Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:Aan mijn postpartum depressie... Die er vandaag weer voor zorgde dat ik er gewoon geen zin meer in heb...
Ondertussen lig ik met mn baby op bed die nergens anders rustig wilde worden behalve bij mij...
En voel ik me weer redelijk okay....
denisesilver schreef:Kan iemand mijn rug demonteren? Het doet zo'n ontiegelijk pijn. Kan niet normaal staan, liggen of zitten. Gewoon constante kramp die ook nog eens doortrekt naar mijn ribben en armen. Ik wordt er helemaal gestoord van, en zit al aan de max pijnstilling die ik heb liggen.
Polarize schreef:chanicha schreef:Heb net een Indo Mie op, ik weet zeker dat ik last van ga krijgen maar was wel lekker
Ey zo zit ik nu met mn biertje
Maar een ijskoud biertje is zo lekker als het heet is...dan moeten mn darmen t maar even uitzoeken hoor
Siggislief schreef:We hebben het Kwakoe Festival hier in Amsterdam Zuid Oost..
Het lijkt wel of ze met hun trommels en drums in de achtertuin staan.
En er zit ook een flinke dreun in.
MyWishMax schreef:Stomme ergernis, maar zoek al tijden een roltafel zoals die van IKEA. Die bekende. Ik vind ze alleen altijd te duur voor wat het is. Zag ik een tweedehandse, vragen se daar net zoveel voor als een nieuwe. Of als je geluk hebt 5 of 10 euro minder waardoor je nog steeds even duur uit bent