Santigo_ schreef:Jingle bells jingle bells jingle all the way
all I want for christmas.. Is yooouuu
f pizza

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yacintha schreef:Ik zal eerlijk zeggen dat er nog een paar van die sloffen mijn kant op komt, toen ik ze eenmaal 'in het echt' zag wilde ik ze ook
Ashleytjuhh schreef:Voor de mensen die willen weten hoe het mijn verassing voor de postbode is.
Ik kwam net de pakjes bezorger tegen in de winken. Blijkt die door de drukte een andere route te hebben tijdelijk. Had gezegd sat die even langs moet komen omdat er wat ligt voor hem. Kwam die langs gaf ik hem die doos merci kreeg die helemaal traan ogen omdat die het zo lief vond. Daar doe je het voor
ynskek schreef:SSS mededeling ChasingmoodSSS Chasingmood schreef:Zou jij aan Chasingmood willen doorgeven dat zij alle cadeautjes heeft...
maar dat er nog een hint heel goed verstopt zit tussen alle snippers?
Heel klein gevouwen... beste is de doos om te kiepen
Thanks!
Rebecca schreef:Ja maar niet van mijn SS , en dan nog dat vage iets op zaterdag voor bepaalde tijd ... Lijkt niet dat het hetzelfde is , de track en trace is morgenmiddag namelijk
Alwiene schreef:[naam] schreef:Ja maar niet van mijn SS , en dan nog dat vage iets op zaterdag voor bepaalde tijd ... Lijkt niet dat het hetzelfde is , de track en trace is morgenmiddag namelijk
Oh jee, arm ASS hoofd van jeDe mijne zou zich suf piekeren
![]()
Maar first things first dan maar, een t&t morgenmiddag dus? Hmm ik krijg morgenmiddag ook wat, Acana hondenvoer, hoop ik tenminste, of nou ja mijn hond hoopt dat, zijn voer gaat nogal hard
Senas schreef:IMAY1990 schreef:Ik was het inderdaad
Ik hou er wel van om een uitdaging te bedenken, en wilde met de hint toch wel graag dicht bij mezelf blijven. Al je er niet uit gekomen was dan zou ik mijn onderschrift aangepast hebben om het wat makkelijker te maken maar dat was niet eens nodig dus
Ik ben blij dat het pakket bevalt en vooral ook dat de chocolademelk geen misser was, dat was nog maar een gok. Ik vind hem zelf veel lekkerder dan bijvoorbeeld chocomel, ook warm...
Leuk bedacht je username hexadecimaal meesturen!