Ga slape..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Karin schreef:Hier is een of andere sneeuwschuiver het parkeerterrein van de Appie Heijn sneeuwvrij aan het maken. Ik hoop voor de Appie Heijn dat er vannacht niet nog een pak van 10 cm bij valt.
dressagelady schreef:pharagirlke: ik heb zondag ook wedstrijd, wel onderling.
Ik vrees niet dat ik daar heen kan aangezien het nog wel een aardig eindje met de auto is, mijn ouders willen het risico sowieso niet riskeren, de ambulances rijden hier af en aan.
Vannacht valt er bij ons waarschijnlijk (nog!) meer sneeuw bij..zouden we tot de 50 cm komen?![]()
Dan wil ik maandag sneeuw-vrij!

Anoniem schreef:ik ben net thuis....vanaf 1230 onderweg,naar amersfoort.om 1430 daar. toen om 1510 weer richting huis....en om 2145 kwamen we thuis aan, in Brummen(tussen arnhem en apeldoorn)
En dan hebben we dus niet eens over de meest chaotische wegen gereden zoals de A1, maar ""gewoon""binnendoor.....
ik heb mooi me geld weer verdiend met niets doen dus.
meiske16 schreef:Is je vriendje al terug?

0ojannekeo0 schreef:ik reed de plaats op en zag het stroomlint van de bak al slap hangen. deed me moeder de deur open( k had geen sleutel bij) zegt ze ja, we hadden om 22,00 nog bezoek. dus ik wtf nou weer...waren 2 van de 4 paarden uit de wei gekomen. die hebben ze dus op stalgezet. ik denk dat de bedrading geknapt is ofzo. ik ga morge maar eens op onderzoek uit
Karin schreef:meiske16 schreef:Is je vriendje al terug?
Nope en ik hoor ook niets meer op mijn sms'jes.
Ik hoop maar dat 'gewoon' zijn batterij leeg is. En ik hoop niet dat zijn collega is ingestort, het huilen stond haar twee uur geleden al nader dan het lachen.

Sani schreef:Het hele telefoonverkeer ligt plat Karin
Echt alles is verstoord door die rotsneeuw
0ojannekeo0 schreef:kan je hem niet bellen dan karin?

Karin schreef:0ojannekeo0 schreef:ik reed de plaats op en zag het stroomlint van de bak al slap hangen. deed me moeder de deur open( k had geen sleutel bij) zegt ze ja, we hadden om 22,00 nog bezoek. dus ik wtf nou weer...waren 2 van de 4 paarden uit de wei gekomen. die hebben ze dus op stalgezet. ik denk dat de bedrading geknapt is ofzo. ik ga morge maar eens op onderzoek uit
Als het plat lint is, is dat waarschijnlijk bezweken onder het gewicht van de sneeuw. Bij ons op stal liepen de paarden vanmiddag ook al vrolijk allemaal in één wei.
Karin schreef:0ojannekeo0 schreef:kan je hem niet bellen dan karin?
Net gedaan! Hij kon niet sms'sen omdat het weer REED en niet bellen omdat hij zich ff op de weg moest concentreren!!
Hij is bijna thuis, vlak voor Apeldoorn begon het weer in beweging te komen. Volgens hem hadden ze die grote vrachtwagens veel eerder van de weg moeten halen, die sneeuwen vrij snel in als ze stilstaan en dan zijn ze niet meer van hun plaats te krijgen (spinnende wielen enzo).
Maar goed, binnen nu en een half uur hoopt hij thuis te zijn!![]()
*opgelucht*
0ojannekeo0 schreef:kan je hem niet bellen dan karin?

0ojannekeo0 schreef: