Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Konstantine schreef:Het DPD pakketje wat bij mij al heel lang op verzonden stond is vandaag ineens bezorgd
Het kan dus nog goed komen.
Marjo schreef:Ik heb meerdere pakketten onderweg met DPD, eentje is al wel vertraagd. De rest zouden tussen 8-10 oktober bezorgd moeten worden, maar staan op onderweg. Zit aardig wat geld in, dus ik hoop maar dat het goedkomt
Tancreda4 schreef:Vraagje. Ik heb een nieuw item van 100 euro verkocht. Nu is de koper een Franse zonder review, geen volgers, niets volgend en 0 producten te koop. Ik vraag me af of t dan wel verstandig is de koop door te zetten, met alle negatieve ervaringen uit dit topicWat zouden jullie doen?
Siers83 schreef:Siers83 schreef:Ik heb nu wat raars. Iets verzonden met DPD, is donderdag afgegeven op het pakketpunt. Gisterochtend een mail dat het klaar lag en de koopster het kon afhalen. Krijg ik bericht van haar dat het raar was want ze moest het ergens anders afhalen, bij mij in de buurt. Maar dat zag ik dus nergens. Dus gevraagd om af te wachten. Krijg ik vanmorgen bericht van Vinted dat het klaar ligt om af te halen bij het punt waar ik het verstuurd heb. En dat zegt de tracking van DPD nu ook. Snap er niks van want het etiket dat ik gedownload heb staat echt duidelijk een ander punt als ontvanger. Ik kan vandaag er niet naartoe om te vragen helaas. Iemand dit al eens gehad?
Lees dat ook steeds vaker. Vinted GO heeft laatste tijd ook dat ze beetje zooitje van maken. Hoorde bij een afhaapunt vanavond dat ze personeel te kort hebben…
Even terug komend op dit. Vanmorgen bij het punt geweest waar ik het had afgegeven. Ik was de zoveelste al die dit had. Er schijnt iets van een storing bij DPD geweest te zijn. Pakketjes zijn allemaal mee gegaan met de bezorger en die zijn dus onderweg. Dus advies was afwachten