Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ingedebruijn schreef:Ach vandaag heb ik op fb te horen gekregen dat ik door het vaccin nog maar kort zal leven en dat we nooit meer gaan versoepelen.. En ohja over 2 jaar komt alles uit enneee moest m'n eigen onderzoek echt gaan doen.
Als ik dat lees ben ik blij dat ik niet lang meer leef na m'n vaccin zeg![]()
sassefras schreef:na mijn 1 e enting , kan ik contactloos betalen met bovenarm ( moet wel zeggen dat ik toch 4 dagen echt niet ok was ervan, pyzer en kittig corona gehad, ik had echt t idee dat ik t weer had )
Eleeke schreef:sassefras schreef:na mijn 1 e enting , kan ik contactloos betalen met bovenarm ( moet wel zeggen dat ik toch 4 dagen echt niet ok was ervan, pyzer en kittig corona gehad, ik had echt t idee dat ik t weer had )
Dat is wel balen, zeker omdat je ook al corona hebt gehad.![]()
Ik ben ook echt nog niet ok heb zaterdag pfizer gehad.
Vandaag moest ik gewoon slapen, midden op de dag ( en ik werk de hele dag ) ben gewoon gaan liggen en twee uur geslapen, kon als ik wilde nog uren blijven liggen.
Eleeke schreef:ingedebruijn schreef:Ach vandaag heb ik op fb te horen gekregen dat ik door het vaccin nog maar kort zal leven en dat we nooit meer gaan versoepelen.. En ohja over 2 jaar komt alles uit enneee moest m'n eigen onderzoek echt gaan doen.
Als ik dat lees ben ik blij dat ik niet lang meer leef na m'n vaccin zeg![]()
Sinds ik mijn vaccin he kan ik ook draadloos communiceren met andere mensen die hun vaccin hebben gehad. Zullen we even een 5G tje opzetten Inge?
mn chip doet het nog niet helemaal geloof ik, maar die komt vast wel bij de tweede prik
Femke_Tweety schreef:--
Ik begin énorm de neiging te krijgen om een klein magneetje met sterke secondenlijm op mijn bovenarm te plakken.
Een ieder die dan nog loopt te zeuren over chips enzo, 'bewijs' ik dat het waar is, dat er zelfs magneten aan blijven plakken.
![]()
![]()
--
SusanH schreef:Ik ben dan wel benieuwd waarom mensen het te vroeg voor versoepelen vinden. Want de cijfers blijven ondanks de al eerder genomen versoepelingen dalen, en flink ook. Vorig jaar zijn ze na versoepelen ook niet ineens gaan stijgen.
Eleeke schreef:SusanH schreef:Ik ben dan wel benieuwd waarom mensen het te vroeg voor versoepelen vinden. Want de cijfers blijven ondanks de al eerder genomen versoepelingen dalen, en flink ook. Vorig jaar zijn ze na versoepelen ook niet ineens gaan stijgen.
Ik twijfel. Onze besmettingen gaan heel hard omlaag en dat is uiteraard de goede kant op.
Maar al mijn europese collega's "lachen" ons wel een beetje uit met onze hoge cijfers en ...
onze slappe regels.
Mijn Duitse collega bijvoorbeeld : als je naar de kapper wil of een winkel in moet je een negatieve test bij je hebben en een afspraak maken.
Eigenlijk alles moet met een negatieve test van maximaal 48 uur oud.
Aan de andere kant in Arizona zijn helemaal geen regels meer ( geen idee wat de cijfers zijn )
bigone schreef:In het geval van Duncan bewijst het testen juist dat het wel werkt. Hij hoefde niet in de bubbel te blijven zoals de deelnemers van de landen. Dus die was gewoon thuis tussendoor net als de andere medewerkers.
bigone schreef:Ja zo kun je van alles bedenken , natuurlijk is het allemaal niet waterdicht maar wees blij dat er toch genoeg positieve gevallen door testen worden uitgevist. Zelfs vaccineren is niet 100 % waterdicht maar dat is toch ook geen reden om te zeggen laat maar want het helpt niet voldoende.