Het is nog niet voorbij. Komt nog een hevige bui aan vanuit het zuiden . Toch wel heel blij dat mijn paard binnen staat...
Nou, ik ben ook blij dat ik ze voor de nacht binen gehaald heb.
Wel benouwd nu.
moyra
Geplaatst: 21-05-14 00:46
Bij staat er eentje binnen en eentje buiten. Ik hoop voor de rest van het natuurgeweld wel te slapen hoor, er kan een bom afgaan als ik slaap ik slaap rustig verder
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-14 00:48
Ik heb haar om precies die reden binnen gehaald. Werd niet geloofd, maar ben blij dat ik voet bij stuk heb gehouden. Het lijkt nu even rustig, maar er zit nog veel meer aan te komen, hoor ik...
Merry98
Geplaatst: 21-05-14 00:49
Hmm ik schrok wakker. Lag gewoon te trillen vd schrik. Ben ook een beetje schijterig met onweer. Paar flinke donders. Helaas staan mijn paarden wel buiten. Onweer is inmiddels verder weg nu. En hopelijk kan ik zo slapen.. Raam zit bij mij iig dicht.
Ik ben normaal niet zo bang voor onweer. Maar zit recht op in bed zo hard is het.. Zit nu maar een Natuurkunde examens te maken want vind die niet grappig en doe geen oog dicht
Na een aantal heerlijke warme dagen is het gisteravond en vannacht helemaal los gegaan hier. Wolkbreuken incl hagel, zware onweer, rondvliegende takken, ondergelopen straten, enkel de sneeuw ontbrak er nog aan.
Maar dankzij mijn heel prettige gezelschap gisteravond is mijn angst wel al iets geminderd
Ik lag net in bed en schrok even van een enorme knal Daarna met het getik van de regen al snel in slaap gevallen dus ik kan niet over spektakel mee praten. Het is nu wel mooi opgeklaard en de warmte is uit huis ook.
Meliaforever
Geplaatst: 21-05-14 06:43
moyra schreef:
Wolkbreuk en flinke donder hier Wilde net gaan slapen maar dat kan ik nu wel vergeten Deur trilt in de deurpost
Gisteren was het qua temperatuur aangenaam, maar wel veel bewolking en tegen de avond aan kwam de wind echt opzetten. Vannacht een uurtje last gehad van onweer.
Hier begint de zon eindelijk door te komen. Wel een stuk frisser als gisterochtend, maar lang niet zo benauwd. Ben benieuwd wat voor buien Moeder Natuur vanmiddag en vanavond voor ons in petto heeft
het begon vannacht heel kort en hevig te regenen, toen was ik meteen alert en JA!! een flits!!! ...op 30 km afstand waar ik normaal niet wakker van zou worden. Daarna nog wat gedonder, even leek het dichterbij te komen, maar helaas het doofde uit... toen de hele nacht poedersuiker geslapen omdat ik zo baalde...