Needje schreef:Als jij weet dat ewrgens gerookt wordt, en je daar niet tegen kan, ga je daar niet werken. PUNT. Heel simpel. Heeft niets met egoisme te maken.
Dat is de omgekeerde wereld zeg. Misschien vinden die mensen het WERK wel leuk.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Needje schreef:Als jij weet dat ewrgens gerookt wordt, en je daar niet tegen kan, ga je daar niet werken. PUNT. Heel simpel. Heeft niets met egoisme te maken.
katiavl schreef:Violaaa schreef:Ookal 'kan' je tegen rook het blijft schadelijk, mijn beste vriendin haar moeder heeft jarenlang in een horeca gewerkt waar veel gerookt werd, opzich had ze er geen problemen mee, maar ze lijdt nu aan longkanker dat verspreid is en niet veel meer aan te doen is.. Bij deze gedachte ben ik ook blij voor de medewerkers in de horeca
Wat naar seg
Manon88 schreef:Needje schreef:Als jij weet dat ewrgens gerookt wordt, en je daar niet tegen kan, ga je daar niet werken. PUNT. Heel simpel. Heeft niets met egoisme te maken.
Dat is de omgekeerde wereld zeg. Misschien vinden die mensen het WERK wel leuk.
Needje schreef:Egoistisch? Heeft er niets mee te maken.
Als jij weet dat ewrgens gerookt wordt, en je daar niet tegen kan, ga je daar niet werken. PUNT. Heel simpel. Heeft niets met egoisme te maken.
Als je niet tegen bloed kan ga je ook geen BHV-er worden.
MISTRAL94 schreef:wat een vergelijking van niks maar goed ik reageer verder maar niet meer op jou. Sorry dat ik het zeg maar wat je roept slaat werkelijkwaar nergens op
Nadya schreef:Heb ik zeker in huis, want ik ben een echte Baileys fan.
Needje schreef:Geniet er maar goed van, want over een tig aantal jaar mag dit ook niet meer.