Joolien schreef:Liezzel schreef:Italie heeft alijd wel knappe spelers Met altijd nét te krappe shirtjes Dat hoort zo bij Italië
Nah vind het niet een saaie wedstrijd hoor!! Tis slecht ja maar wel spannend kan nog beide kanten op.
Fennee schreef:Liezzel schreef:Trouwens vind het fluitconcert de hele tijd nu wel irritant worden AMENdan weten we in iedergeval wel wie dan de bal heeft kom op griekenland nog 1 erin en dan is het klaar!!!
Pff elke keer als een een motor brommer of scooter langrijdt, dus geen auto rachtwagen ed, haperd het scherm hier
_Naomi_ schreef:Pff elke keer als een een motor brommer of scooter langrijdt, dus geen auto rachtwagen ed, haperd het scherm hier Typisch KPN trekje
Liezzel schreef:Ik vind Robben overigens altijd een beetje lopen alsof ie moet poepen Misschien moet hij dat ook wel.
_Naomi_ schreef:Liezzel schreef:Ik vind Robben overigens altijd een beetje lopen alsof ie moet poepen Misschien moet hij dat ook wel.
Joolien schreef:_Naomi_ schreef:Pff elke keer als een een motor brommer of scooter langrijdt, dus geen auto rachtwagen ed, haperd het scherm hier Typisch KPN trekje Gelijk heb je. Is idd kpn.
Zul je zien dat dit topic morgen halverwege wedstrijd NL-DEN word gesloten ivm over de 500 blz's Hopen maar dat er dan snel genoeg een nieuwe is haha!
Liezzel schreef:Ik vind Robben overigens altijd een beetje lopen alsof ie moet poepen Dat komt doordat Robben altijd het zeepje op moet pakken onder de douche..
Joolien schreef:Arjen Robben is niet dom, Arjen Robben luier om! Haha! Doet me denken aan vroeger; maar dan met turkey haha
Fennee schreef:Joolien schreef:Arjen Robben is niet dom, Arjen Robben luier om! Haha! Doet me denken aan vroeger; maar dan met turkey hahaHaha ja
Davinia_ schreef:Morgen pas? Ik heb zo het idee dat die 500 pagina's met dit tempo vanavond al bereikt is Ja ik ook haha! vooral met dit kpn gepraat enzovoort haha!
Nanne schreef:Liezzel schreef:Ik vind Robben overigens altijd een beetje lopen alsof ie moet poepen Dat komt doordat Robben altijd het zeepje op moet pakken onder de douche.. De meeste mensen gebruiken shampoo