Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 18:07

Het woord ‘knappie’. Ik krijg er spontaan jeuk van. :=

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 18:21

Dat ik morgen moet oppassen. Vind het heel leuk normaal, maar de ouders zijn gewoon thuis aan t werk en dat maakt het toch een beetje ongemakkelijk ofzo. Kan niet helemaal lekker m'n ding doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 18:48

Iemand die een heel liefdesverhaal over haar haflinger op Facebook zet alsof het een mens is en waarvan je kan zien dat hij in 1 jaar tijd veel te dik bij haar geworden is...

Het is geen vriend maar een dier..afhankelijk van jouw goede zorgen ;(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 19:11

Zo moe. En ik kan gewoon geen 1 nacht normaal slapen. Wat er voor zorgt dat ik moe ben -> overprikkeld raak -> slecht slaap -> moe ben -> overprikkeld - slecht slapen etc etc.

En heb het zó druk met mijn studie (25-30 uur) / werk (10-15 uur) / hobby’s / vrienden etc. Doe al een week alles op een halve batterij zeg maar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 19:23

M’n ouders, die me alleen maar willen helpen als het antwoord op de vraag “waar ga je naartoe?” luidt “ik kom naar jullie.” :r Duidelijk dus waar ik níet naartoe ga als ze het zo willen spelen. Dan slaap ik nog liever onder een brug.

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 19:28

Dat mijn manager me in een appje vraagt of ik er donderdag een kwartiertje eerder kan zijn omdat ze me wil spreken, en ik daarvan compleet in de stress schiet. Toch maar even een berichtje gestuurd dat als ze het zo zegt ik me wel een beetje zorgen ga maken. Wil ze alleen even babbelen. Maar ik kan hier dus echt slecht tegen. Ik kan echt dagen in de stress zitten als ik een gesprek heb, om uiteindelijk niets.

Ik zit trouwens in een traject om onder andere te kijken waarom ik zo superslecht kan tegen onzekerheid en niet weten waar ik aan toe ben.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 19:35

O ik kan daar ook niet tegen! Graag een reden geven zeg ik altijd. Ik weet maar al te goed waarom ik ervan stress maar dat maakt het niet minder.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 19:37

Merileth schreef:
Dat mijn manager me in een appje vraagt of ik er donderdag een kwartiertje eerder kan zijn omdat ze me wil spreken, en ik daarvan compleet in de stress schiet. Toch maar even een berichtje gestuurd dat als ze het zo zegt ik me wel een beetje zorgen ga maken. Wil ze alleen even babbelen. Maar ik kan hier dus echt slecht tegen. Ik kan echt dagen in de stress zitten als ik een gesprek heb, om uiteindelijk niets.

Ik zit trouwens in een traject om onder andere te kijken waarom ik zo superslecht kan tegen onzekerheid en niet weten waar ik aan toe ben.

Same, ik ben ook altijd zenuwachtig als mensen zo'n berichtje sturen. Knuffel, komt vast goed!

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 19:58

Dat mijn ogen de laatste tijd zo jeuken als ik er in wrijf >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 20:14

Foaly schreef:
Mensen die na bijna twee maanden de maatregelen nog steeds niet snappen, zich er maar half aan houden en zo anderen in gevaar brengen. Ik had iets nodig van de Hema, maar de mandjes waren op, dus ik sta netjes buiten te wachten. Komt er een vrouw naar buiten, mandje in de hand, die haar (gebruikte en niet-schoongemaakte) mandje zo in het rek zet? >;) Het was dat ik al stond te wachten en het dus zag, maar iemand anders had zo dat vieze mandje gepakt.

En eenmaal in de Hema nog met een grote boog om een meneer heen gelopen die een mondkapje wel over zijn mond, maar niet over zijn neus had. Ja, dat helpt. Ik blijf nog wel twee maanden binnen denk ik :=

Ik zie het die hele twee maanden al. Bij mij op het werk kennen ze de maatregelen ook niet. Maar we moeten wel op kantoor zitten. Staat overal handgel. Maar de handzeep is zowat op -_-

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 20:38

Dat ik vandaag van 0800 uur tot 2100 achter de pc heb gewerkt en met mijn studie bezig ben geweest en nu kapot ben. Maar alleen maar denk verrek ik moet echt nog verder werken en heb geen tijd om bij te komen.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 20:51

Merileth schreef:

Ik ook altijd! Maak ik me helemaal druk, blijkt het gewoon een gezellig gesprekje te zijn of gewoon een van; goh hoe gaat het met je.

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 21:25

Ik ben dus echt zo blij dat ik niet de enige blijk. Ze stuurde ook terug 'geen zorgen, wil gewoon even babbelen' dus waarschijnlijk gewoon de hoe gaat het inderdaad, maar echt. Nu gelukkig weer wat rustiger. Nu zijn er meer dingen die spelen, waardoor ik op de wachtlijst sta om te kijken of ik autisme heb. Loop namelijk echt vast op sommige gebieden, ook een ergernis.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 21:29

'Gewoon even babbelen' gaan bij mij anders ook al de haartjes van overeind staan haha. :P

Sterkte!

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 21:45

Collega die niet opschiet met vrachtauto wassen... Ik moet wachten tot ik mijn vrachtauto kan wassen. Schiet op kerel. Mijn god hee

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 23:12

Eenzaamheid :(

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 00:20

Independence schreef:
Eenzaamheid :(

:(:)

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 00:58

Dat ik mij af en toe best alleen voel. Ik heb op het vmbo nooit echt vrienden gehad (en met de vrienden die ik had heb ik nu geen contact meer mee) en heb nu 1 goede vriendin, maar voel mij toch vaak alleen

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 01:17

Dat ik wakker wordt van mijn huisgenoot die in de gang staat te schreeuwen >;) |o

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 01:22

Dat ik iets heel doms heb gedaan en een regel heb overtreden die ik eigenlijk heel goed zou moeten weten. :o?

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 01:54

Had al moeite met in slaap komen, slaap ik eindelijk bijna, begint m’n vriend heel hard “stop, stop, STOP!!” te gillen in z’n slaap. Schrok me lam, sindsdien klaarwakker :'). Wordt een laaaaaaange nacht :O

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 06:06

Wakker en niet meer kunnen slapen.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 06:49

Ik erger mij aan een van die meest bizarre dromen die ik gedroomd heb ooit vannacht en ik oprecht na moest denken of het echt klopte ja of nee. Een droom waar ik ook niet uit kwam en nu helemaal gesloopt ben...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 07:34

Dat de schoonmaak pas nu komt schoonmaken normaal moeten ze dat voor 7 uur doen. Lol. Ik kan nu echt niet werken met dat stomme stuifzuiger geluid.

Edit: 1 van de schoonmakers ging ook dood leuk hoesten. Eeuuhh dude. Ga weg. Ik kan het me niet veroorloven momenteel om ziek te worden. Ik heb een paard die elke dag gedaan moet worden.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-05-20 07:42, in het totaal 1 keer bewerkt

NNikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 07:36

Dat ik t ziekenhuis niet durf te bellen omdat ik weet dat ze moeilijk gaan doen. :+