laetitia schreef:Hallo iedereen!
Ik ben op zoek naar een echt SPECIAAL en BIJZONDER en GAAF cadeau.
Voor wie: mijn vader
Wordt: 65
Heeft zijn kids (2 eigen en 2 stiefkids en aanhang) toen hij 60 werd meegenomen naar Malta voor 10 dagen.
Nu wordt hij 65 en neemt hij ons weer allemaal mee naar Valencia voor 5 dagen...
Wie is mijn vader?
Erg ontwikkeld man, universitaire opleiding, leest NRC, FD, Elsevier etc. (typische VVD stemmer haha, tegengestelde van mij!)
Weet veel van de wereld, van kunst en geschiedenis, klassieke muziek, wijnenkenner (maar elk jaar een goede wijn geven is op een gegeven moment ook saai), houdt ook van goede whisky, houdt van de natuur. Leest ook veel.
Ik ben op zoek naar een echt uniek cadeau, dat mag best wat kosten (we zijn met z'n 7-enen die het geven...).
Ben benieuwd!!
In maart vind in het mecc in Maastricht de TEFAF plaats. Dat is de grootste kunst en antiekbeurs van Europa. Ik ben er een paar keer geweest en het is echt een hele belevenis.
http://www.tefaf.com/ Misschien kunnen jullie hier een arrangement omheen bedenken.
Let wel op dat héél kunst-geïntresseerd Europa naar Maastricht verhuisd voor die 10 dagen, dus dat de hotels erg snel vol zitten.