ik had verwacht dat hier ook wel de bom los zou barsten, maar niet dus

nu is het hier gewoon bewolkt en hier en daar een klein druppeltje regen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
russel schreef:Zo ben weer terug, alle sterkkers er uit getrokken. Het was zo intens met de flitsen. Je kon zien dat de bliksem zijn energie niet kwijt kon, zulke dikke stralen heb ik nog nooit gezien. Die slaan altijd in om te ontladen, die hebben een flink oppervlakte daarvoor nodig. Hier dus ook ingeslagen, een mega klap en 10 minuten later de brandweer die uitrukt.
Eng vond ik het. Het meeste heeft boven de rivieren gezeten en in de Loonse Duinen, daar spookte het vreselijk. Op zulke momenten ben ik echt bang van omweer.
druppeltje schreef:russel schreef:Zo ben weer terug, alle sterkkers er uit getrokken. Het was zo intens met de flitsen. Je kon zien dat de bliksem zijn energie niet kwijt kon, zulke dikke stralen heb ik nog nooit gezien. Die slaan altijd in om te ontladen, die hebben een flink oppervlakte daarvoor nodig. Hier dus ook ingeslagen, een mega klap en 10 minuten later de brandweer die uitrukt.
Eng vond ik het. Het meeste heeft boven de rivieren gezeten en in de Loonse Duinen, daar spookte het vreselijk. Op zulke momenten ben ik echt bang van omweer.
Het bleef echt hangen daar hè. Ik had het niet meer vannacht, en Roosje stond daar in Giersbergen. Maar daar is alles goedgegaan!
Moet ik helpen paardjes buiten zetten PvD?