Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kookaburra schreef:Als je geblindoekt bent en heet water drinkt, proeft dit dan naar thee als iemand iets kruidigs/fruitigs onder je neus houdt? Immers proef je veel met je neus door te ruiken.
---
En de andere kant op: als je thee pakt, maar voordat je thee gaat drinken 'vicks' onder je neus smeert... Proef je dan nog thee of proef je dan niets?
Kookaburra schreef:Als je geblindoekt bent en heet water drinkt, proeft dit dan naar thee als iemand iets kruidigs/fruitigs onder je neus houdt?
oomens schreef:Kookaburra schreef:Als je geblindoekt bent en heet water drinkt, proeft dit dan naar thee als iemand iets kruidigs/fruitigs onder je neus houdt?
Thee heeft naast het geurpalet dat erbij hoort, een vrij grote bittercomponent die je proeft. Die mis je wanneer je de thee enkel ruikt.
Daarnaast ruikt thee voor zover ik weet niet fruitig, dus dat zal ook niet echt helpen voor de illusie.
Jolliegirl schreef:[***] schreef:Verkopen ze bij de broodjeskiosken van HEMA koude rookworst?
Die zijn namelijk wel open en ik wil zo graag rookworst bij mijn stamppot.
Rookworst kan je toch in de supermarkt halen?
Anoniem schreef:Verkopen ze bij de broodjeskiosken van HEMA koude rookworst?
Die zijn namelijk wel open en ik wil zo graag rookworst bij mijn stamppot.
Anoniem schreef:Ja de winkels zelf zijn dicht, maar veel winkels hebben aan de buitenkant een loket voor belegde broodjes enzo. Daar kun je ook broodjes warme worst halen. Maar ik vroeg mij af of ze ook koude verkopen.
In ieder geval wel dank je wel voor het opzoeken!!!
Kairos schreef:[***] schreef:Ja de winkels zelf zijn dicht, maar veel winkels hebben aan de buitenkant een loket voor belegde broodjes enzo. Daar kun je ook broodjes warme worst halen. Maar ik vroeg mij af of ze ook koude verkopen.
In ieder geval wel dank je wel voor het opzoeken!!!
Nouja ik zou niet weten of de loketten open zijn, maar ik zou zeggen dat als ze broodjes met warme worst verkopen, ze vast ook wel koude worsten hebben liggen(en ik zou zelf denken klant is koning dus waarom geen koude worst verkopen)Of denk ik nou erg simpel?
karuna schreef:Vandaag helaas een eind moeten rijden. De wegen aardig vol. En je moet wat als de snelweg saai is. De hoeveelheid nationaliteiten is enorm. Maar al die vrachtwagenchauffeurs uit polen, bulgarije, litouwen, roemenie, belgie, spanje, engeland enz. Moeten die nu ook steeds in quarantaine als ze aan grens hoppen doen?