[CENTRAAL] Het Cadeau topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

WillemYntJee

Re: [CENTRAAL] Het Cadeau topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 15:21

Iets leuks/grappigs van de expo?

Iemand die iets leuks maar t liefst ook nuttigs weet wat ik zelf voor m'n verjaardag kan vragen aan m'n vriend? We wonen samen en er moet nog veel in t huis gebeuren, dus t grootste deel betalen we samen. Van m'n ouders krijgen we waarschijnlijk een nieuwe kledingkast, maar ik moet dus ook nog wat verzinnen wat ik aan de rest van mn familie kan vragen en wat van mn vrienden..HELP :P

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 16:47

Njen schreef:
Njen schreef:
Weet iemand nog een leuk klein kadootje van max. 10 euro wat meer om het gebaar draait? Ernaast krijgt hij nml wat nuttigs ;) Het is voor de verjaardag van mijn vriend :)

Echt ik weet nog niks, iemand een idee :o Hij is gek op alles met pc's en wil dolgraag een wii, maar dat is even geen optie :+

Een muismatje met een foto van jullie samen :D

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 16:48

WillemYntJee schreef:
Iets leuks/grappigs van de expo?

Iemand die iets leuks maar t liefst ook nuttigs weet wat ik zelf voor m'n verjaardag kan vragen aan m'n vriend? We wonen samen en er moet nog veel in t huis gebeuren, dus t grootste deel betalen we samen. Van m'n ouders krijgen we waarschijnlijk een nieuwe kledingkast, maar ik moet dus ook nog wat verzinnen wat ik aan de rest van mn familie kan vragen en wat van mn vrienden..HELP :P

Bij Ikea heb je van die kastverdelers, bakjes om kleine spullen in te doen zodat je je kast netjes kunt houden.
Mooie kleerhangers?

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 16:58

Dat zijn inderdaad wel een paar goede ! Maar ik zit eigenlijk te denken aan een wat groter cadeau :P Heb vorig jaar niks gekregen van mn vriend omdat ik niks wist. T liefst zou ik iets voor in huis vragen maar er is nog zoveel wat moet gebeuren, mja t is ook allemaal niet gratis helaas.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 17:03

Njen schreef:
Njen schreef:
Weet iemand nog een leuk klein kadootje van max. 10 euro wat meer om het gebaar draait? Ernaast krijgt hij nml wat nuttigs ;) Het is voor de verjaardag van mijn vriend :)

Echt ik weet nog niks, iemand een idee :o Hij is gek op alles met pc's en wil dolgraag een wii, maar dat is even geen optie :+

Een muismatje met een foto van jullie samen :D[/quote]

Ik heb geen fotos :=

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 17:06

Doe je een foto van jezelf erop!
Wordt hij er elke keer aan herinnerd dat jij er ook nog bent :D :D

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 17:07

Innepin schreef:
Doe je een foto van jezelf erop!
Wordt hij er elke keer aan herinnerd dat jij er ook nog bent :D :D

Ik heb ook geen fotos van mezelf :')

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 17:17

Hallo!

Volgende week donderdag word mijn vader 65. Hij heeft alleen niet bepaald een verlanglijstje (heb ook al wel eerder hierboven gereageerd maar nog steeds inspiratieloos), en volgende week donderdag is ie al jarig. En tot volgende week zaterdag heb ik de tijd om iets voor hem te halen, alleen heb ik geen flauw idee wat?.

Budget houden we niet zo groot tot een maximum van €25,- :o

Wie oh wie kan me inspiratie geven?

Alvast bedankt ;)

Yelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 23:29

Heeft je vader bepaalde hobby's waarvoor je hem iets kunt geven? Of is er geen boek of dvd die hij graag wil hebben :)? Voor mijn vader wordt het meestal iets van een boek, een dvd, een luchtje of een shirt of overhemd ofzo :P

Yelly schreef:
Mijn vriend is bijna jarig, 23 jaar :) Ik ga nog maar twee maanden echt met hem :) Ik heb nu een luchtje maar ik wil er graag nog wat kleins bijkopen, wat originelers ofzo :P Wie heeft er een idee :D?

Ik moet voor zaterdag nog iets hebben :+ Help, haha }>

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 08:17

Yelly schreef:
Heeft je vader bepaalde hobby's waarvoor je hem iets kunt geven? Of is er geen boek of dvd die hij graag wil hebben :)? Voor mijn vader wordt het meestal iets van een boek, een dvd, een luchtje of een shirt of overhemd ofzo :P
Dat is het hem nou juist m´n pa heeft niet echt bepaalde hobby´s :o Ja hij had of heeft een brommobiel clubje waar ie in de weekenden toertochten mee maakt, en de opbrengst (elke 5euro) schenkt ie aan een goed doel ;) En voor de rest hmm heb ik m´n pa nog nooit een boek zien lezen :P en zou ik ook niet bepaald weten van wat voor dvd´s ie houd :o (doordat ie bijna geen dvd´s kijkt. Maar meerendeels de hort op is :D

Yelly schreef:
Mijn vriend is bijna jarig, 23 jaar :) Ik ga nog maar twee maanden echt met hem :) Ik heb nu een luchtje maar ik wil er graag nog wat kleins bijkopen, wat originelers ofzo :P Wie heeft er een idee :D?

@Yelly: Voor wie zoek je iets wat je voor zaterdag moet hebben? En wat is je budget?

Yelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 10:12

Yelly schreef:

__Possie__ schreef:
Dat is het hem nou juist m´n pa heeft niet echt bepaalde hobby´s :o Ja hij had of heeft een brommobiel clubje waar ie in de weekenden toertochten mee maakt, en de opbrengst (elke 5euro) schenkt ie aan een goed doel ;) En voor de rest hmm heb ik m´n pa nog nooit een boek zien lezen :P en zou ik ook niet bepaald weten van wat voor dvd´s ie houd :o (doordat ie bijna geen dvd´s kijkt. Maar meerendeels de hort op is :D

Yelly schreef:

Yelly schreef:

__Possie__ schreef:
@Yelly: Voor wie zoek je iets wat je voor zaterdag moet hebben? En wat is je budget?

Lastig zeg, voor je vader dan :D Een abbonement op een tijdschrift, of een uitje anders ofzo? Hem een etentje geven, of ergens heen gaan, eventueel met iemand samen voor de kosten?

Haha, zie het onderstreepte stuk ;) Voor mijn vriend :) Nog iets van rond de 15 Euro erbij ofzo :)

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 21:49

Hallo iedereen!

Ik ben op zoek naar een echt SPECIAAL en BIJZONDER en GAAF cadeau.

Voor wie: mijn vader
Wordt: 65
Heeft zijn kids (2 eigen en 2 stiefkids en aanhang) toen hij 60 werd meegenomen naar Malta voor 10 dagen.
Nu wordt hij 65 en neemt hij ons weer allemaal mee naar Valencia voor 5 dagen...

Wie is mijn vader?
Erg ontwikkeld man, universitaire opleiding, leest NRC, FD, Elsevier etc. (typische VVD stemmer haha, tegengestelde van mij!)
Weet veel van de wereld, van kunst en geschiedenis, klassieke muziek, wijnenkenner (maar elk jaar een goede wijn geven is op een gegeven moment ook saai), houdt ook van goede whisky, houdt van de natuur. Leest ook veel.

Ik ben op zoek naar een echt uniek cadeau, dat mag best wat kosten (we zijn met z'n 7-enen die het geven...).

Ben benieuwd!!

youreperfect

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 00:07

@Yelly; misschien een leuke boxershort ofzo? :d

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 12:40

Ik zoek ook nog steeds wat voor mn vriend die bijna jarig is, we zijn bijna een jaar samen dus hoeft niet iets heeeeel kleins te zijn, maar wel onder de 100€ als het kan :P

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 17:21

youreperfect schreef:

Weet iemand waar je die kan vinden? :+

plagom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 19:38

laetitia schreef:
Hallo iedereen!

Ik ben op zoek naar een echt SPECIAAL en BIJZONDER en GAAF cadeau.

Voor wie: mijn vader
Wordt: 65
Heeft zijn kids (2 eigen en 2 stiefkids en aanhang) toen hij 60 werd meegenomen naar Malta voor 10 dagen.
Nu wordt hij 65 en neemt hij ons weer allemaal mee naar Valencia voor 5 dagen...

Wie is mijn vader?
Erg ontwikkeld man, universitaire opleiding, leest NRC, FD, Elsevier etc. (typische VVD stemmer haha, tegengestelde van mij!)
Weet veel van de wereld, van kunst en geschiedenis, klassieke muziek, wijnenkenner (maar elk jaar een goede wijn geven is op een gegeven moment ook saai), houdt ook van goede whisky, houdt van de natuur. Leest ook veel.

Ik ben op zoek naar een echt uniek cadeau, dat mag best wat kosten (we zijn met z'n 7-enen die het geven...).

Ben benieuwd!!

In maart vind in het mecc in Maastricht de TEFAF plaats. Dat is de grootste kunst en antiekbeurs van Europa. Ik ben er een paar keer geweest en het is echt een hele belevenis.
http://www.tefaf.com/ Misschien kunnen jullie hier een arrangement omheen bedenken.
Let wel op dat héél kunst-geïntresseerd Europa naar Maastricht verhuisd voor die 10 dagen, dus dat de hotels erg snel vol zitten.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 23:27

Bedankt voor de tip! Had zelf al een heel Opera arrangement in elkaar gedacht...
Gelukkig even mijn stiefma aan de lijn gehad. Blijkbaar hebben ze abonnement op de schouwburg en heeft mijn vader laatst nog tegen haar gezegd: Ik hoef voorlopig geen opera's te zien!

Maar zij wist wel dat hij heel nodig een nieuwe golftas nodig heeft. Dus dat wordt het dan waarschijnlijk. (Al vind ik dat zelf een beetje saai om te geven, ik haat golf...)

Yelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 23:50

Njen schreef:
youreperfect schreef:

Heb vandaag toch maar alleen het luchtjespakket gegeven en gezegd dat we van de week nog wel iets leuks gaan doen op mijn kosten, ff naar de bios ofzo :).

Leuke boxers :D: Chasin, Bijenkorf :+

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 00:07

Njen schreef:
youreperfect schreef:

Heb vandaag toch maar alleen het luchtjespakket gegeven en gezegd dat we van de week nog wel iets leuks gaan doen op mijn kosten, ff naar de bios ofzo :).

Leuke boxers :D: Chasin, Bijenkorf :+[/quote]

Luchtjespakket? Wat houdt dat precies in? Gewoon verschillende dingen of alles van 1 soort geurtje(after shave enz). Opzich ookwel leuk, ondanks dat hij daar niet zo mee bezig is :) Hij heeft ook geen eigen geurtje ofzo, ikzelf ben echt een Joop-Jump-fan, maar daar moet ie niks van hebben :+ Voor de boxers ga ik morgen even kijken denk ik, zijn winkels waar ik normaal nooit kom ;)

Yelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 18:45

Haha, gewoon bij de Douglas had ik zo'n pakket met een deo, een showergel en een luchtje, niet origineel maar hij was er wel blij mee geloof ik :)

En heb jij al wat :D?

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 11:59

Uhm nee :o En ik zoek eigenlijk iets heel speciaals := Voor de reden kan je me pb-en ;) Dus als iemand nog speciale dingen weet en ze vragen zich af waarom :+

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 20:56

Heeft iemand hier nog een originele manier om geld te geven? (10 euro). Ik vind het namelijk vreselijk om met een envelop binnen te komen.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 20:57

Een spaarpot! :D met leuke tekst!

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 21:05

Das idd wel een goeie! Gewoon zo'n ouderwets spaarvarken :+

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 22:54

Of in een fotolijstje doen..