Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Identity schreef:Hoi! Vraagje aan jullie ‘rare mensen’ op marktplaats kenners.
Heb een bod gehad op iets, 2 minuten daarna een berichtje teruggestuurd met akkoord en of hij een betaalverzoek wil of via rekening, direct gelezen door tegenpartij.
Nu al bijna 2 dagen geen antwoord gehad.
Heb nu een nieuw, beter bod op het product. Ben ik dan raar als ik hem nu aan deze persoon verkoop?
Citaat:Hallo allemaal leuk dat jullie dit lezen.
Wij hebben een opvang
Voor paarden honden katten konijnen hamsters cavia’s ezels en nog meer.
Wij vragen er een vergoeding voor voor dierenarts en dat soort dingen.
Wat doen wij allemaal.
We krijgen de dieren voor kleine vergoeding en dan gaan ze naar een huisje dus gouden mandje en daar gaan ze hun gang de paarden worden mooie sportpaarden de honden moeten naar honden school katten worden huiskatten ezels kinderezels en konijnen van leuke gezinnen en dan maar door.
Paarden
De paarden worden rustig doorgereden en gaan in een rustige privestal.
En ze gaan rustig beginnen met lease en de sport alleen door goeie ruiters zoals Britt dekker
En de rest is pb
Hoeveel geld moet u betalen?
Paard€500
Pony€250
Hond€150
Kat€55
Konijn€20
Kip€15
Haan€5
Parkiet€20
Kanarie€30
En miss korting
En spullen mag bij het dier zoiezo zoals paard halster en touw
Bij kat halsband bij hond halsband en riem.
Bedankt voor het lezen en we hebben ook een eigen mini cursus met een hond met zit blijf af naast hoog springen rennen voor sportiefe honden.
Gini schreef:Nu, in een ideale wereld had ik een dag later nog een berichtje gestuurd met 'he, laat je nog even weten hoe je wenst te betalen of ben je niet meer geïnteresseerd?', puur om er zeker van te zijn dat het niet gaat om iemand die echt rats vergeten is op je eerdere bericht te antwoorden (ik ben namelijk ook echt zo bij momenten, echt een warhoofd). Je kan altijd beter te veel communiceren dan te weinig, vind ik.
Maar goed, boos worden is in dit geval sowieso onterecht, maar balen zou ik wel begrijpen.