Black Friday 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rienn

Re: Black Friday 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 10:14

Ik heb nog 2 bestellingen geplaatst. 2 bandjes voor mijn Apple Watch en een hoesje voor mijn telefoon. Had bijna een nieuwe Apple Watch gekocht, want ook korting, maar deze is nog prima

Aatrox

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 10:35

Ik wacht nog op iets van Divoza, ES en Horseware. Had gehoopt dat Horseware wat sneller had geweest..

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 12:02

Postnl heeft hier gisteren mijn pakketje bezorgd.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 14:53

femkepien schreef:
Deze wasmand een tijd geleden besteld met korting maar echt een top ding. Wel duur, zelfs met korting nog maar zo fijn om geen kleding meer te sorteren

https://amzn.eu/d/ixTBBdQ

Een van die dingen die ik niet wist dat ik nodig had, maar echt nodig heb en besteld _O-

Damn deze black Friday was duur := maar tegelijk zo blij, omdat we volledig interieur moeten kopen en nu flink hebben kunnen besparen :):)

ikkeniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 14:59

Gisteren nog snel een nieuwe deken besteld voor de pony die volgend weekend komt.
Kon het niet laten en heb iets meer besteld als een deken.
Vond de uit eindelijke rekening behoorlijk duur, maar zonder goed te kijken toch betaald.
Kijk ik daarna nog een keer goed, heb ik 2 verschillende dekens besteld.
Ik twijfelde tussen een Bucas en een Horseware. Nou ja, nu kan ik rustig passen

Tinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 22:33

Ik krijg net een mail van hypostore over mijn bestelling. Er staat bij alles op voorraad, en toch staat er dat het pas 12 december verstuurd wordt. Ik snap dat ze het druk hebben, maar vind dit wel erg lang.

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 22:34

Bij mij is het uiteindelijk eerder verstuurd, hopelijk bij jou!

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 23:32

Tinka schreef:
Ik krijg net een mail van hypostore over mijn bestelling. Er staat bij alles op voorraad, en toch staat er dat het pas 12 december verstuurd wordt. Ik snap dat ze het druk hebben, maar vind dit wel erg lang.

Zeker weten dat er niet 1 product toch tussen staat met een andere uitleverdatum?
Ik wacht ook nog op 1 product (heb de rest uiteindelijk eerder laten bezorgen) maar moest met die mails ook steeds 3x kijken welk product er niet op voorraad was en waar de (nieuwe) verwachte uitleverdatum stond. Ook omdat er 3x steeds "op voorraad" tussen stond en dat meer opviel :')

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 23:47

Oh.... := het Pip kussen was nu op voorraad. Dus 2 gekocht en om de verzendkosten te vermijden ook maar wat theedoeken en pannenlappen erbij :)) nu echt klaar... Echt!

karrij

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 06:16

Wat een fake dat hele black friday!

Net bij www.parfurmerie.nl mijn jaarlijkse fles Black opium van YSL (150 ml) besteld.
afgelopen black vrijdag kostte de fles 124,95, vandaag 4 dagen na black vrijdag 114,95!

Waarom stinken mensen er toch weer elk jaar in.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 07:42

karrij schreef:

Net bij https://www.parfurmerie.nl mijn jaarlijkse fles Black opium van YSL (150 ml) besteld.
afgelopen black vrijdag kostte de fles 124,95, vandaag 4 dagen na black vrijdag 114,95!

Omdat er ook wel goededeals bij zitten. Ik weet 100% zeker dat mijn 20% korting op mijn normale hondenvoer ook echt 20% korting is. De laser die ik besteld heb die had ik al langere periode op het oog en was echt 25 euro goedkoper. Je moet wel gewoon opletten natuurlijk en niet klakkeloos iets aan nemen maar is dat niet bij alles in het leven zo??

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 07:47

karrij schreef:

Net bij https://www.parfurmerie.nl mijn jaarlijkse fles Black opium van YSL (150 ml) besteld.

Onze nieuwe tv heb ik 4 wkn geleden al opgezocht, en in de gaten gehouden.. scheelt toch ruim 200 euro, bitjes voor de rugby zijn standaard 29,95 vallen meestal niet in de korting maar nu toch 20 %z .. en ik woon dicht bij de grens koop normaal drogisterij producten in Duitsland, maar nu was ik echt goedkoper uit bij Kruidvat.. dus ik ben het niet met je eens.. maar denk wel dat je niet “ blind” er van uit moet gaan dat het goedkoper is.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 07:48

Eens met Dierenfan. Ik had ook 3 dingen op mijn lijstje staan en daarvan weet ik al langere tijd de prijs en daar had ik ook echt goede korting op. Hondenvoer en paardenvoer koop ik regelmatig, dus daar weet ik de prijs ook van.

Je wordt ook al weken van tevoren gewaarschuwd dat de prijzen omhoog kunnen gaan en dat je daar op moet letten.

Tinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 07:49

Blacky94 schreef:
Tinka schreef:

Zeker weten dat er niet 1 product toch tussen staat met een andere uitleverdatum?
Ik wacht ook nog op 1 product (heb de rest uiteindelijk eerder laten bezorgen) maar moest met die mails ook steeds 3x kijken welk product er niet op voorraad was en waar de (nieuwe) verwachte uitleverdatum stond. Ook omdat er 3x steeds "op voorraad" tussen stond en dat meer opviel :')

Oeps nog een keer goed gekeken, er stond 1 product heel sneeuw tussen, niet op voorraad.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 07:52

Er is zeker ook veel fake of laat ik het zo zeggen: meestal zijn deze kortingen er door het jaar heen ook. Dus geen one a year fabulous korting. Er zijn echter wel dingen die echt nu korting hebben die je normaal niet zo ziet maar daar moet je heel goed op letten. Doorgaans is Black Friday gewoon een lokker om veel geld uit te geven voor de feestdagen.

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 08:15

Ik heb mail van Hypostore dat m’n bestelling 18 december wordt verzonden :o Ik moet dus nog even geduld hebben maar het is natuurlijk superdruk. Ik ben blij als m’n cap binnen is, had met Halloween sporenbandjes besteld en die waren niet leverbaar terwijl ze nog wel op de site staan

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 08:25

Hier was alles zeer vlot binnen op agradi na haha maar agradi komt altijd pas als je het niet meer weet ooit besteld te hebben

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 09:15

karrij schreef:

Je moet het zelf goed in de gaten houden en vergelijken. Ik kocht deze black friday o.a. ice vibe boots voor €140,- (50% korting). Dat is zeker geen fake, maar een hele mooie aanbieding :j

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 09:34

Als je goed blijft opletten kun je inderdaad echt wel korting scoren. Zo heb ik vorig jaar met een mooie korting een nieuwe laptop gekocht. Ik heb daarvoor de prijzen al een dikke maand van tevoren in de gaten gehouden. Zodat ik ook echt korting kreeg. Jaar er voor hetzelfde gedaan met een nieuwe telefoon.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 10:22

Ik hou de prijzen al vanaf augustus bij :+
Dus twijfel niet over mijn deals :)

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-25 11:48

Ik hou ook al ruim vantevoren de prijzen in de gaten (van sommige dingen zelfs maanden). Dus ik weet ook zeker dat mijn aankopen echt goede deals waren. Maar bij Flaconi (parfum) heb ik bijv. gemerkt dat de prijzen eerst omhoog zijn gegaan en ik dan met korting alsnog fors duurder uit was dan eerder. Dus daar bestel ik dan uiteraard ook niks. Dus je moet zelf wel alert blijven en zeker niet blind kopen om te kopen. Maar dat is sowieso niet verstandig om te doen.
Maar dat het allemaal fake is, nee, dat ben ik zeker niet met je eens.

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 16:50

Alja schreef:
Ik hou de prijzen al vanaf augustus bij :+
Dus twijfel niet over mijn deals :)

Hier nog zo iemand 39,- euro voor mickboota is echt wel korting. Bij sommige producten is de korting minder dan aangegeven maar nog steeds aantrekkelijk genoeg.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 20:53

Daarom zeg ik ook tegen mensen dat ze de prijzen in de gaten moeten houden. Winkels hebben er nog steeds een handje van om de prijzen omhoog te gooien en dan net doen alsof ze kortingen geven.

Ik ben ruim geslaagd in de vs.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 00:24

Ja, ik weet ook wat het normaal kost voordat ik het met Black Friday koop. Dus ik weet ook zeker dat ik voordeel heb.

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 20:39

Zijn er mensen die bij agradi hebben besteld en het al binnen hebben?
Ik heb vorige week besteld en mijn spullen zouden 1 december door de leverancier geleverd worden maar nu veranderd er niks. Ik weet dat agradi soms lang duren maar ben nu ongeduldig :+
Iets met ziek thuis zitten en dus zitten wachten op je pakketjes :o is echt mijn ongeduld en zal ook erg druk zijn hoor.
Morgen komt mijn 2de deel van hypostore *\o/* eerste deel had ik helaas lekkage van shampoo en een kapotte spuit, heb ze gemaild echt alles zat onder :( ook vlekken gemaakt op onze bank.. hoop ze als ik weer iets meer mag doen met de tapijt cleaner er uit te krijgen