Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CupCakes_

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-25 20:20

Dat ik serieus niet eens op mijn eigen familie kan vertrouwen. :evaw:

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-25 23:28

Familielid overleden , ik had er geen contact mee echt al langer dan 15 jaar geleden voor het laatst gezien dus ook geen band mee.

Omdat ik er geen contact mee heb , was ik even kwijt welk gezicht erbij hoorde.

Nu valt het kwartje dat er 3 kinderen achterblijven zonder moeder maar ook zonder vader die 2 jaar geleden uit het leven gestapt is.

Wat een nachtmerrie.... heb het wel flink te doen met ze.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 00:49

Marcella,hoe vind je nu je bijenvolk terug?

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 03:46

Plafonddienst

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 05:36

Nu al wakker. Dat was weer een redelijk korte nacht :roll:
Oke, de vogels klinken wel gezellig. Maar die hadden zich nog best wat langer stil mogen houden.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 06:09

Kookaburra schreef:
Oke, de vogels klinken wel gezellig. Maar die hadden zich nog best wat langer stil mogen houden.

De vogels floten omdat er een soortgenoot in de buurt was? :D

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 07:27

Britta31 schreef:
Marcella,hoe vind je nu je bijenvolk terug?

Heb ze uit de boom geschud terug een kast in.

Nu alleen hopen dat ze erin gaan en blijven. Gisteren om 21.00 uur had de kast nog een baard. :=

En zo eerst monteur tussen 08.00 en 12.00 uur. :O

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 07:33

imaudy schreef:
Kookaburra schreef:

De vogels floten omdat er een soortgenoot in de buurt was? :D

:= :=

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 07:52

Slaapverlamming. Was alweer even geleden maar ik had het niet gemist :=

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 08:12

Ik merkte laatst op dat ik 5 kilo was aangekomen en ach, dan ben ik maar maatje 36/38 ipv 34/36, ik ben ook 178cm lang, dus dat is nog steeds goed dun zegmaar. Maar nee, mijn moeder is helemaal enthousiast dat we nu lekker samen kunnen afvallen en gezond kunnen eten, en maakt constant opmerkingen over hoe ik eet nu.

Ik ben wel wat gezonder gaan eten ja, en daardoor is er een kilo of wat af, maar ik ben verdorie 24, ik hoef niet meer hetzelfde gewicht te zijn als op mijn 16e :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 08:25

Polarize schreef:
Ik merkte laatst op dat ik 5 kilo was aangekomen en ach, dan ben ik maar maatje 36/38 ipv 34/36, ik ben ook 178cm lang, dus dat is nog steeds goed dun zegmaar. Maar nee, mijn moeder is helemaal enthousiast dat we nu lekker samen kunnen afvallen en gezond kunnen eten, en maakt constant opmerkingen over hoe ik eet nu.

Ik ben wel wat gezonder gaan eten ja, en daardoor is er een kilo of wat af, maar ik ben verdorie 24, ik hoef niet meer hetzelfde gewicht te zijn als op mijn 16e :')

Met 36/38 hoef je niet af te vallen toch? Tenzij je dat zelf wilt maar het lijkt mij een prima maat.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 08:26

Polarize, dat is idd heel normaal op jou leeftijd als je als meisje een sprietje was, dat je dan nu meer naar een normaal volwassenen gewicht gaat. Ik hoop dat je moeder je geen spanningen aanpraat rondom dat thema, als je het vervelend vind, geef dat dan maar gerust aan.
Ook grenzen aangeven hoort bij volwassen zijn!

Mijn ergernis: hier schuin boven zijn ze nu het leegstaat begonnen met nnjjj njjjjjj nnnjjjjjjjj geboor ofzo, en de vorige x dat er 1 verhuisde (recht boven mij) hield dat weken lang aan. Nieuwe keuken en badkamer.
En het toeval wil dat mijn online klassikale opleiding over 12 dagen begint en dan moet ik dus echt de hele dagen een stille werkplek hebben (normaal gesproken thuis). Eens even bedenken hoe ik dat oplos…

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 08:32

Suzanne F. schreef:
Polarize schreef:

Met 36/38 hoef je niet af te vallen toch? Tenzij je dat zelf wilt maar het lijkt mij een prima maat.

Het was voor mij ook meer even een constantering van hey, ik ben aangekomen. Maar mijn moeder is zelf maatje 38 en loopt mijn halve leven al te roepen perfect en mooi mijn lichaam wel niet is en dat ik nooit zoals haar moet worden. Dus dat afvallen was ook haar idee :')
Al moet ik zeggen dat het wel komt doordat ik gewoon uhhh..erg heb genoten van het leven de laatste paar maanden :') en ik daardoor dus wel zoiets had van ik moet echt wel gezonder en bewuster gaan eten, iets meer groentes en fruit erin. Daardoor ben ik wel weer iets afgevallen, maar ben er niet obsessief mee bezig.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 08:59

Aarde is overal goed. Dus niks gevonden. -O-

Had ik niet verwacht, maar het is gecontroleerd. :+

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 09:06

Ik ben juist 5 kilo afgevallen laatste tijd en ben daar niet blij mee. Niks anders gedaan ook qua eten oid. Maar wel weer opmerkingen erover. En continu de discussie aan willen gaan dat ik echt kleinere kledingmaat heb als dat ik heb. :+
Nee, karen, ik heb nog steeds 36/38, mijn botten worden niet smaller alsmik afval. Je ziet ze alleen meer...

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-25 09:13

@Polarize pff, wat ongezond dat beeld van je moeder. Uitzwaren hoort ook gewoon bij volwassen worden, heeft niet persé iets te maken met hoe je eet. Ik zie er ook niet uit zoals op mijn 16e en dat is heel normaal. Ik woog op mijn 18e 90kg, bij mij was dat alleen wel van de stress en ongezond eten. Ik weeg nu 79kg en ben 1,72, heb maat 40/42 nu en weet niet beter dan dat in mijn volwassen leven. Met maat 38 is helemaal niks mis, deste minder nog met maat 36. Vooral niet op in gaan op dat samen afvallen! Je moeder is gewoon haar eigen zelfbeeld op jou als haar dochter aan het projecteren en dat is niet goed.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 09:32

xPabloBokt schreef:
@Polarize pff, wat ongezond dat beeld van je moeder. Uitzwaren hoort ook gewoon bij volwassen worden, heeft niet persé iets te maken met hoe je eet. Ik zie er ook niet uit zoals op mijn 16e en dat is heel normaal. Ik woog op mijn 18e 90kg, bij mij was dat alleen wel van de stress en ongezond eten. Ik weeg nu 79kg en ben 1,72, heb maat 40/42 nu en weet niet beter dan dat in mijn volwassen leven. Met maat 38 is helemaal niks mis, deste minder nog met maat 36. Vooral niet op in gaan op dat samen afvallen! Je moeder is gewoon haar eigen zelfbeeld op jou als haar dochter aan het projecteren en dat is niet goed.

Ja dat aankomen van mij was ook deels door ongezond eten, dus ik ben echt wel wat beter gaan eten en daardoor is er weer iets af gegaan, maar ik ga niet obsessief bezig om terug naar mn oude gewicht te komen zegmaar. Gebeurt dat wel gebeurt het, is het niet zo dan is het ook niet erg.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-25 09:56

Nee, gezond eten kan nooit kwaad. Fijn om te zien dat je zelf er een gezond beeld bij hebt!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 10:20

De meesten vrouwen hebben maat 42.Ik ben 1,73 en weeg 80 kilo, kan iets af.Maar laatst nog aan de huisarts gevraagd toen ik er was voor iets anders en ik was niet te dik.Ik zorg wel dat het niet meer word natuurlijk.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 10:28

Maat 38 en aangemoedigd worden om te lijnen door je moeder is wel wat vreemd. Beter stabiel en iets te zwaar al is maat 38 normaal tot smal zelfs . Jojo'en is alleen maar ongezond

Hier een kleine ergernis maar meer een waarom |o . Post.nl stuurt een jubelmail met felicitatie alsof ik een kleuter ben die een enorme prestatie heeft geleverd. Want ik heb 5 keer iets laten afleveren bij een pakketpunt. Nou ik bestel al zelden online. En ik laat het daar afleveren zodat ik geen loterij heb wanneer een bezorger wel of niet thuis langskomt en ik alsnog naar dat pakketpunt moet. Omdat de bezorgers falen vaak.
Maar daarom een felicitatie mail te sturen. 8)7 dwaas

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 10:33

Aan het leren voor een examen, door het doornemen van de colleges.
Ik heb er echt zo een hekel aan als het college in het Nederlands wordt gegeven, de dia's in het Engels zijn en de vragen in het Nederlands op het examen.

Nu dus een college aan het doornemen met Engelse dia's terwijl de spreker Nederlands was. Normaal als het in dezelfde taal is gegeven hoor ik in m'n hoofd het verhaal van de spreker als ik de dia bekijk. Nu dus niet, lijkt er op als of ik een gehele nieuwe presentatie doorneem... Leert zo lastig, ook omdat sommige termen zo anders zijn in het Engels.

Verder nog steeds spier/gewrichtspijn wat het leren ook niet echt beter maakt.

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 11:22

Wou dat ik aan kon komen, ben al mn hele leven een sprietje... :') ^)

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 11:25

Dat ik alweer praktisch alleen op kantoor zit. Van de nieuwe directie moeten we allemaal minstens één keer per week naar kantoor, maar zo heeft dat natuurlijk ook geen zin. Zelfs de directie zelf is er niet :')

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 11:26

Weer hondsberoerd.. morgen krijg ik bloeduitslagen.
En vanmiddag moet ik het gips in en moet nog van alles maat het lukt me niet

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 11:48

Iemand heeft de mokzalf die ik net had gekocht en zeker nog gebruikte weggegooid.

Was het zelf vergeten op te ruimen dus eigen fout maar nu kon ik weer naar de winkel.