Ik moet nog een paar cadeautjes voor onder de boom hebben voor onze kleinkinderen maar die bestellen mijn dochters mee, de rest had ik al besteld. Ga echt niet de stad in of op ‘koopjesjacht’ in de stad en tussen die meute lopen, vraag me af waar het verstand zit.
Dan vind je nog even een flink stuk kies van gister Hij eh is gister uitelkaar gevlogen tijdens een poging heb in 1 stuk eruit te trekken
denisesilver
Geplaatst: 28-11-20 09:47
Het aantal hengsten met de naam Nashville bij de 1ste bezichtiging van het KWPN. Heeft iemand het bijgehouden?
lenaa_tje
Geplaatst: 28-11-20 09:51
Rennie89 schreef:
En ik erger mij nog steeds aan die kl*te aangezichtspijn
Is het te verklaren? Ik heb het dus door een ontsteking en moet per dag 4x één ontstekingsremmende pijnstiller en als dat niet werkt een kuur prednison (zelf afgehouden)
Aan de meester van mijn dochter die weigert volgens de visie van de school te werken en mij ook niet wil informeren over een incident wat van de week plaats heeft gevonden in de klas. Een incident wat mijn dochter als zeer heftig ervaren heeft.
Jongste kat die folders wilde gaan versnipperen. Er daarna tot 2x toe met de speelhengel er vandoor gaat. En daarna oudste kat die het ineens op haar heupen krijgen en als een gek door huis begin te rennen.
En voor de rest mijn stomme lijf dat er nog steeds geen zin in heeft. Met de wond op mijn knie die niet geweldig tot raar geneest.