Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Faelivrin schreef:Casper; Slimmerik bedoelt dat DIT topic op LZP staat, dat dus Soraya een Leven zonder Paarden moet hebben, was dat maar waar.
Mexxuna schreef:Dit kreeg ik via msn: Ik zeg helemaal niets meer tegen jou, want je zit me helemaal uit te horen voor bokt!!!
Enne.. btw ... het was vast niet moeilijk voor je om je paard te zien vertrekken, trut die je bent!!!!!!
Er volgen gewoon meer slachtoffers!!!!!!
Mexxuna schreef:Dit kreeg ik via msn: Ik zeg helemaal niets meer tegen jou, want je zit me helemaal uit te horen voor bokt!!!
Enne.. btw ... het was vast niet moeilijk voor je om je paard te zien vertrekken, trut die je bent!!!!!!
Er volgen gewoon meer slachtoffers!!!!!!
Meetje22 schreef:Zo hehe eindelijk alles doorgelezen,wat gaat dit topic snel zeg.
Vind het ronduit schandalig,heb er geen andere woorden voor.
Zij verdient geen paard,ik zou nog geen dode rat bij haar achter durven te laten.
Maar goed,we weten nu wel wat haar volgende topic wordt: help!!!! ook mijn nieuwe paard kan ik niet aan!!!!!
Ik hoop dat Paloma het een stuk beter bij haar nieuwe baasje krijgt en er eens goed wordt gekeken wat deze pony mankeert.
En ze had die pony gewoon gratis moeten weggeven,sterker nog eigenlijk geld toe moeten betalen.
Maar soraya,jij bent echt om te kotsen :r
sunshine schreef:Je gaat me toch niet vertellen dat "onze lieve meid" geen afscheid heeft genomen he ???
sunshine schreef:Je gaat me toch niet vertellen dat "onze lieve meid" geen afscheid heeft genomen he ???
Kitty84 schreef:ze was vast te emotioneel om afscheid te nemen...
dees_daan schreef:oke, neem aan dat paloma nu al bij arabien is, ze heeft dus niet eens afscheid genomen van paloma! dit doet me aan iemand denken, maar ik houd me maar even stil denk ik
slimmerik schreef:sunshine schreef:Je gaat me toch niet vertellen dat "onze lieve meid" geen afscheid heeft genomen he ???
Ze is iig niet achter de computer uitgeweest....