Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lavitabella schreef:Ik heb even over de weekvraag nagedacht maar ik heb nog steeds geen flauw idee. Ik ga maar voor een vuur aanmaak set.![]()
Koken vind ik ook niet echt leuk! En anders ga ik meestal voor een simpele pasta. Bakken vind ik wel leuk maar gaat vaker fout dan goed wat het weer minder leuk maakt.
LWDaisy schreef:Ik hou van uitgebreid koken, maar heb er simpelweg de tijd niet meer voor.
In het weekend durf ik er wel nog aan beginnen - gisteren uuuuurenlang de spaghettisaus laten pruttelen in de slowcooker, zo rijk van smaak!
Om dan uiteindelijk een boterham te eten, ik hou niet van spaghetti
Neonlight schreef:LWDaisy schreef:Ik hou van uitgebreid koken, maar heb er simpelweg de tijd niet meer voor.
In het weekend durf ik er wel nog aan beginnen - gisteren uuuuurenlang de spaghettisaus laten pruttelen in de slowcooker, zo rijk van smaak!
Om dan uiteindelijk een boterham te eten, ik hou niet van spaghetti
Dat is wel het toppunt.![]()
Afgelopen week heb ik ook pastasaus gemaakt in de slowcooker, gemaakt van oogst uit eigen tuin (tomaten, courgettes, aubergines en knoflook,
alleen basilicum en pepers kwamen niet uit eigen tuin). Waren uiteindelijk 9 potten.
Dadelijk eten we lekker goulash soep, had die nog in de diepvries staan, ook in de slowcooker gemaakt.
marleen_88 schreef:Citaat:Weekvraag week 38
Als je één ding mee mocht nemen naar een onbewoond eiland, wat zou dat dan zijn? Smartphone is uitgesloten.