Black friday 2024!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 19:27

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 19:28

MyWishMax schreef:
Dat wisselt dus, helaas. Ik bestelde eigenlijk wel altijd gewoon mijn eigen maat, tenzij erbij stond dat het echt heel groot viel. En meestal ging dat wel goed. Soms ineens wat strakker, of kortere mouwen, andere keren juist wat losser. Maar nooit echt maten verschil volgens mij.

Dank je!

nevica

Re: Black friday 2024!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 19:48

Een Nike winterjas gekocht voor 42 euro dus ben benieuwd. Komt wel pas volgende week maar prima. :D

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 21:04

Ik heb ook een bestelling gedaan bij Kruidvat. Bestelde voor €150 en betaalde €65. Robijn en Lukovitaal ingeslagen

Horseware

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 21:08

Ik volg!

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 21:09

Ik had bij de Kruidvat ook €140 korting
Dus dat is toch niet verkeerd. :D

Ben nu aan het wachten tot sommige bedrijven de echte Black Friday acties gaan starten :+

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 21:11

Maar bij de kruidvat heb ik dat soort aanbiedingen wel vaker, dat heeft niet zoveel te maken met BF :P

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 21:19

Bij Kruidvat koop ik eigenlijk nooit zonder korting. :')

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 21:30

Ik zoek nog een echt warme lekker zittende winter rijbroek. Geen rij legging. Ik heb die van de decathlon en die bevalt prima dus mocht er een geen andere fijne (deal) voorbij komen dan koop ik er daar nog wel 1 van.

Stelvio

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 22:08

Zojuist bij Horseadds een jaarvoorraad balancer besteld met 20% korting.

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 22:10

Greenvalley heeft 30% korting op het hele assortiment. Gelijk voor een heel seizoen de spray die bij mijn eczemers zo supergoed helpt ingeslagen, scheelt toch flink!

Verder wacht ik ook op de actie van de Hypostore en ga ik morgen groot voer inslaan bij de Welkoop, even nog goed inkopen voor de btw-stijging.

Ik lees hier verder lekker mee om goede ideeën op te doen!

SCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 22:20

zijn er behalve welkoop nog meer winkels voor paardenvoer die korting hebben?

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 22:25

De prachtige ariat sloffen heb ik retour gedaan.. ze waren erg mooi en goed voetbed zoals je gewend bent van ze, helaas liep er net een rand over mijn operatie litteken. :(
Heb een vrij groot litteken en vers dus misschien komt er ooit nog verbetering in, is echt het eerste paar ariat schoeisel dat ik terug heb gedaan want het zit altijd als gegoten. Jas/vest wel gehouden en die is geweldig :D

Prima2Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 22:27

Ik volg dit topic uit interesse of er nog kortingen voorbijkomen van spullen die ik nodig heb, maar ik wil toch even aandacht vragen voor het koopgedrag ivm het milieu en klimaat. Niet om jullie te dwingen te stoppen met kopen, maar om bewustzijn te creëren en misschien wordt de boodschap zelfs wel in jullie kringen verder doorgegeven.
Ikzelf vind het best belangrijk, maar er zijn genoeg anderen die zich er (helaas) weinig van aantrekken dat zulke massale uitgaven tijdens Black Friday niet bepaald verantwoord zijn. Het zijn meestal spullen voor de luxe (nog een extra broek of paar laarzen van Ariat), maar niet altijd iets wat écht nodig is (kapotte elektrische tandenborstel vervangen). Natuurlijk komt dat laatste ook wel voor hoor en daar heb ik dan toch minder moeite mee :P De koopdrang is gewoon een stuk groter als er flinke kortingen op staan, terwijl het anders niet was gekocht zegmaar...

https://www.kompaspublishing.nl/kennisbank/korting-of-klimaat-hoe-black-friday-steeds-groener-wordt/

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 22:27

Waren het harde zolen? Ik zoek zulke sloffen maar dan geschikt voor op laminaat (in een flat) dus fluisterstil zeg maar :+ deze hebben dat denk niet?

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 22:28

Heeft iemand al Odorex deo in de aanbieding gezien? Niet de roller maar gewoon spray deo :)

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 22:45

_Lois_ schreef:
Heeft iemand al Odorex deo in de aanbieding gezien? Niet de roller maar gewoon spray deo :)

Alleen bij Trekpleiser, 1+2 gratis. Maar die zijn bij het Kruidvat ook wel eens €1.25 per stuk dacht ik? Dan zijn ze nu wel duurder. Maar dat is mss wel al best een tijdje geleden bedenk ik me nu...

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 22:54

lideli schreef:
De Kroo is ook begonnen met de Black Friday sale :j
Hele toffe magneet beschermers gescoord van Equilibrium

Thanks voor de tip!
Ze hadden 3 dingen in de sale die ik nodig had, waaronder een hooinet met 50% korting. :D

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 22:57

SCC schreef:

Heeft de welkoop korting op paardenvoer?

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 23:04

roosje78 schreef:
SCC schreef:

Heeft de welkoop korting op paardenvoer?

Morgenavond 20% korting op (bijna?) alles. Volgens mij zowel online als in de winkel.

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 23:07

DoretteK schreef:
_Lois_ schreef:

Alleen bij Trekpleiser, 1+2 gratis. Maar die zijn bij het Kruidvat ook wel eens €1.25 per stuk dacht ik? Dan zijn ze nu wel duurder. Maar dat is mss wel al best een tijdje geleden bedenk ik me nu...

Dankje, Trekpleister zit om de hoek :D

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 00:24

Prima2Donna schreef:
Ik volg dit topic uit interesse of er nog kortingen voorbijkomen van spullen die ik nodig heb, maar ik wil toch even aandacht vragen voor het koopgedrag ivm het milieu en klimaat. Niet om jullie te dwingen te stoppen met kopen, maar om bewustzijn te creëren en misschien wordt de boodschap zelfs wel in jullie kringen verder doorgegeven.
Ikzelf vind het best belangrijk, maar er zijn genoeg anderen die zich er (helaas) weinig van aantrekken dat zulke massale uitgaven tijdens Black Friday niet bepaald verantwoord zijn. Het zijn meestal spullen voor de luxe (nog een extra broek of paar laarzen van Ariat), maar niet altijd iets wat écht nodig is (kapotte elektrische tandenborstel vervangen). Natuurlijk komt dat laatste ook wel voor hoor en daar heb ik dan toch minder moeite mee :P De koopdrang is gewoon een stuk groter als er flinke kortingen op staan, terwijl het anders niet was gekocht zegmaar...

https://www.kompaspublishing.nl/kennisbank/korting-of-klimaat-hoe-black-friday-steeds-groener-wordt/

Je hebt overschot van gelijk. Ik koop al jaren geen nieuwe kleding meer en na een verhuis erg kritisch op wat er extra in huis komt. Met bf heb ik alleen cadeaus op het oog, dingen die echt aan vervanging toe zijn en verbruiksproducten zoals tandpasta (waarbij ik dan ook weer niet overdrijf en een voorraad van 5 jaar koop bv). Zou al heel veel schelen denk ik als iedereen dit zou doen.

Polar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 00:49

Ik vind de opmerking terecht als het om dingen zou gaan die je enkele keren gebruikt en dan weggooit.
Maar als je een dekje koopt, of een rijbroek, of winterjas, of rijlaarzen en je gebruikt het goed tot het af is of totdat je het te koop zet op Marktplaats, dan is daar toch niks mis mee? :o
Of loop ik achter?

rocky_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 01:02

Ja het ligt er wat mij betreft erg aan wat je koopt. Als je spullen koopt die je echt nodig hebt, zoals verzorgingsartikelen ect zie ik er het probleem niet van in. Wellicht een omdenker, maar juist nu kopen met korting kan ook groener zijn. Denk aan het aanschaffen van elektronica en kleding, die van betere kwaliteit zijn en daardoor langer meegaan, terwijl dit zonder korting financiëel wellicht niet zomaar mogelijk was.
Zo kon ik nu de keuze maken voor een duurdere kwalitatief betere stofzuiger door de korting.

SansaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 07:13

Polar schreef:
Ik vind de opmerking terecht als het om dingen zou gaan die je enkele keren gebruikt en dan weggooit.
Maar als je een dekje koopt, of een rijbroek, of winterjas, of rijlaarzen en je gebruikt het goed tot het af is of totdat je het te koop zet op Marktplaats, dan is daar toch niks mis mee? :o
Of loop ik achter?

Vind ik wel... tegenwoordig is bijna alles te scoren op marktplaats of vinted.. ik koop bijna niks meer nieuw. Veel duurzamer ook.