Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KirstenG schreef:was het wel een tongzoen...of kon je toen het onderscheid nog niet maken
KirstenG schreef:en nog had je geen naam??? wow... tell me your secret...
iloveyah87 schreef:sflj schreef:
Maar helaas zijn er ook een heeeeleboel oppervlakkige mensen!
waarom helaas? moeten ze toch zelf weten? (of je moet er last van hebben?)
Mayo schreef:sflj schreef:Ik zeg toch ook dat ík dat iets oppervlakkigs vind hebben?
Onder een eerste date versta ik blijkbaar iets anders dan jij?
Dat zou kunnen. Onder een eerste dat versta ik écht met z'n tweeën afspreken en de hele avond/nacht bij elkaar zijn (dan heb ik het niet over sex als ik nacht noem)
Je kan iemand leren kennen doordat hij in je vriendenkring zit, werk, stal, weet ik wat. Je kan al menig keer met iemand gesproken hebben voordat je met z'n tweeën iets afspreekt. Als ik met een groep vrienden wat ga doen en diegene is erbij en dat duurt zo een jaar bijvoorbeeld, dan ken ik die persoon waarschijnlijk al best goed. Dan heb je nog geen date gehad mijn inziens.
Mijn soort van relatie ken ik al sinds halverwege vorig jaar en heb hem vaak gezien en gesproken en we hebben veel gemailt al in die tijd. Pas veel later kwamen de gevoelens en de eerste date, toen kende ik hem dus al wel vrij goed.
Om dus maar een voorbeeld te noemen
iloveyah87 schreef:SuperQuinta schreef:wat een discussie..![]()
en het is eigenlijk zo simpel..![]()
iedereen heeft een andere opvatting over seks..
en uiteindelijk draait het platgezegd maar om 1 ding.. spanning.. fun.. klaarkomen dus..![]()
en of je dat nou voor de lol doet of omdat je van iemand houdt.. dat is natuurlijk ieder voor zich..
tegenwoordig ben je als je een beetje lol maakt meteen een sloerie..![]()
je bent jong dus doen wat je niet laten kunt vind ik.. zolang je er zelf geen spijt van hebt natuurlijk! lijkt me het belangrijkste
maar als je dat doet krijg je helaas/jammer genoeg vrij snel een stempel!!! dus dames!! kijk uit dat niet iedereen het van elkaar weeten dat je dus wel de stille/zwijgzame jongens.....(gebruik een ander woord dan ik dacht) pakt...
+:+
russel schreef:Als ik dan kijk naar het programma dames in de dop, vind ik ze toch behoorlijk ordinair en al leren ze wat bij, het blijven ordinaire meiden. Zij vinden sex op de eerste date, of gewoon iemand versieren als ze uitgaan geen probleem, als ik dan zie hoe dat gaat, is het gewoon plat.
Doen jullie het romantischer? Of zitten er bokkers in dit topic die zich kunnen identificeren? Wil even kijken of ik bevoorooordeeld ben.
Suzanne F. schreef:Mwoah volgens mij is sex over het algemeen wel hetzelfde.
Robijntjah schreef:KirstenG schreef:ik heb ook best vaak met verschillende jongens gekust zit ik me nu te bedenken....
Ik denk dat ik met zoenen ruim boven de 200 zit
Anoukie schreef:Suzanne F. schreef:Mwoah volgens mij is sex over het algemeen wel hetzelfde.
Dan heb jij duidelijk of geen sex zonder liefde gehad of geen sex met liefde.
sflj schreef:Als er gevraagd wordt naar sex op een eerste date, dan ga ik er vanuit dat er bedoeld wordt dat de partners elkar niet kennen.
Dat van jou vind ik een heel ander verhaal; of je elkaar nu op een 'date' of ergens anders al eerder hebt leren kennen...
russel schreef:Als ik dan kijk naar het programma dames in de dop, vind ik ze toch behoorlijk ordinair en al leren ze wat bij, het blijven ordinaire meiden. Zij vinden sex op de eerste date, of gewoon iemand versieren als ze uitgaan geen probleem, als ik dan zie hoe dat gaat, is het gewoon plat.
Doen jullie het romantischer? Of zitten er bokkers in dit topic die zich kunnen identificeren? Wil even kijken of ik bevoorooordeeld ben.
SuperPepeijn schreef:Russel, wij zijn van de oude stempel. Romantisch in een klein huisje voor de open haard terwijl het buiten regent bestaat niet meer
Het is nu, "heb je zin, dan krijg je van mij een breezer" terwijl je aan het barhangen bent in een drukke rokerige tent met 20 decibel om je oren.
SuperPepeijn schreef:Russel, wij zijn van de oude stempel. Romantisch in een klein huisje voor de open haard terwijl het buiten regent bestaat niet meer
Het is nu, "heb je zin, dan krijg je van mij een breezer" terwijl je aan het barhangen bent in een drukke rokerige tent met 20 decibel om je oren.