Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marrleen schreef:Ik begin te merken dat ik langzaamaan meer bezoekers op mijn blog krijg. Eerst zat ik iedere week op gemiddeld 9 bezoekers en nu stijgt dat langzaam richting 15. Vind ik erg leuk!
Vandaag op mijn blog: februari doelen. Ook ben ik van plan om een vreemde taal te gaan leren (Noors (kan ik eindelijk fatsoenlijk met mn paard communiceren aangezien zij een Fjord is)) en daarvan ga ik ook een 'serie' maken op mijn blog.
Mizora schreef:Ik gebruik gewoon de standaard-viewteller van blogspot. Echt grappig, op het moment dat ik hier de link naar mijn blog post, dan schieten mijn views binnen een paar uur naar de 15-20. Terwijl het anders rond rond de 5 ligt. Eigen schuld, eerder had ik standaard zo'n 25 views per dag, toen ik nog dagelijks postte. Maar toen ben ik er een periode tussenuit geweest. Nu zie ik het aantal views heel voorzichtig weer opkrabbelen, zelfs als ik hier niets post.
anoukkk. schreef:Wauw, weer even drie pagina's bij gelezen. Heb op jullie blogs gereageerd hoor anders wordt het zo'n gequote hier hihi. Super leuk allemaal weer.
Ik heb vandaag mijn outfit online staan waarbij ik een Adidas trainingsbroek draag, ja in een gewone outfit! Je moet er van houden, ik vind het heel leuk! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
http://www.fajez.nl/uncategorized/adida ... /#more-796
Marrleen schreef:Ik begin te merken dat ik langzaamaan meer bezoekers op mijn blog krijg. Eerst zat ik iedere week op gemiddeld 9 bezoekers en nu stijgt dat langzaam richting 15. Vind ik erg leuk!
Vandaag op mijn blog: februari doelen. Ook ben ik van plan om een vreemde taal te gaan leren (Noors (kan ik eindelijk fatsoenlijk met mn paard communiceren aangezien zij een Fjord is)) en daarvan ga ik ook een 'serie' maken op mijn blog.
NienkeV1994 schreef:Bij mij vandaag Viva Glam Miley Cyrus
_Marinke_ schreef:anoukkk. schreef:Wauw, weer even drie pagina's bij gelezen. Heb op jullie blogs gereageerd hoor anders wordt het zo'n gequote hier hihi. Super leuk allemaal weer.
Ik heb vandaag mijn outfit online staan waarbij ik een Adidas trainingsbroek draag, ja in een gewone outfit! Je moet er van houden, ik vind het heel leuk! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
http://www.fajez.nl/uncategorized/adida ... /#more-796
Ohh hij is gaaf inderdaad! Sportief maar gelijk ook sexy!
Geeft echt zo'n stoere chick uitstraling.