Weekvraag week 11 Naar welke muziek luister je graag? Heb je een favoriete band?
Willen jullie weekvraag 10 ook nog beantwoorden? Het is afgelopen week wat stiller geworden in het topic, dus er missen nog een aantal antwoorden. Bedankt.
Ik luister tegenwoordig vooral radio, maar ben ook echt een rockliefhebber. Metallica en de Foo Fighters bijvoorbeeld. Maar ik zet niet om te ontspannen muziek op bijvoorbeeld, ik hou van een rustig (stil) huis.
Oehh, heel divers eigenlijk... Van klassiek tot (happy) hardcore. Pentatonix vind ik super gaaf. Hija de la Luna, time to say goodbye maar ook de beat van animals bijvoorbeeld.
Maar ook muziek uit "mijn" tijd (im blue, black eyed piece, Mambo nr 5 , beetje 90's)
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 19 min geleden
Hier een een brede muzieksmaak, vroeger voornamelijk rock maar houd nu ook van sommige Nederlandstalige muziek, en oude klassiekers. Van Abba tot Skunk Anansie tot Simon & Garfunkel tot Metallica. Maar het belangrijkste, het moet muziek zijn die op instrumenten wordt gespeeld.
Favoriete band.....Simon & Garfunkel, Sjako!, The Corrs, Metallica....vrij breed dus.
Miran
Geplaatst: 11 min geleden
Ik vind heel veel leuk, maar mijn favoriete muziek is Bon Jovi, en bijv U2, Bryan Adam, Kensington, die hoek. Ik heb eigenlijk altijd wel muziek aan thuis en in de auto, deels radio (538 of radio 2 op werk), of een playlist die dan weer heel wisselend kan zijn.