Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janneke2 schreef:Het idee is, dat een vis onder water zwemt, en eenden, zwanen 'varen', zoals een boot vaart, als ze "zwemmen".
In de lucht is het 'gewoon vliegen' - het is wel grappig dat zo'n oude vliegmethode met varen wordt aangeduid.
Britta31 schreef:MamaMiesje schreef:Ik ben zelf te oud voor Spongebob
Je bent toch nooit te oud voor Spongebob.
Indy_Mouse_9 schreef:Ligt aan de maatschappij en het humeur van het personeel, voor zover ik het heb meegemaakt.
De budgetmaatschappijen waar je moet betalen voor de ruimbaggage zijn strikter, maar houden er bijzondere regels op na- past je koffer niet in het 'koffer meet bakje' (vorm van ijzerdraad waar een koffer van geschikte afmeting precies in moet passen), moet ie in het ruim. Haal jij er dan 3 boeken, een zak chips en een toblerone reep uit waardoor ie niet meer uitpuilt maar jij die dingen vast moet houden is het ineens prima.
Bij KLM heb ik nog nooit meegemaakt dat ze formaten checkten.
amkeVH schreef:Ik heb hier een hele brutale vlieg op mn kamer zitten.
Die komt gewoon op mn arm of hand zitten, en hoe hard ik dan ook wapper met mn arm, hij blijft gewoon rustig zitten, en zit met zn mond iets op mn huid te doen.
Hierdoor kwam ik er dus achter, dat als je m dat een tijdje laat doen (langer dan 5 sec), dat dat echt gaat prikken en branden.
Mijn vraag is dus: wtf doet die vlieg met zijn mond dat mijn huid er van gaat branden?!
(echt alleen op het moment dat ie dat doet, als ie wegvliegt is t voorbij.)
amkeVH schreef:Nee het gevoel kwam wel duidelijk van het snuitje, dat voelde ik specifiek alsof er een naald stak. Maar het kan wel zijn dat hij net iets gegeten had wat irriteerde ofzo?