Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 21:30

Ik begin te merken dat ik langzaamaan meer bezoekers op mijn blog krijg. Eerst zat ik iedere week op gemiddeld 9 bezoekers en nu stijgt dat langzaam richting 15. Vind ik erg leuk!

Vandaag op mijn blog: februari doelen. Ook ben ik van plan om een vreemde taal te gaan leren (Noors (kan ik eindelijk fatsoenlijk met mn paard communiceren aangezien zij een Fjord is)) en daarvan ga ik ook een 'serie' maken op mijn blog.

_Dyonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 21:52

Vandaag staat er weer een blog van Calippo & Olilly op mijn blog, www.equetablog.tk :D Niet zo heel veel maar het vrijheidsdressuur gaat al steeds beter! En ik zie net dat ik de 700 bezoekers heb gepasseerd :D

Izabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 22:56

Marrleen schreef:
Ik begin te merken dat ik langzaamaan meer bezoekers op mijn blog krijg. Eerst zat ik iedere week op gemiddeld 9 bezoekers en nu stijgt dat langzaam richting 15. Vind ik erg leuk!

Vandaag op mijn blog: februari doelen. Ook ben ik van plan om een vreemde taal te gaan leren (Noors (kan ik eindelijk fatsoenlijk met mn paard communiceren aangezien zij een Fjord is)) en daarvan ga ik ook een 'serie' maken op mijn blog.

Och wat gaaf, Noors lijkt me allen wel heel lastig. Met welke taal valt deze te vergelijken? :)
Over de bezoekers, begin ik ook te merken. We begonnen met zo'n 2 bezoekers per dag en gaan nu vaak over de honderd heen! Welk programma gebruiken jullie overigens om bezoekers te "tellen" die van wordpress telt namelijk alleen maar views, ik heb eigenlijk al sinds week 1 http://freehostedscripts.net/ daar kun je namelijk ook een heleboel andere dingen mee tellen! :)

Mizora

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 23:01

Ik gebruik gewoon de standaard-viewteller van blogspot. Echt grappig, op het moment dat ik hier de link naar mijn blog post, dan schieten mijn views binnen een paar uur naar de 15-20. Terwijl het anders rond rond de 5 ligt. Eigen schuld, eerder had ik standaard zo'n 25 views per dag, toen ik nog dagelijks postte. Maar toen ben ik er een periode tussenuit geweest. Nu zie ik het aantal views heel voorzichtig weer opkrabbelen, zelfs als ik hier niets post.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 23:03

Ik gebruik naast de statistieken van Wordpress Google Analytics, maar daar kijk ik eigenlijk niet zo vaak naar (stopte in september ineens met werken en daar kwam ik in november pas achter :') )

Ik zie inderdaad ook dat veel van mijn pageviews vanuit Bokt komen ja, haha.
Bij mij is het aantal views heel verschillend. Varieert tussen de 1 en de 85 per dag, met een eenmalige uitschieter van 251 :')

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 23:36

Mizora schreef:
Ik gebruik gewoon de standaard-viewteller van blogspot. Echt grappig, op het moment dat ik hier de link naar mijn blog post, dan schieten mijn views binnen een paar uur naar de 15-20. Terwijl het anders rond rond de 5 ligt. Eigen schuld, eerder had ik standaard zo'n 25 views per dag, toen ik nog dagelijks postte. Maar toen ben ik er een periode tussenuit geweest. Nu zie ik het aantal views heel voorzichtig weer opkrabbelen, zelfs als ik hier niets post.

De viewteller van blogspot klopt bij mij voor geen meter, mijn views zijn daarin gewoon verdubbeld als ik ze vergelijk met google analytics...

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 23:42

anoukkk. schreef:
Wauw, weer even drie pagina's bij gelezen. Heb op jullie blogs gereageerd hoor anders wordt het zo'n gequote hier hihi. Super leuk allemaal weer.

Ik heb vandaag mijn outfit online staan waarbij ik een Adidas trainingsbroek draag, ja in een gewone outfit! Je moet er van houden, ik vind het heel leuk! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
http://www.fajez.nl/uncategorized/adida ... /#more-796

Ohh hij is gaaf inderdaad! Sportief maar gelijk ook sexy!
Geeft echt zo'n stoere chick uitstraling.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 23:55

Oei ik vind dat dan weer helemaal niks :+ Maar ik ben sowieso niet zo van de adidas broeken.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 00:01

Mijn visitor aantal ligt ook onder de 10 maar als mijn blog gedeeld wordt op FB dan heb ik dagen met 200+ visitors. Ik heb ook nog niet veel vaste volgers maar ik heb mijn blog pas half december weer opnieuw leven in geblazen. Ik post 2x per week, meer is niet haalbaar als ik ook mijn FB, twitter en YT met content wil vullen. Ik ben van plan om 1x per week een video naar mijn (nieuwe) YT account te uploaden. Daarom wil ik niet meer dan 2x/week bloggen want consistentie is toch wel een van de belangrijkste dingen om abonnees te krijgen, wat ook logisch is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 09:39

Ik gebruik Google Analytics, maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik daar niet elke dag op kijk.
Het bezoekers aantal vind ik gewoon minder belangrijk, ik blog omdat ik dat leuk vind en graag mijn liefde voor lak met andere mensen wil delen.

Ik ben ook veel actiever op bijvoorbeeld Instagram, daar heb ik bet een leuk aantal volgers en "praat" ik regelmatig met nagellakliefhebbers.

What an excellent day for an exorcism :D

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 09:54

Marrleen schreef:

Leuk! Waarom noem je het Noors niet op je blog? Ik vind het een goed doel. En het is niet zo'n moeilijke taal hoor, lijkt heel erg op Duits en het heeft ook best veel woorden die op Nederlands lijken. :)
Mocht je vragen hebben/ hulp nodig hebben met noors, dan kun je me altijd een berichtje sturen! (Oja, want ik spreek Noors) ^^

Op mijn blog vandaag een heerlijk zweverig inspiratie-stukje over dagdromen: What If: Dream Up Your Dream Home

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 11:02

Aaaah meisjes ik ben jullie (en mijn blog) aan het verwaarlozen. Ik heb ff een blog dip volgens mij :')

Hebben jullie dat ook wel eens?

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 11:05

Ik heb dat zeker wel eens haha, zeker als ik het druk heb. Heb nu in het begin van m'n vakantie veel vooruit geschreven, maar doe nu ook niet meer zoveel

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 11:30

Style Cartel

Ik heb volgens mij 5 weken aan posts klaar staan _O-. Pas een vrije dag waar het nog vrij zonnig was ook, dus meteen goed gebruik van gemaakt :').

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 11:46

Vandaag op mijn blog een stukje over Michael Henry & Justin Robinett, twee mannen die allerlei songs coveren :)

Op het moment schrijf ik ook niet zoveel, maar ik heb nog voor twee weken artikelen staan, dus dat is niet zo erg :)

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 11:46

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 11:50

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 13:04

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 13:05

Tazzey schreef:
Ik heb vandaag OPI Snow Globetrotter op mijn blog. Snow in a bottle <3

Erg mooi effect geeft ie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 13:06

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 13:28

_Marinke_ schreef:
anoukkk. schreef:
Wauw, weer even drie pagina's bij gelezen. Heb op jullie blogs gereageerd hoor anders wordt het zo'n gequote hier hihi. Super leuk allemaal weer.

Ik heb vandaag mijn outfit online staan waarbij ik een Adidas trainingsbroek draag, ja in een gewone outfit! Je moet er van houden, ik vind het heel leuk! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
http://www.fajez.nl/uncategorized/adida ... /#more-796

Ohh hij is gaaf inderdaad! Sportief maar gelijk ook sexy!
Geeft echt zo'n stoere chick uitstraling.

Thanks, ik vind het zelf ook erg gaaf en weer eens wat anders Maar je moet er indd wel echt van houden Marit, kan me voorstellen als je er niet van houd je dit ook echt niks vind haha! :+
Ach, zo houden we de wereld een beetje verschillend werd ook zo saai als iedereen het zelfde leuk vond! :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 13:30

Heerlijke broeken om in te sporten, maar zou er verder echt niet de deur mee uitgaan :=
Vind het echt geen casual kleding :n

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 15:29

Net de opvolger van het Flawless palette van Makeup Revolution waar hier ook veel mensen enthousiast over waren binnen gekregen :D
Alleen is de spiegel afgebroken, beetje jammer :\

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 16:25

Yv_ schreef:
Heerlijke broeken om in te sporten, maar zou er verder echt niet de deur mee uitgaan :=
Vind het echt geen casual kleding :n

Snap ik. Ik draag hem ook met hakken wordt het nog wat chiquer van, maar als je er niet van houd dan hou je er op geen enkele manier van hihi!

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 16:25

NienkeV1994 schreef:
Net de opvolger van het Flawless palette van Makeup Revolution waar hier ook veel mensen enthousiast over waren binnen gekregen :D
Alleen is de spiegel afgebroken, beetje jammer :\

Ah dat is wel echt zonde, vooral als je dan zo met smart op je pakket zit te wachten :(