Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 12:08

Relaxed schreef:
Goof schreef:

Nou dat lijkt me ook. Je had toch ook zelf inbreng kunnen hebben en met een beter plan kunnen komen?

Pcies, ipv alleen maar af te geven op hem.. :n

Vind ik ook, en liever dat hij dan te traag rijdt ipv levensgevaarlijk snel om toch maar op tijd te zijn..

MMIDV

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 12:18

Je kan er verder toch ook de humor van inzien en er een spontane andere planning aan vasthangen. Samen hongerig op zoek naar eten. Ik vind het wel grappig :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 13:38

Andere kant langs, misschien was hij wel super zenuwachtig en reed hij daarom zo langzaam. Als ik ergens naartoe moet rijden waar ik zenuwachtig ben doe ik ook rustig aan, omdat ik minder oplettend ben als ik zenuwachtig ben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 15:01

Liever te langzaam (en er zijn zoveel mensen die 100 rijden op de snelweg, is zuinig qua brandstof) dan te snel. Ik snap al niet waarom je ergens wilt gaan eten wat, als je er op normaal tempo bent, nog maar een half uurtje open is. Dat is toch niet gezellig, samen zwijgend je eten naar binnen werken in sneltreinvaart omdat ze je buiten zitten te kijken? :+

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 16:20

Ja dat dacht ik ook nog. Beter wat te langzaam dan dat hij met 180 over de snelweg vliegt toch? :P

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 08:29

Nah.. Zij mag het toch vervelend / een afknapper vinden dat iemand zo traag is? Is haar goed recht. Ik kan ook niet tegen mensen die 30km onder de snelheid gaan rijden. Een ander vindt dat wel weer fijn, ook prima.

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 09:56

Nieuwe date in de planning... Toch wel weer spannend. Het wordt (heel saai) een drankje doen ergens in de stad. Per chat is het erg gezellig! Maar ik ben een beetje huiverig, omdat ze pas een paar maanden single is en ik geen 'rebound-materiaal' wil zijn.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 11:49

Na een paar maand nog rebound materiaal? Na een week snap ik dat maar ik ben ook net geen 5 maand single geweest toen ik mijn nieuwe vriend ontmoette. Is dat raar? :D Is geheel afhankelijk van hoe je uit je vorige relatie komt (die bij mij al jaren doodgebloed was).

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 11:52

Er zijn er genoeg die na maanden of zelfs jaren nog rebounden hoor. Vind het helemaal geen rare gedachte.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 11:56

Rebound was bij mij binnen een maand eigenlijk. Maar toch 2x zeer kort na breuk een nieuwe relatie gekregen en 1 relatie daarvan heeft 5,5 jaar stand gehouden.
Huidige vriend na 7 maanden. Na 5 maanden al langzaam leren kennen.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 11:59

Colien schreef:
Er zijn er genoeg die na maanden of zelfs jaren nog rebounden hoor. Vind het helemaal geen rare gedachte.

Zou kunnen maar dan moet je bij elke date die een relatie gehad heeft huiverig zijn.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 12:30

Nee, als je met zo'n gedachte in je achterhoofd er heen gaat ga je teveel overal achter zoeken lijkt mij

maar ja, what do i know :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 10:09

En soms blijkt een rebound je grote liefde te zijn.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 10:33

Iedereen staat er heel anders in inderdaad.
Ik ben na 3 maand weer wat gaan daten. En mijn vriend ken ik nadat het een half jaar uit was.

Vriend heft zondagochtend de honden uit gelaten, ik moest nog maar even lekker blijven liggen. Heerlijk is dat!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 12:20

Rebound hangt ook wat af van hoe de relatie liep en hoe het geeindigt is.
Als de koek gewoon op was, de vlam gedoofd, dan kun je er sneller aan toe zijn dan wanneer je nooit wat hebt aan voelen komen en vervolgens een maand met chocolade op bed hebt gelegen.

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 16:27

Zij is degene die het had uitgemaakt, dus dat maakt ook wel uit denk ik (als in, dat ze sneller toe is aan iets nieuws). Ik ben nu ruim een jaar vrijgezel, en werd na een relatie van 2.5 jaar (kort gezegd) gedumpt. Daardoor heeft het ff geduurd voor ik weer serieus rond ging kijken...

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 00:30

Een geslaagde date gehad! Op naar date 2 (moeten we nog plannen)

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 00:34

Fijn jooproo! Wat hebben jullie gedaan? :)

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 07:26

He leuk Jooproo!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 07:31

Wat goed jooproo!

Hier staat Tinder en daten op een laag pitje sinds ik mijn merrie in heb laten slapen. Idee om leuk te moeten doen.. mwaaaah :=

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 08:30

Babeth schreef:
Fijn jooproo! Wat hebben jullie gedaan? :)

Drankje gedaan en na 3 uur zitten kletsen een rondje gelopen, al zijn we niet heel ver gekomen O:) .

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 08:48

Leuk jooproo!!
Berdien, sterkte.. logisch dat je hoofd er even niet naar staat.

Wat betreft rebound, ik had al heel snel een nieuwe relatie nadat mijn relatie van 6,5 jaar uit ging. Maar die relatie was al aardig doorgebloed, dat was voor mij dus ook geen rebound. Toen mijn laatste relatie uit ging, ging ik vrij snel weer daten, nu ik erop terugkijk denk ik dat ik toen wel toe was aan een rebound. Maar heb toen ook tegen mijn dates eerlijk gezegd dat ik net uit een relatie kwam en geen idee had of ik al toe was aan iets serieus. En een rebound kan natuurlijk evengoed op meer uitdraaien.

Ik ben inmiddels al bijna 5 maanden aan het daten met meneer bindingsangst, nouja kan eigenlijk wel zeggen dat het een relatie is hoor, naampje ontbreekt nog steeds en dat zit me nog steeds dwars haha..

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 08:49

Weet je zeker dat 'ie echt alleen voor jou gaat?

Superleuk Jooproo!!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 08:57

Het lijkt me sterk als hij ook voor een ander gaat aangezien ik hem zo'n beetje de hele dag door spreek en zo'n beetje precies weet wat ie doet op de dag haha. Heb het er ook wel met hem over gehad een aantal keer en begrijp hem ergens wel, en weet eigenlijk wel zeker dat als ik hem voor de keus zet verder in een relatie of ermee stoppen dat hij voor een relatie kiest, maar ik wil dat hij er zelf 100% achter staat. Ingewikkelde man is het wel, en het is de 1e man die nogal vaak over mij heen walst in plaats van ik over een man heen, wat op zich niet heel verkeerd is voor mij :+

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 09:05

Ik zie dat als enige reden waarom je het naampje er niet aan wilt plakken. Als je praktisch gezien een relatie hebt samen maar hij wil het niet zo noemen zou ik wantrouwend worden. Zeker na een halfjaar.

Naast dat ik het een mega afknapper vind want ik wil dat een vent volledig voor me gaat en niet half, dan hoef ik 'm al niet meer. :D

Maar als jij het niet erg vindt om er geen relatie van te maken is het uiteraard helemaal geen probleem. Alleen zou dan wel in je achterhoofd houden dat zodra hij een meisje vindt waar hij wel voor de 100% voor wilt gaan, hij jou mogelijk pijn gaat doen.. Bescherm jezelf daar een beetje tegen.