want ja het kostte al 20 euro dan ga je er toch niet zoveel op bieden of wel? Ik dacht die bellen vanzelf wel.
Kreeg ik enkele dagen later een boos mailtje terug dat zij 20 euro hadden geboden en niets meer van ons hadden vernomen. Dan denk ik.. ja.. uh.. het kostte al 20 euro en er staat duidelijk bij dat er gebeld moet worden...
kiki1976 schreef:Nee ik geef je gelijk hoor HTM, zoveel artikelen online zetten word je niet vrolijk van!
Geryon schreef:Laptopmuis schreef:Wij komen ook vaker gekke mensen tegen.
Hoe bedoel je steeds 'het kostte al 20 euro'? 20 was toch je vraagprijs? En als iemand die bied dan is het toch juist goed?
fohadie schreef:een fiets voor 50,00. Foto was niet mogelijk ik moest em maar vertrouwen. Fiets zou in zeer goede staat zijn.
magicmist schreef:ik weet niet waar je woont, maar heb nog een fiets staan. mag je voor een tientje hebben..
is een goede fiets wel oud, maar word niet gebruikt. de banden staan wel plat haha
helaas een mindere ervaring gehad,, had vlozaad gekocht via martkplaats.
was vier kilo.. bij nagwegen bleek het slecht 2,5 kilo te zijn... balen