Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Courses

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 16:33

Lage BH :) Sommige van mijn BH's passen net onder de rand daarvan. Ik vind plak BH's niet zo fijn (en staat mij niet zo :Y) )

LadyDaily

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 19:48

Afbeelding
Wie weet waar je z'n jacket kunt kopen maar dan kort en alleen groen of eventuele andere neutrale kleur, iig geen camouflage kleur.
Wel met koorten

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 20:50

Superdry heeft soortgelijke verkocht

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 12:47

Mag ik me hier ook melden ? :)

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 13:05

Iemand enig idee waar ik zo soort rok kan kopen?
Vind dit echt een leuke outfit

Afbeelding

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 13:07

Is dat niet zo een A-lijn skirt?
H&m, boohoo, Asos, forever 21, pull and bear heeft die gehad.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 18:23

Zijn hier mensen die onlangs iets bij H&M hebben besteld of geprobeerd? Ik probeer het al sinds donderdag en als ik op aankoop voltooien klik krijg ik steeds een wit scherm. Ik heb de app en de website geprobeerd, betaalmethode op rekening en iDeal maar geen enkele keer beet... heb de klantenservice ook al gemaild maar geen reactie nog.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-17 19:17

Loose schreef:
Zijn hier mensen die onlangs iets bij H&M hebben besteld of geprobeerd? Ik probeer het al sinds donderdag en als ik op aankoop voltooien klik krijg ik steeds een wit scherm. Ik heb de app en de website geprobeerd, betaalmethode op rekening en iDeal maar geen enkele keer beet... heb de klantenservice ook al gemaild maar geen reactie nog.

Vandaag nog.

Was even zoeken in de app maar tis me uiteindelijk wel gelukt. Als duurde het langer dan voorheen .

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 20:49

Ik heb ook al 3 maanden niet kunnen bestellen... Krijg steeds een foutmeldig. Heb ze al 4 keer gemaild, slechts 1 keer een antwoord terug waar ik niets aan had. :n Nu al 2 weken geen antwoord. Laatste bestelling die ik heb gedaan was ook verkeerd geleverd (dubbele items), nee ik ben even niet zo te spreken over H&M. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 22:49

Wat gek, misschien komt daarom mijn bestelling iedere keer zo snel binnen. :')
Maar ik heb gister nog besteld, ging wel zo als normaal behalve dan dat ik de bevestiging pas 's nachts binnen kreeg en anders eigenlijk altijd gelijk.

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 23:29

Ik heb de 23e besteld en vandaag ontvangen. Ze zijn normaal nooit zo snel idd :')

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 11:39

Hmm wat raar! Haha en fijn voor jullie dat jullie het steeds zo snel ontvangen. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 17:38

h&m is bij mij ook heel snel de laatste tijd, super fijn!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 17:50

Ik heb de klantenservice gebeld, als je je telefoonnummer niet hebt ingevuld in je account lukt bestellen niet. Afgelopen week werden ze ineens overspoeld met telefoontjes hierover zei degene aan de telefoon en sinds vrijdag zijn ze erachter dat het aan het telefoonnummer lag.
Nou, eindelijk m'n bestelling kunnen plaatsen. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 18:34

Ik heb trouwens hulp nodig! Ik heb over een tijdje een bruiloft (alleen het feest) en wil daar een mooi jurkje voor. Ik ben erg klein en heb het liefste iets met driekwart mouwtjes o.i.d. Ik ben met m'n nog geen 50 kilo slank, maar heb wel een F-cup dus die moet er in passen. Jurkjes die heel hoog sluiten vind ik dus niet mooi staan bij mijn lichaamsbouw maar verder pas ik eigenlijk alles wel. Ik heb een kort bovenlichaam en vrij lange benen voor mijn lengte. Ik vind zelf dat de kleur lichtblauw en rood heel goed bij me passen. Verder zijn er geen kledingeisen, als het maar een beetje feestelijk is. Mocht iemand een keer wat tegenkomen wat een beetje aan deze eisen voldoet: denk aan mij en post even een linkje. :D Budget maakt niet zo heel veel uit, maar zou wel graag willen dat ik het jurkje ook later nog aan kan. Ik heb trouwens als 7 jarig kind een keer een bruiloft meegemaakt en verder nog nooit, dus ik ben een beetje bang dat ik straks een heel fout jurkje koop of zo.. :')

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 21:46

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 17:02

Ik had van de week het een en ander besteld uit de sale van JoshV, waaronder deze bomber :D

Afbeelding

Naast mijn goosecraft jas en regenjas van de America Today, de 3e jas voor de lente/zomer :')

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 18:08

Iemand een idee waar ik een effen lichtroze jurkje kan halen? Heb heel internet al afgestruind. Eindelijk gevonden wat ik zocht, is hij er niet in mijn maat. :(

https://www.newyorkfashion.nl/jurk-roze-5
Prijs maakt niet zo heel veel uit.

Geen oudroze maar echt lichtroze bijvoorbeeld. Zalando, bonprix, only, vero moda, stylefruits, jurkjes.com , closet, new york fashion en alle mogelijke dingen al langsgezocht maar helaas.

Edit : Zoiets mag ook wel:
https://static.webshopapp.com/shops/018 ... /celie.jpg

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 18:18

Misschien Steps? Of s'oliver?

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 12:15

amado7 schreef:
Iemand een idee waar ik een effen lichtroze jurkje kan halen? Heb heel internet al afgestruind. Eindelijk gevonden wat ik zocht, is hij er niet in mijn maat. :(

Geen oudroze maar echt lichtroze bijvoorbeeld. Zalando, bonprix, only, vero moda, stylefruits, jurkjes.com , closet, new york fashion en alle mogelijke dingen al langsgezocht maar helaas.

Asos/Nelly misschien? Lichtroze is altijd wel een zomerse kleur en die komen nu wel weer overal binnen!

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 15:08

amado7 schreef:

Is dit misschien wat?
Ik ken de site niet, dus even googelen of het betrouwbaar is, maar het kwam langs op mijn Facebook

Afbeelding

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 15:20

xFioon schreef:
amado7 schreef:

Is dit misschien wat?
Ik ken de site niet, dus even googelen of het betrouwbaar is, maar het kwam langs op mijn Facebook

[ [url=m/vlkyIX.png]Afbeelding[/url] ]

Heb zelf wel eens wat bij MyJewellery besteld, goede ervaringen mee :j

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 09:48

Mag ik even binnenvallen hier? Kwam dit jurkje tegen ergens via Facebook. Maar weet niet meer waar en ik kan hem zo via EBay of wish oid niet vinden! Weet iemand van jullie toevallig iets?

Afbeelding

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-17 20:14

loez schreef:
Mag ik even binnenvallen hier? Kwam dit jurkje tegen ergens via Facebook. Maar weet niet meer waar en ik kan hem zo via EBay of wish oid niet vinden! Weet iemand van jullie toevallig iets?

[ [url=m/x4muCR.png]Afbeelding[/url] ]

Zulke jurken vind je vaak in zgn Turken winkeltjes.

Aaarrhggg ik zit te jagen op een jeans bij de HM. Heb hem al in blauw en wil er nog een blauwe en zwarte bij. Vorige week bestelling geplaatst en vrijdag ontvangen. Zit de blauwe er niet in. Zondag de zwarte aangetrokken, trek ik de rits zo kapot. En vandaag de hele dag was ie uitverkocht. Zojuist was mijn maat er weer; meteen in t mandje gedaan en bestelling geplaatst. Alleen nu nog wachten op bevestigsmail. Ik MOET heb hebben.

Maar nu weet ik niet wat ik met die met de kapotte rits moet doen? Terug sturen? Dat is iets met retourcode 8 toch?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 20:51

Direct terugsturen die broek!
En maak je in een winkel niet meer kans om de broek te scoren?