Danae schreef:Geef dan de aanwijzingen maar dat er een reading vals is gedaan... ik heb er nog geeneen gezien namelijk..
Er zijn echt wel valse readers (die dmv cold reading werken), helaas (maar ben er gelukkig nog nooit een tegengekomen)..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Danae schreef:Geef dan de aanwijzingen maar dat er een reading vals is gedaan... ik heb er nog geeneen gezien namelijk..
slimmerik schreef:edit: Bovendien worden de zgn. belevingsverhalen steeds groter en gekker hier. En voor mij steeds onbetrouwbaarder.
slimmerik schreef:Idd Wuis een voorbeeld wat jij noemt...oncontroleerbaar en misschien heeft iemand je wel een goede poets weten te bakken. Net als die zwarte glaasjes van Danae.... Als dat van die glaasjes waar was geweest dan was die school nu een bedevaartsoord geweest en hadden de mensen het er nu nog over. Imo is het gewoon een studentengrap geweest.
Euh...nieuwe discussie: wat denken jullie van graancircels ....
slimmerik schreef:Idd Wuis een voorbeeld wat jij noemt...oncontroleerbaar en misschien heeft iemand je wel een goede poets weten te bakken.

Debo schreef:he wuis ik denk dat ze stiekem in een boom zat met een verre kijker... gluurde ze zo je huis in

Danae schreef:Nog wat anders... Robbert van den Broeke... een oplichter, of zou hij echt wat hebben???
Schimmelig schreef:Waarom hebben jullie het niet over dingen die echt leuk zijn
De piramides, Atlantis, de Zeta's, Nibiru, enz
Robbert van den Broeke, geen idee.
runningkawa schreef:Daar weet ik gewoon niks vanaf
maar begin er eens over zou ik zeggen

Debo schreef:Atlantis, de Zeta's, Nibiru <----- HU?
Wuis schreef:Toch denk ik wel dat hij dingen kan. Maar heb bij hem eerder het gevoel dat hij eerst zelf nog veel verder moet ontwikkelen, en (nog?) geen andere mensen moet gaan proberen te helpen.
Over dan genverbrander, daarvan weet ik weer niet wat ik moet denken.
Wuis schreef:Toch denk ik wel dat hij dingen kan. Maar heb bij hem eerder het gevoel dat hij eerst zelf nog veel verder moet ontwikkelen, en (nog?) geen andere mensen moet gaan proberen te helpen.
Over dan genverbrander, daarvan weet ik weer niet wat ik moet denken.
Maar hij zou met mijn fototoestel wel wat fotootjes mogen nemen. :D