Seks op eerste date funest voor relatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nicje87

Re: Seks op eerste date funest voor relatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 01:36

ik zou het echt niet weten kwa zoenen... ook rond de 40 ?? hahahhaahaha

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 01:37

KirstenG schreef:
was het wel een tongzoen... Clown of kon je toen het onderscheid nog niet maken Koe

haha het was inderdaad ook vies... hahaha (en hij nu nog zo'n sukkel ook)

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 01:38

hadden julliebij jullie eerste zoen ook een date en was dat finnest voor je relatie? Clown ontopic Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 01:39

KirstenG schreef:
en nog had je geen naam??? wow... tell me your secret...

Dat was hier normaal (was toen 15/16)!

Bij mijn eerste zoen had ik een vakantieliefde, en dat is daarna NOOIT meer iets geworden!

Het vlees in de kuip (of mond Clown ) was niet wat ik wou ROFL

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 01:43

maar ik ga nu echt slapen (nog maar 2 uurtjes) alle kleine beetjes helpen... zodat ik morgen weer kan branden in de hitte! smelt hier trouwens ook weg dus ik ga nu eerst nog even snel onder de douche...

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 01:43

hahahaha....
mijn eerste zoen was met een GIGA-nerd... Huge-beugel erin en een bril waar een jampot-fabrikant jaloers op zou zijn geweest, zulke glazen... niet te filmen...
en een hele vieze smaak... begon toen ook net met roken. Hij rookte ook...

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 01:44

paps komt net binnen... nu moet ik dus echt gaan slapen....
het tikken van toetsenbord irriteert hem...
dus ik ga nu slapen....
truste allemaal..... Clown Slapen Dromen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 01:45

Trusten allebei!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 01:58

dank je jullie ook! en nogmaals succes morgen!!! (Klaar met douche)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 01:59

Dankjewel, nogmaals Lachen

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 06:26

iloveyah87 schreef:
sflj schreef:

Maar helaas zijn er ook een heeeeleboel oppervlakkige mensen! Knipoog

waarom helaas? moeten ze toch zelf weten? (of je moet er last van hebben?)

Ik vind het jammer dat er zoveel oppervlakkige mensen zijn.

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 06:29

Mayo schreef:
sflj schreef:
Ik zeg toch ook dat ík dat iets oppervlakkigs vind hebben?
Onder een eerste date versta ik blijkbaar iets anders dan jij?

Dat zou kunnen. Onder een eerste dat versta ik écht met z'n tweeën afspreken en de hele avond/nacht bij elkaar zijn (dan heb ik het niet over sex als ik nacht noem Knipoog)

Je kan iemand leren kennen doordat hij in je vriendenkring zit, werk, stal, weet ik wat. Je kan al menig keer met iemand gesproken hebben voordat je met z'n tweeën iets afspreekt. Als ik met een groep vrienden wat ga doen en diegene is erbij en dat duurt zo een jaar bijvoorbeeld, dan ken ik die persoon waarschijnlijk al best goed. Dan heb je nog geen date gehad mijn inziens.

Mijn soort van relatie ken ik al sinds halverwege vorig jaar en heb hem vaak gezien en gesproken en we hebben veel gemailt al in die tijd. Pas veel later kwamen de gevoelens en de eerste date, toen kende ik hem dus al wel vrij goed.

Om dus maar een voorbeeld te noemen Lachen

Als er gevraagd wordt naar sex op een eerste date, dan ga ik er vanuit dat er bedoeld wordt dat de partners elkar niet kennen.
Dat van jou vind ik een heel ander verhaal; of je elkaar nu op een 'date' of ergens anders al eerder hebt leren kennen... Knipoog

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 06:35

iloveyah87 schreef:
SuperQuinta schreef:
wat een discussie.. Clown
en het is eigenlijk zo simpel.. Haha!
iedereen heeft een andere opvatting over seks..
en uiteindelijk draait het platgezegd maar om 1 ding.. spanning.. fun.. klaarkomen dus.. Clown
en of je dat nou voor de lol doet of omdat je van iemand houdt.. dat is natuurlijk ieder voor zich..
tegenwoordig ben je als je een beetje lol maakt meteen een sloerie.. Gaaaap
je bent jong dus doen wat je niet laten kunt vind ik.. zolang je er zelf geen spijt van hebt natuurlijk! lijkt me het belangrijkste Haha!

maar als je dat doet krijg je helaas/jammer genoeg vrij snel een stempel!!! dus dames!! kijk uit dat niet iedereen het van elkaar weet Clown en dat je dus wel de stille/zwijgzame jongens.....(gebruik een ander woord dan ik dacht) pakt... Lovers+:+

Ben het met de eerste quote volledig eens! Doe wat je niet laten kunt!
Ík zou alleen niet iemand willen die zo is, maar dat terzijde. Voor mij is het iets 'bijzonders' dat je alleen met een speciaal iemand deelt.
Onderste quote vind ik dan wel weer opvallend; iemand mag best een losbandig leven leiden maar je bent toch bang wat anderen daar van vinden? Haha! M.a.w; je durft er niet voor uit te komen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 08:39

Als ik dan kijk naar het programma dames in de dop, vind ik ze toch behoorlijk ordinair en al leren ze wat bij, het blijven ordinaire meiden. Zij vinden sex op de eerste date, of gewoon iemand versieren als ze uitgaan geen probleem, als ik dan zie hoe dat gaat, is het gewoon plat.

Doen jullie het romantischer? Of zitten er bokkers in dit topic die zich kunnen identificeren? Wil even kijken of ik bevoorooordeeld ben.

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-07 09:09

Russel, wij zijn van de oude stempel. Romantisch in een klein huisje voor de open haard terwijl het buiten regent bestaat niet meer Haha!

Het is nu, "heb je zin, dan krijg je van mij een breezer" terwijl je aan het barhangen bent in een drukke rokerige tent met 20 decibel om je oren.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 09:20

russel schreef:
Als ik dan kijk naar het programma dames in de dop, vind ik ze toch behoorlijk ordinair en al leren ze wat bij, het blijven ordinaire meiden. Zij vinden sex op de eerste date, of gewoon iemand versieren als ze uitgaan geen probleem, als ik dan zie hoe dat gaat, is het gewoon plat.

Doen jullie het romantischer? Of zitten er bokkers in dit topic die zich kunnen identificeren? Wil even kijken of ik bevoorooordeeld ben.

Die damens in de dop zijn idd behooorlijk ordinair, wel erg leuk om te kijken trouwens Knipoog

mn vriendinnen&ik die dus ook niet zo heel moeilijk doen qua mannen etc zijn verder totaaaaaal anders, allemaal zijn we vrij streng(en gelovig) opgevoed, kunnen keurig ABN spreken, hebben verder goede normen&waarden, zijn serieus mbt baan/studie en kunnen ons keurig gedragen en zijn gewoon netjes gekleed, ook met wat drank op slaan we niet helemaal door Knipoog
maar aan sex wordt niet zo zwaar getild, geen maanden mee gewacht en oke ik ken niemand die wekelijks een ander heeft, maar een vaste scharrel/sexrelatie is toch wel iets wat vrij veel voorkomt Lachen

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 09:23

Suzanne F. schreef:
Mwoah volgens mij is sex over het algemeen wel hetzelfde.

Dan heb jij duidelijk of geen sex zonder liefde gehad of geen sex met liefde Knipoog.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 09:28

Robijntjah schreef:
KirstenG schreef:
ik heb ook best vaak met verschillende jongens gekust zit ik me nu te bedenken....

Ik denk dat ik met zoenen ruim boven de 200 zit Bloos

ligt aan de regio waar je woont denk ik Schijnheilig
al haal ik de 200 niet volgens mij

weet nog wel dat ik tot mn vaste relatie een boekje bijhield met vriendinnen, waren we op het VWO mee begonnen en nog mee doorgegaan toen we alweer lang van school af waren.
De namen van de jongens waarmee we zoende schreven we er op en dan een *(beetje gerotzooid) en #(all the way) en !(goed) en x(slecht) er achter als extra betekenis (wat je er meer mee had gedaan, en of ie goed of slecht was haha)
maar omdat die boekjes overal rondslingerden was t al erg zat dat er namen instonden vandaar die symbooltjes zodat niemand het begreep haha!

maargoed toen zaten we qua zoenen allemaal de 100 voorbij en heb daarna 5 jaar relatie gehad, er zijn er toen niet zo heel veel meer bijgekomen want ben nu na die relatie de tijd van "wedstrijdjes te nr's scoren" etc wel voorbij gegroeid gelukkig Nagelbijten / Gniffelen
wel is er qua * en # (:+) wat bijgekomen aan vaste scharrels, maar verder is mn aantal vrij stabiel haha gelukkig maar Knipoog

Ben wel een stuk rustiger geworden dan toen ik 15-19 was haha is maar goed ook maar heb me altijd goed vermaakt, geen "naam" gehad en nergens spijt van Lachen

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 09:31

Anoukie schreef:
Suzanne F. schreef:
Mwoah volgens mij is sex over het algemeen wel hetzelfde.

Dan heb jij duidelijk of geen sex zonder liefde gehad of geen sex met liefde Knipoog.

Hebje idd gelijk in Anoukie, sex met iemand waar je écht gek op bent heeft(als ie dus verder echt helemaal is wat je zoekt in bed en geen prutser is Knipoog ) echt wat extra's en is helemaal super! beter dan sex met hem zonder die gevoelens!
Maar als je een sexrelatie hebt met iemand waar het in bed 100% mee klikt en precies gaat zoals jullie alle2 willen is dat ook geweldig Ja
een ONS met een wildvreemde lijkt me dan weer niets.

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 10:21

sflj schreef:
Als er gevraagd wordt naar sex op een eerste date, dan ga ik er vanuit dat er bedoeld wordt dat de partners elkar niet kennen.
Dat van jou vind ik een heel ander verhaal; of je elkaar nu op een 'date' of ergens anders al eerder hebt leren kennen... Knipoog

Toch blijft het een eerste date Haha!

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 10:22

russel schreef:

Ik heb echt geen idee over welk programma je het hebt, ken het niet. Dus kan er helaas niks over zeggen hoe ik dat vind.

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 10:23

SuperPepeijn schreef:
Russel, wij zijn van de oude stempel. Romantisch in een klein huisje voor de open haard terwijl het buiten regent bestaat niet meer Haha!

Het is nu, "heb je zin, dan krijg je van mij een breezer" terwijl je aan het barhangen bent in een drukke rokerige tent met 20 decibel om je oren.

Nounou, da's ook nog kort door de bocht... Zoals je kan lezen hier, valt het in de meeste gevallen énorm mee. De manier die jij beschrijft heb ik nog nergens naar voren zien komen hier Niet zo rellen SP Knipoog

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 10:29

Meer dan 200 gozer mee gezoent? Neuh, daar kom ik in de verste verte niet aan. Ik ga eens rekenen... Nou ik denk dat ik als ik het ruim neem tegen de 20 zit Clown Sinds m'n 15e geloof ik (ben nu 26) Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 10:33

200!! Wow! In welke regio is dat normaal dan??

Ik kom niet aan de 30 volgens mij... gerekend vanaf mijn 15e, ben nu 23..

Maarr zoenen kan wel een onwijze afknapper zijn ja, maar das algemeen bekend.. Knipoog

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 10:35

SuperPepeijn schreef:

Helemaal mee eens , of een dekentje op het strand onder het maanlicht, met champagne en aardbeitjes Haha!

Ik kom niet eens aan tien Haha! Bloos