Davinia_ schreef:Liezzel schreef:@Davina Van het ME/CVS topic Owjaa, daar ken ik je naam dus van Hihi ik had volgens mij ergens een keer gelezen dat je je naam veranderd had
Liezzel schreef:Hihi ik had volgens mij ergens een keer gelezen dat je je naam veranderd had Ja, dat klopt
Liezzel schreef:Trouwens vind het fluitconcert de hele tijd nu wel irritant worden Ik hoor dat niet, ben daar te slechthorend voor
Eigenlijk is Polen net Nederland..Ze zitten hier met zoveel dat het toch een beetje als onze jongens voelt..
_Naomi_ schreef:Liezzel schreef:Trouwens vind het fluitconcert de hele tijd nu wel irritant worden sluit aanOok
Nanne schreef:Eigenlijk is Polen net Nederland..Ze zitten hier met zoveel dat het toch een beetje als onze jongens voelt.. Ook echt
Dat vind ik zo mooi om te zien, de Griekse supporters gewoon tussen de Poolse supporters. Zo hoort het!
Nanne schreef:Eigenlijk is Polen net Nederland..Ze zitten hier met zoveel dat het toch een beetje als onze jongens voelt..
Joolien schreef:Liezzel schreef:Italie heeft alijd wel knappe spelers Met altijd nét te krappe shirtjes Wanneer moeten die?