Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
DuoPenotti schreef:Goed van jewant het is echt rommel!
Heb je trek, gooi het hier neer, gaan we je helpen
Ik heb het jaren gedronken op mijn werk om de dag door te komen (samen met aleve)
En ik weet dat ik het nu ook zou willen pakken als ik mij slecht voel.
En ja dan weet ik ook dat ik de rem ga missen.
Maar zo pak ik inderdaad bewust geen andere middelen, zeker weten dat het mis gaat.
Sanniejtjuh schreef:Mijn lichaam. Dat ik bijnaaa out ging in de sportschool. Cardio test gedaan, even gaan zitten en wilde de e-gym gaan doen. 2 apparaten gehad, zweet brak me uit, misselijk. Gelukkig opgevangen in kantine, sportdrank erin. Voelde me zo opgelaten. Was samen met vriendin, die had ik opgehaald, dus die heeft mij weer thuis gebracht. Maar wat het nou geweest is. Bloeddruk, suiker, problemen met mijn maag. Wat onder de leden? Weet het deze keer even niet. Voetjes omhoog op de bank..
. Alja schreef:
€14,50 per tray inclusief statiegeld!
Heerlijk! Elke dag 1 soms 2 als ik er zin in heb.
Ik heb pas vorig jaar, op mijn 30e, de diagnose ADHD gehad maar ik besef me nu steeds meer hoeveel last ik er eigenlijk van heb in het dagelijkse leven. FennyPower schreef:Net telefoon gehad dat het zo slecht gaat met mijn vader :'(
Van de week al te horen gekregen dat zijn alvleesklierkanker tumermakers gestegen waren.
Vandaag dat het allemaal uitgezaaid is![]()
Ik had mijn moeder huilend aan de telefoon. Ik ben zo bang voor het moment..
FennyPower schreef:Net telefoon gehad dat het zo slecht gaat met mijn vader :'(
Van de week al te horen gekregen dat zijn alvleesklierkanker tumermakers gestegen waren.
Vandaag dat het allemaal uitgezaaid is![]()
Ik had mijn moeder huilend aan de telefoon. Ik ben zo bang voor het moment..