Karin schreef:Foto van Lotte bij het bericht doen lijkt mij heel zinvol.
derde foto uit haar profiel is hier misschien wel geschikt voor
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sjokkemeule schreef:jeugdzorg, huisarts en politie inschakelen ook de school en jeugdzorg. er is namelijk GEEN sprake van een misdrijf. Maar omdat haar moeder dood is moet er een soort voogdij zijn, en die heeft een VETO recht, die kan haar ONMIDDELIJK "opeisen" Dat is wat BuzA afdeling zuidamerika net vertelde. sorrie mensen, maar ik ben nu door de middelen heen, en ga alsnog een advocaat raadplegen.
Ik ben zeer ontdaan, en moe van het Nederlandse rechtssysteem.
bah
nikkiemisty schreef:Maar misschien zijn er ook wel mensen die het voor je willen bellemmeren.
Misschien mensen van omnicum die ene stokje willen steken.
sjokkemeule schreef:jeugdzorg, huisarts en politie inschakelen ook de school en jeugdzorg. er is namelijk GEEN sprake van een misdrijf. Maar omdat haar moeder dood is moet er een soort voogdij zijn, en die heeft een VETO recht, die kan haar ONMIDDELIJK "opeisen" Dat is wat BuzA afdeling zuidamerika net vertelde. sorrie mensen, maar ik ben nu door de middelen heen, en ga alsnog een advocaat raadplegen.
Ik ben zeer ontdaan, en moe van het Nederlandse rechtssysteem.
bah
FlairS schreef:Dit is vermoedelijk het reisburo waar Lotte haar vader de tickets vandaan heef":Startravel Castricum 0251673707 castricum@startravel.nl
Lielle schreef:Citaat:Kan iemand achterhalen wat of waar Chateau Elberte is?
ben ik mee bezig maar hulp is welkom.