Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimbers schreef:Is er iemand die voor mij kan achterhalen welke kleur hier op de muur zit?
[ [url=m/40Qi7L.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sheran schreef:De ANWB heeft ze ook
Ik ben op zoek naar ondergoed (slips/hipsters) die niet te duur zijn en snel drogen, dus liefst niet 100% katoen maar een mix met bv lycra. Ze hoeven er echt niet fancy uit te zien. Fysieke winkel
nick_en_ik schreef:Ik zoek een, niet al te dure, digitale zakhorloge die goed werkt. Maar geen flauw idee of dat bestaat![]()
Ik kwam wel op verpleegsters/zorg zakhorloges uit, maar ik vroeg me af of er nog andere opties zijn.
Liefst dus digitaal ipv analoog. Maar als het niet bestaat, dan is een betaalbare analoge ook goed
Hoeft dus geen fancy ding te zijn van honderden euro’s
nick_en_ik schreef:Ik zoek een, niet al te dure, digitale zakhorloge die goed werkt. Maar geen flauw idee of dat bestaat![]()
Ik kwam wel op verpleegsters/zorg zakhorloges uit, maar ik vroeg me af of er nog andere opties zijn.
Liefst dus digitaal ipv analoog. Maar als het niet bestaat, dan is een betaalbare analoge ook goed
Hoeft dus geen fancy ding te zijn van honderden euro’s
Stal_Fiore schreef:Ik zoek dat nep insect wat je op je hoofdstel kan doen wat dazen zou afschrikken. Weet iemand wat ik bedoel?
fransje23 schreef:Stal_Fiore schreef:Ik zoek dat nep insect wat je op je hoofdstel kan doen wat dazen zou afschrikken. Weet iemand wat ik bedoel?
Een libelle bedoel je volgens mij.
Dit:
https://www.getyourbug.com/