Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ceasario schreef:Ik heb te maken met personen die bedreigen.
En die zeggen wanneer je terugkomt schiet ik je van voor naar achteren door de straat.
Dus ga ik terug ; Hij zit inmiddels al 16 maanden van de 26.
Was een Hollander.
Sorane schreef:Deze dader staat binnen notime weer buiten.
Gewoon afknallen zo'n mongool.
Of mag je dat niet zeggen??
Je mening geven kan niet meer. Je mag niet meer zeggen wat je denkt.
Zo ook hier op Bokt. Als het iemand niet zint wat jij denkt, dan heb je een waarschuwing aan je broek. En zo gaat het ook in het dagelijks leven. Je mag alles zeggen, zolang je maar precies zegt en denkt wat de meerderheid wil. Doe je dat niet, dan ben je de banketstaaf. En dat is nu wel weer eens op harde manier duidelijk geworden.
QHAhkbar schreef:Ze moeten die mensen maar allemaal op een eiland zetten en dan maken ze elkaar maar af..
Damn sorry maar hier schrok ik echt van wat ben jij voor ziek wijf!!! sorry hoor maar jullie vonden het toch zo erg dat iemand was vermoord waarom dan zulke dingen zeggen.....HET IS 1 PERSOON NIET ZIJN HELE RAS en er zijn ergere nederlanders dan "buitenlanders"ookal worden ze geboren in het nederland
suusje26 schreef:heo is dood 911 dagen na Pim. 911 is de amerikaanse datum voor 11 september. 911 is ook het alarmnummer van amerika.In nederland 112. De datum van vandaag is 2 november in amerikaans 11 2.Sta hier even bij stil want dit kan geen toeval zijn