Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Merileth schreef:Dat mijn manager me in een appje vraagt of ik er donderdag een kwartiertje eerder kan zijn omdat ze me wil spreken, en ik daarvan compleet in de stress schiet. Toch maar even een berichtje gestuurd dat als ze het zo zegt ik me wel een beetje zorgen ga maken. Wil ze alleen even babbelen. Maar ik kan hier dus echt slecht tegen. Ik kan echt dagen in de stress zitten als ik een gesprek heb, om uiteindelijk niets.
Ik zit trouwens in een traject om onder andere te kijken waarom ik zo superslecht kan tegen onzekerheid en niet weten waar ik aan toe ben.
Foaly schreef:Mensen die na bijna twee maanden de maatregelen nog steeds niet snappen, zich er maar half aan houden en zo anderen in gevaar brengen. Ik had iets nodig van de Hema, maar de mandjes waren op, dus ik sta netjes buiten te wachten. Komt er een vrouw naar buiten, mandje in de hand, die haar (gebruikte en niet-schoongemaakte) mandje zo in het rek zet?Het was dat ik al stond te wachten en het dus zag, maar iemand anders had zo dat vieze mandje gepakt.
En eenmaal in de Hema nog met een grote boog om een meneer heen gelopen die een mondkapje wel over zijn mond, maar niet over zijn neus had. Ja, dat helpt. Ik blijf nog wel twee maanden binnen denk ik
Merileth schreef:Dat mijn manager me in een appje vraagt of ik er donderdag een kwartiertje eerder kan zijn omdat ze me wil spreken, en ik daarvan compleet in de stress schiet. Toch maar even een berichtje gestuurd dat als ze het zo zegt ik me wel een beetje zorgen ga maken. Wil ze alleen even babbelen. Maar ik kan hier dus echt slecht tegen. Ik kan echt dagen in de stress zitten als ik een gesprek heb, om uiteindelijk niets.
Ik zit trouwens in een traject om onder andere te kijken waarom ik zo superslecht kan tegen onzekerheid en niet weten waar ik aan toe ben.