Met de trein..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Met de trein..

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 18:21

Whaha ja het was hem dus, en hij ging zitten en viel meteen in slaap, daar heb ik toch niks aan Sigaar Nee ik ben demonstratief in het gangpad blijven staan, kon niet veel anders want het balkon zat ook al vol. Stomme volle treinen om half 8..

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 18:58

Balen dat ie sliep...

steeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 19:03

Inoterry; ik ben dus wel zo'n persoon die altijd voorin instapt samen met de rest van de meute. Maar dat heeft een paar redenen, bij de rest van de stations stappen de mensen meestal in het midden in, en op sloterdijk is het het handigst om voorin in te staan want dan ben ik het snelst bij de metro Vork dus als ik dan 9 min opgepropt moet staan, so be it Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 21:14

_Tara_ schreef:
Balen dat ie sliep...

Met open mond he Sigaar

Daarnet alles weer voorspoedig gegaan met de trein, alles reed op tijd Haha! Op spoor 10 en 11 in Amsterdam waren de richtingsborden kapot met reisinformatie. Lijkt me best lastig Sigaar Gelukkig vertrek ik van spoor 5 Clown

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 21:16

*Komt brutaal het topic binnen vallen*

Ja, mijn trein vertrekt van spoor 10 Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 21:16

En was het lastig? Huilen van het lachen

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 21:20

Ik reis 5 dagen per week 1 uur en 20 min naar mn werk , heen en terug*dus 2 X 1 u en 20 min..

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 21:24

Haha nee hoor, alleen was er een miscommunicatie Huilen van het lachen. Mijn trein vertrekt van 10b en bij 10a stond een trein, toen werd er omgeroepen dat we naar het einde van het peron moesten lopen....dus wij dachten allemaal naar 10a, toen iedereen net bij de trein bij 10a was kwam er een andere langsgereden en die ging helemaal naar het einde van 10b, dus toen konde we allemaal weer terug Huilen van het lachen.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 21:25

das goed voor je conditie Knipoog

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 21:26

Ja de NS is negen van de tien keer echt te blond bezig Clown
Waar ik zelf ook zo'n hekel aan heb is als je heel lang stil staat of heel langzaam rijdt en ze roepen niks om Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 21:26

Haha heerlijke miscommunicatie bij de NS Huilen van het lachen

Maar opzich heb ik niet te klagen met de NS, de keren dat ik vertraging heb zijn op 1 hand te tellen Lachen

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 21:30

De keren dat ik vertraging heb zijn op mijn vingers en tenen niet meer te tellen.
En ze mogen ook wel eens vaker busvervoer inzetten bij werkzaamheden of alleen s'nachts te werken, dan me om te laten rijden met een extra reistijd van 2-3 uur. Het was dat mijn vriend mij wel even naar Breda wilde rijden, anders had ik het volgende traject afgelopen zondag moeten rijden.

Normaal vanaf vriendlief: Van Best naar Tilburg, van Tilburg naar Rotterdam en van Rotterdam naar Capelle. Totaal 1,5 uur.
Wat ik afgelopen zondag zou moeten rijden: van Best naar Eindhoven, van Eindhoven naar Den Bosch, van Den Bosch naar Utrecht, van Utrecht naar Gouda, van Gouda naar Capelle. Totaal 3-4 uur

Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 21:33

Zo dan baal je wel, dan doe je er meteen minimaal 2 uur langer over Bloos!

Al vind ik vaak de bussen die de NS in zet ook niet bevordelijk als je een eind moet zitten

steeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 21:36

En die bussen rijden ook niet echt op een bepaalde tijd ofzo, heb wel een keer samen met mijn vriend bijna een uur staan wachten. Aangezien hij toen toch zijn bus zou missen is hij maar weer met mij meegegaan Lachen

Maar is wel beter dan zo erg omrijden idd Bloos!

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 21:37

Ik heb gelukkig nog nooit zoveel problemen gehad dat er bussen werden ingezet.

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 21:38

Sommige mensen verklaren mij voor gek dat k dagelijks 1 u en 20 min heen rijd en hetzelfde ook weer terug ...

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 21:38

oh ja ik vin dat ook zo heerlijk, boekje lezen. ontwerpen/schetsen maken voor school of tekstjes schrijven. terwijl alles langs je heen vliegt heerlijk. Lachen

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 21:48

Ik ben stiekem heel blij dat ik maar een half uurtje hoef te reizen Nagelbijten / Gniffelen. Het was vandaag wel heel mooi trouwens, ik rij langs heel veel weilanden en het naardermeer (ofzo Huilen van het lachen) en overal hing een laagje mist, het was echt zo'n ansichtkaartplaatje Lovers

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 22:50

Soms baal ik er echt van dat ik maar een 20 min. hoef, zit ik net lekker met m'n boek, zijn we er alweer.
Komt een dag dat ik voor de grap gewoon een trein in stap richting het noorden of zuiden. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 22:57

Ik vind het ook heerlijk om 60 min in de sprinter te zitten, als je kan zitten tenminste Vork

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 23:00

Nou idd, ik kan er zo van balen als ik moet staan Nagelbijten / Gniffelen. Een klein stukje vind ik niet erg, maar de hele reis... haha liever niet Haha!.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 23:05

steeffie schreef:
Inoterry; ik ben dus wel zo'n persoon die altijd voorin instapt samen met de rest van de meute. Maar dat heeft een paar redenen, bij de rest van de stations stappen de mensen meestal in het midden in, en op sloterdijk is het het handigst om voorin in te staan want dan ben ik het snelst bij de metro Vork dus als ik dan 9 min opgepropt moet staan, so be it Lachen

Ik ga nooit meer voorin zitten. Ik stap normaal achterin in, maar ik had zo'n pech laatst. Eerst miste ik de trein, vervolgens reden er geen treinen ivm een persoon op het spoor. Toen bracht een vriend me naar den bosch. Daar stapte ik dus voorin in. Vervolgens rijdt de trein een auto aan. Iedereen wordt geëvacueerd nadat alles opgeruimt was en je raadt het al. De enige coupe die terug moest met de trein was de voorste Clown

Maar goed morgen mag ik weer. Vind de trein zelf niet erg, alleen de bus haat ik echt. En het sluit niet aan, daarom pak ik toch vaak de auto. Trein zelf vind ik ook erg fijn om mee te reizen opzich. Lekker boekje lezen, beetje mensen en omgeving bekijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 00:09

Lous schreef:
Normaal vanaf vriendlief: Van Best naar Tilburg, van Tilburg naar Rotterdam en van Rotterdam naar Capelle. Totaal 1,5 uur. Wat ik afgelopen zondag zou moeten rijden: van Best naar Eindhoven, van Eindhoven naar Den Bosch, van Den Bosch naar Utrecht, van Utrecht naar Gouda, van Gouda naar Capelle. Totaal 3-4 uur Clown

Het begin van je route volg ik niet helemaal Verward Waardoor kon je niet in 1 keer van Best naar Den Bosch? Dat ligt namelijk tussen Den Bosch en Eindhoven...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 11:30

heeft iemand hier trouwens zo'n spoorweg kaartje, waarop alle stations staan Haha! ?

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 11:31

Ik niet helaas, wel van de hele europa maar niet van NL zelf.

Misschien dat je op google iets vindt.