Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-24 18:28

Alja schreef:
Tancreda4 schreef:

Argh. Ik erger me hier ook aan. Waarom moet dat bij voorbaat gemeld worden. Nu is het al gedeeld, weet iedereen t, en mocht het toch meevallen kunnen we dan alsnog de prijzen hoog houden.

Soms heb ik het idee dat media een heel hoop kan manipuleren op deze manier. Als je het voorspeld komt het ook uit/ gaan mensen zich er ook zo naar gedragen

Of ga ik nu ook als een wappie denken :o :))

Nou dat….
Op sommige plekken zitten de aardappels nog niet in de grond maar ze weten al dat het gaat mislukken….

Waarom zou je ze dan nog poten?
Kun je net zo goed gaan Netflixen lijkt me :+

als de aardappelen nu nog niet in de grond zitten vanwege de regen, dan lukt het waarschijnlijk niet om op tijd te oogsten (kalenderlandbouw).

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-24 18:43

denisesilver schreef:
Nou. Gisteren al een douche gehad bij het afwassen, vanmiddag een douche gehad van een plantenbak waar teveel water in zat en nu net bij het vullen van de waterkoker. Het universum probeert mij iets te vertellen denk ik :+

M'n kat zit me nu ook al af te likken met z'n schuurpapier tong :')

Froukje_J

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-24 18:53

Een jong konijntje dood.. baal als een stekker... van springlevend naar verlamd binnen een halfuur..
Jong beestje nog +- 3 maand

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-24 19:17

Dat ik eigenlijk geen vertrouwen meer heb ik mijn eigen dierenarts. Dat er al wel een afspraak staat voor een second opinion bij een andere firma dierenarts. Maar dat de hond eigenlijk zieker is dan dat ik dacht en nu dus niet weet wat te doen.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-24 19:56

Sterkte Froukje, wat verdrietig :(:)

Ik ben kpn helemaal zat en ik heb mijn geld teruggevorderd van deze maand. Ik heb al twee maanden terug opgezegd met volgens henzelf 5 dagen opzegtermijn vanwege emigratie. Dan ga ik dus niet nog twee maanden betalen -:(-

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-24 20:14

Ik word af en toe echt hopeloos van dat paard van mij.. ze sluit zich snel af en niemand lijkt te weten hoe ik er het beste mee om kan gaan waardoor ik alles toch weer zelf uit moet vogelen

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-24 20:26

Gezakt voor rij examen. Ingreep omdat ik te dicht achter fietsers reed. M'n brein registreerde het niet ofzo. Echt heel stom. Verder ging echt alles goed! Vrijstelling voor bijzondere verrichtingen is ook weer weg.
Morgen krijg ik nieuwe datum te horen als het goed is. Gaat wel weer wat weken duren ben ik bang :(

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-24 20:39

'Hee, jij bent toch vertaler? Een vriendin zoekt nog iemand die haar roman van 125.000 woorden wil vertalen, kun jij dat er niet bij doen naast je werk?'

Vriendin. Mijn werk is al (zakelijk) vertalen, 40 uur in de week. Wat denk je zelf 8)7

Kirrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-24 20:47

Telemarketers die nu nog bellen, of ja gewoon überhaupt bellen. Laat me met rust ik lees de krant niet. En geen interesse is geen interesse :Y)

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-24 21:51

We hebben een nieuwe collega..mensen die eerder met haar hadden gewerkt kwamen al langs om succes te wensen. Ik heb alleen vanochtend met haar gewerkt en heb haar al meerdere keren op dezelfde dingen aan moeten spreken. Ze neemt niks van niemand aan, ook de hoofd teamleider heeft ze een houding tegen...ik moet morgen de hele dag met haar werken en geef het een half uur voordat ik echt woest ben.

En ze neemt van de teamleiders al niks aan, maar dus al helemaal niks van mij, want ik heb geen officiele teamleider functie.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-24 21:57

Ik las iets naars op Reddit %)

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-24 22:42

Foaly schreef:
'Hee, jij bent toch vertaler? Een vriendin zoekt nog iemand die haar roman van 125.000 woorden wil vertalen, kun jij dat er niet bij doen naast je werk?'

Vriendin. Mijn werk is al (zakelijk) vertalen, 40 uur in de week. Wat denk je zelf 8)7

Dat je het blijkbaar zooooo enorm leuk vindt dat ff een boek extra vertalen helemaal geen probleem gaat zijn :j

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-24 22:48

De advocaat van Jeroen Rietbergen bij Renze.
Dit is dus precies de reden waarom er weinig tot geen aangifte gedaan wordt van seksueel geweld

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-24 23:06

Dat onze dochter maar niet gaat sparen,ze verdient lekker,maar geeft het ook weer uit,Ze gaat over een half jaar ongeveer uit huis en heeft dan nog veel nodig wat geld kost.Gelukkig is het naast ons in de andere helft van het huis,dus dichtbij.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-24 23:09

Dat je een grote pluche hamster kunt winnen bij AH _O-

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-24 23:11

purny schreef:
De advocaat van Jeroen Rietbergen bij Renze.
Dit is dus precies de reden waarom er weinig tot geen aangifte gedaan wordt van seksueel geweld

Nou. Die man kon ik wel van tafel sleuren zeg.

Volgens mij nam niemand hem echt serieus gelukkig

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-24 23:25

Foaly schreef:

Ja maar naast je werk kun je het gratis voor haar doen!
Want het is je vriendin.......

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 00:12

Ik ben zo misselijk.. weken regelmatig aan het overgeven. Dietist denkt aan lactose intolerantie.

Voorlopig dus goed op mn eten letten en ik krijg drinkvoeding, omdat ik momenteel amper kan eten :r

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 03:22

Andere chauffeur die echt vlak achter me ging staan terwijl de richtingaanwijzer aan stond en ik achteruit wilde inparkeren...
Ben nog tegen zijn auto gereden ook... gekukkig aan beide autos niks

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 06:58

Ik ben door ge migraine niet in sttsst te lopen.dat heb ik soms wel eens.
Ik ben wel tig bed uit bed gevallen en kon er niet meer in komen.
Tevens tussen de bedden ingevallen. En helemaal niet meer overeen komen.
Ik voel me bont eb blauew en geschaatst al valt het in het echt denk ik wel mee.
Normaal duurt her 1 dag maar ik ka steeds nier lopen.
En moet nu toch echt naar de wc moeten.
Drinken kan ik ook niet sinds gisterenochtend dus het valt mee maar ik ga maar eens op avontuur.
De kat voor glhet eerst buiten de slaapkamer want die blijven maar dingen onder het bed uithalen.

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 07:05

Ik ben door ge migraine niet in sttsst te lopen.dat heb ik soms wel eens.
Ik ben wel tig bed uit bed gevallen en kon er niet meer in komen.
Tevens tussen de bedden ingevallen. En helemaal niet meer overeen komen.
Ik voel me bont eb blauew en geschaatst al valt het in het echt denk ik wel mee.
Normaal duurt her 1 dag maar ik ka steeds nier lopen.
En moet nu toch echt naar de wc moeten.
Drinken kan ik ook niet sinds gisterenochtend dus het valt mee maar ik ga maar eens op avontuur.
De kat voor glhet eerst buiten de slaapkamer want die blijven maar dingen onder het bed brengen..

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 07:17

Daphne__ schreef:
Ik ben zo misselijk.. weken regelmatig aan het overgeven. Dietist denkt aan lactose intolerantie.

Voorlopig dus goed op mn eten letten en ik krijg drinkvoeding, omdat ik momenteel amper kan eten :r

Reflux kan dit ook veroorzaken (daar kun je Omeprazol voor krijgen), maar die diagnose moet een HA stellen. Bij mij was dat bijna 3 jaar geleden ook ineens aan de orde, vandaar dat ik daar even aan moest denken. Bel anders vandaag even de HA, al is het maar om dat uit te sluiten. ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 07:23

Ik 'loop' al drie weken met een peesplaatontsteking en dat doet toch verrekte pijn. Juist omdat ik niet goed kan stilzitten en maar door blijf gaan, wordt het alleen maar erger. Iedereen zegt dat ik rustiger aan moet gaan doen, maar dat vind ik zo moeilijk! Gisteravond nog contact gehad met de podoloog en ook zij adviseerde toch eens rust te gaan nemen. Vandaag op het werk maar even vragen of er 'rustige' werkzaamheden zijn, waar ik eventueel bij kan zitten. Ik kan hier zo slecht tegen...

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 08:12

@jasmijn

Wat zegt de neuroloog hier van?
Dit kan toch niet een hele dag niets kunnen. Op de vloer liggen en niet drinken en plassen.

:knuffel:

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 08:21

Sterkte aan iedereen die in de lappenmand zit.

Ik had geen uitnodiging gehad voor de bruiloft van m'n neef. Mijn ouders en zus en haar gezin wel. Het is nu al de zoveelste keer dat er maar wordt aangenomen dat ik op uitnodiging van mijn ouders mee kom. We wonen met drie gezinnen op hetzelfde terrein, maar wel in aparte woningen. Nu stuurde mijn neef dus een appje of ik kon doorgeven of ik kwam, en had toen toch wel heel even de neiging om te zeggen dat ik van niet wist/geen uitnodiging heb gehad.

Heb er geen flikker zin in en ik ga ook geen vrij vragen. Ze zien me 's avonds wel verschijnen.