MarlindeRooz schreef:Of gewoon je fiets op slot zetten dan kan hij hem ook niet gebruiken.
Heb ik al vaker gedaan, dan gaat hij gewoon mijn jaszakken en tas af opzoek naar de sleutel
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Hond die vol met zijn kop tegen mijn hoofd aansprong toen ik op stond om de deur open te doen. Ben gewoon misselijk en duizelig met hoofdpijn nu
Shenavallie schreef:Ben nu al voor de derde week in de weer met mijn bijholteontsteking... Xylometazoline helpt niet, paracetamol helpt niet (een kuur mag ik niet vanwege mijn medicatie), stomen helpt niet. Iemand nog een idee?
chanicha schreef:Shenavallie schreef:Ben nu al voor de derde week in de weer met mijn bijholteontsteking... Xylometazoline helpt niet, paracetamol helpt niet (een kuur mag ik niet vanwege mijn medicatie), stomen helpt niet. Iemand nog een idee?
Spoelen met zout water!
Is goor maar werkt super![]()
Een 20cc spuit bij de apotheek halen en een optreknaald dan water koken en een puddinglepel zout op een liter, als het afgekoeld iseen neusgat dichthouden en in de andere het water spuiten en neus ophalen!
Beterschap.