black_kelpie schreef:Ik wilde alleen even een struik planten. Er zit nog veel, heel veel meer puin onder![]()
![]()
[ [url=m/D2CjfE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh, zo herkenbaar. Als ik een uur in de tuin bezig ben dan heb ik denk ik wel 20 stenen opgegraven.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
chanicha schreef:Dan horen jouw ouders hem onder de douche te zetten of iig aan zijn verstand proberen te brengen dat hij zich moet douchen!
chanicha schreef:Marcella schreef:
En weigert hulp. Mijn ouders zijn bezig, maar die molen gaat traag. Tel daarbij ook nog steeds verward.![]()
Eigenlijk ook niet echt ergernis, maar het is triest.
fjordjes schreef:Dat iemand niet reageert op marktplaats. Ik snap echt wel dat mensen niet de hele dag op internet zitten maar bijna 12u geleden heb ik een bericht gestuurd
Zebrastreep schreef:DuoPenotti schreef:Weet je zeker dat hij daar nog ligt?
Weet de wettelijke procedures niet, maar klinkt als heel raar.
Als ik onze camera's moet geloven dan is er nog geen kist gebracht. ( we hebben camera's omdat hier een aantal ggz patiënten wonen die mijn huisgenoot wel eens hebben bedreigd)
Ik zie trouwens geen enkele beweging om en rond het huis. Heb mijn huisgenoot nog geappt maar hij vindt het ook allemaal een beetje vreemd. Het zit ons beide niet helemaal lekker in ieder geval.
hagelslag schreef:fjordjes schreef:Dat iemand niet reageert op marktplaats. Ik snap echt wel dat mensen niet de hele dag op internet zitten maar bijna 12u geleden heb ik een bericht gestuurd
Marktplaats is soms raar.
Misschien een bericht sturen met de vraag of het bericht goed aangekomen is ivm marktplaats wat niet altijd goed werkt?
DuoPenotti schreef:Daarnaast als familielid ben je geen gestudeerde hulpverlener maar kom je er ook zo maar ineens voor te staan.