Maar ook mensen die gratis grind komen scheppen maar ook meteen even helpen met een ander klusje

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Lieszje schreef:Dat zou ik dus ook niet toelaten Lizzle!
Dat laatste is dan wel weer fijn!
Niet echt raar wat ik heb meegemaakt maar wel irritant..
Heb een gezocht advertentie neergezet voor een zwart aquarium met meubel op marktplaats.
Aquarium wat ik wil is niet echt makkelijk te vinden in de buurt voor een leuke prijs.
Eerste reactie wat ik krijg gaat over een heel ander aquarium.
Komt niet eens in de buurt van wat ik zoek.
Lieszje schreef:Ahh jammer
Bedankt voor het kijken!
Nu heb ik wel echt wat raars meegemaakt
Zag het aquarium wat ik zocht (wel zonder meubel) op ongeveer 40 minuten rijden te koop staan.
Dus ik de verkoper wat vragen gesteld omdat ik weinig zin heb om weer voor niks te rijden (al een paar keer gehad).
Vond het nog steeds een twijfelgeval dus gezegd dat ik er nog even over na denk en zijn advertentie in de gaten hou.
Krijg ik in gebrekkig Nederlands terug dat ik hem niet aan het lijntje moet houden.
Heb gewoon heel beleefd een bericht teruggestuurd wat hij verstaat onder het aan het lijntje houden en dat ik al geen interesse meer heb.
Krijg ik terug: rot tog op bitch
Maar goed dat ik twijfelde over de afstand dan, bij zo'n persoon koop ik niks
Starbreeze schreef:Sommige mensen hebben als hobby andere mensen lastig vallen op MP volgens mij. Get a life..
Colien schreef:Ik heb mijn camera + lenzen en nog wat spul op marktplaats staan, prijs staat erbij 400euro. Lijkt me geen overdreven prijs. Er staat ook in dat hij niet weg hoeft, aangezien als hij niet weg is ik hem deze zomer zelf weer gebruik maar wil eigenlijk upgraden naar een andere maar zit dus geen spoed achter.
Krijg ik een mail wat mijn prijs is, nouja 400euro, staat ook in de advertentie. Kreeg al mail zonder Hallof of groeten, maar prima kan dat iemand haast heeft toch?
Ik netjes terug gemaild krijg ik alleen een mail terug "beetje duur". Nouja zeg, reageer dan niet, de prijs staat in de advertentie. Heb nog terug gemaild dat de prijs ook in de advertentie stond en dat hij niet weg hoeft. Krijg ik enkel terug "og og" uuuh oke dan?