Nee ik ben demonstratief in het gangpad blijven staan, kon niet veel anders want het balkon zat ook al vol. Stomme volle treinen om half 8.. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nee ik ben demonstratief in het gangpad blijven staan, kon niet veel anders want het balkon zat ook al vol. Stomme volle treinen om half 8..
dus als ik dan 9 min opgepropt moet staan, so be it
_Tara_ schreef:Balen dat ie sliep...

Op spoor 10 en 11 in Amsterdam waren de richtingsborden kapot met reisinformatie. Lijkt me best lastig
Gelukkig vertrek ik van spoor 5

. Mijn trein vertrekt van 10b en bij 10a stond een trein, toen werd er omgeroepen dat we naar het einde van het peron moesten lopen....dus wij dachten allemaal naar 10a, toen iedereen net bij de trein bij 10a was kwam er een andere langsgereden en die ging helemaal naar het einde van 10b, dus toen konde we allemaal weer terug
.

. Het was vandaag wel heel mooi trouwens, ik rij langs heel veel weilanden en het naardermeer (ofzo
) en overal hing een laagje mist, het was echt zo'n ansichtkaartplaatje
. Een klein stukje vind ik niet erg, maar de hele reis... haha liever niet
. steeffie schreef:Inoterry; ik ben dus wel zo'n persoon die altijd voorin instapt samen met de rest van de meute. Maar dat heeft een paar redenen, bij de rest van de stations stappen de mensen meestal in het midden in, en op sloterdijk is het het handigst om voorin in te staan want dan ben ik het snelst bij de metrodus als ik dan 9 min opgepropt moet staan, so be it

Lous schreef:Normaal vanaf vriendlief: Van Best naar Tilburg, van Tilburg naar Rotterdam en van Rotterdam naar Capelle. Totaal 1,5 uur. Wat ik afgelopen zondag zou moeten rijden: van Best naar Eindhoven, van Eindhoven naar Den Bosch, van Den Bosch naar Utrecht, van Utrecht naar Gouda, van Gouda naar Capelle. Totaal 3-4 uur
Waardoor kon je niet in 1 keer van Best naar Den Bosch? Dat ligt namelijk tussen Den Bosch en Eindhoven...
?