Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shanna schreef:Ik wil ook erg graag op stijldansen, ik ben alleen bang dat ik het niet kan/ durf (ik durf namelijk al niet gewoon te dansen bij het uitgaan omdat ik dat niet kan..), is het in het algemeen verplicht een danspartner te hebben dat je daar zelf voor moet zorgen? Of doen de mensen bij de dansschool dat?
Sjapaz schreef:Goedzo Naomi-Haffie!!
Wij hebben gisteren een Ballroom wedstreijd gehad in hardenberg. Zo'n ontzettend leuke locatie! Echt helemaal super!
We gingen gelijk door naar halve finale en uiteindelijk een 5de plek gedanst, met promotie naar de 3e klasse! Voor mijn gevoel beginnen we dan nu echt ergens te komen... 3e klasse dan ben je toch echt uit de beginklasses!
Shiloh schreef:Wijchen, 31 januari. En misschien gaan we den bosch de 17de januari geloof ik ook doen...
Snader schreef:Dat vind ik zelf eigenlijk ook wel, want het is echt een klassieker.![]()
Om het nog erger te maken, ik ben nog nooit naar een musical geweest. Volgens mij heb ik er ook niks mee, maar dat is dus een vooroordeel.
Lotte1990 schreef:Meeste mensen (jongens) die stijldansen kunnen een goeie musical vaak ook wel waarderen, is mijn ervaring