Vandaag echt een kei leuke dag gehad door de eigenaresse van m'n bijrijdpaard. Eigenlijk zou ik rijden. Maar ben enorm beroerd vandaag, dus vond het helemaal niet erg dat zij wat met haar ging doen.
Haar beste vriendin was er ook.
Ondanks dat mijn jas doorweekt was van de regen, heb ik amper door gehad dat het regende.
Dankbaarheid. Echt! Zo blij dat we elkaar vorig jaar door de sneeuw hebben leren kennen!
Blij omdat mijn hond echt alleen een beetje beledigd en in de war kijkt van al het vuurwerk. Er is hier best veel en ze snapt vooral niet dat als ze uit het raam kijkt; dat ze na een tijdje niets meer ziet, dan gaat ze het zoeken. Best aandoenlijk en super fijn dat ze niet bang is.
Tomaten saus gemaakt van de laatste tomaten van de moestuin. Peer/kaneel cake staat in de oven. 3de Was bijna klaar en dan alleen nog droger aan.
maralyn
Geplaatst: 01-01-22 14:32
Marcella schreef:
Tomaten saus gemaakt van de laatste tomaten van de moestuin. Peer/kaneel cake staat in de oven. 3de Was bijna klaar en dan alleen nog droger aan.
Lekker!
Wij zijn naar het losloop gebied geweest in de buurt. En onze twee honden hebben zich letterlijk helemaal uitgeleefd.
En dan sta je op een afstand te kijken, met een glimlach van oor tot oor, en een traantje over je wang.
Super combinatie die twee. Morgen is Cody zes weken bij ons.
Nooit meer anders!
Marcella
Geplaatst: 01-01-22 14:37
Binnenkort maar even pizza bodem maken kan ik mijn eigen gemaakte saus gebruiken. Potje ananas op suikersiroop open maken. Ham en kaas erbij. Krijg nu al lekkere trek.
Dat we iets heel simpels hebben gevonden om de tv aansluiting draadloos te maken waardoor we niet afhankelijk zijn van 1 plaats in de woonkamer om de tv neer te zetten! Oftewel, we gaan de woonkamer veranderen! En daar ben ik heel blij mee!
Dat ik mijn verhaal kwijt kon bij iemand (durfde ik nooit) en hij zo lief reageerde. Toch nog goede mensen op deze aardbol
Loeky01
Geplaatst: 03-01-22 17:18
Weer terug aan het werk bij mijn vorige opdracht, nu in dienst daar. Heel fijn onthaal, iedereen zegt ook (en zo voelt het voor mij ook) het is alsof je nooit weg geweest bent maar gewoon even op vakantie was.
Dat ik vandaag gewoon even in mijn eentje met 2 paarden op stap ben geweest. Mijn shet kreeg vandaag zijn schoenen en niemand kon mee. Mijn 2jarige kan niet alleen achter blijven dus hup 2 paarden alleen op de trailer gezet en karren maar. Zelfs op de kliniek heb ik het zelf kunnen redden! Mega trots op mijn shet en puppy paard.