ze deden allebei zo ontzettend braaf meewerken
Otje

Appa

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
)

Welk concert is dat? 

ik eet op zaterdag altijd bij m’n beste vriendin en dan kijken we ‘s avonds met 4 honden op de bank serie, heerlijk. Rail Away is ook wel echt geniaal altijd.
Polarize schreef:Mijn ouders zijn van 1972 en 1975, en hebben mij opgevoed met "hun" muziek, ze waren allebei aardig van de rock en mijn vader reed altijd vrachtauto, dus die kent daardoor ook heel veel nummers wat hij ook weer over heeft gebracht op mij
Het wordt bij mij na 2010 eng omdat ik toen natuurlijk meer mijn eigen muzieksmaak begon te ontwikkelen en daardoor die nummers meestal tot op het jaar goed heb.
Maargoed, we spelen dit nu bijna elk weekend wel, lekker samen met mn ouders om tafel, borrelplankje erbij, love it

MarlindeRooz schreef:Ik wilde de teckel nog even in bed laten liggen. Dat vindt hij soms lekker nog even een klein uurtje alleen uitslapen. Hij mag dat van mij op de zondag haha. Had zelfs de slaapkamerdeur open zodat hij me op de bank kon zien.
Na 10 minuutjes stond hij te janken op bed. Ik moest hem komen ophalen en wel NU!!! En niet voor z’n ontbijt of iets. Nee hij moest bij mij op schoot op de bank onder een dekentje.
De hele nacht tegen me aan liggen was niet genoeg.