Wie gaat er trouwen in 2024?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Leo

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 20:25

Ik duim voor mooi weer Kimley!

Die taarten zijn absoluut uniek zo zeg! Zien er chique uit!

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 07:40

Ja jullie hebben gelijk hoor maar zou het zo zonde vinden..
Zoals hij het nu zegt is het vrijdag droog, bewolkt maar wel 20 graden :Y)

Het is gewoon echt afwachten.. ondanks dat gaan we vast een fantastische dag hebben <3 en de week erna gaan we lekker naar kreta _/-\o_

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 07:58

Dat zul je toch wat korter van te voren moeten bekijken, niks zo wisselvallig als het weer en de voorspelling meer dan een dag vooruit. Hoe dan ook wordt het vast en zeker een prachtige dag! Met of zonder regen.

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 15:29

Ja klopt hoor maar mag mijn hoop wel hoog houden :D

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 07:25

Duimen jullie allemaal mee voor een mooie droge dag morgen? <3

Lucia88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 08:31

Zeker! Alvast veel plezier!!

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 08:54

Gelukkig is er niet de hele dag regen voorspeld, heel veel plezier en ik duim mee voor droog weer!

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 09:04

Alvast heel veel plezier! Ik duim mee voor een droge dag!

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 16:07

Zeker dat we meeduimen, veel plezier!

jojoleinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 17:01

Fijne dag morgen!

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 08:59

Geniet van je dag vandaag! Als ik het weerbericht zo bekijk, valt het gelukkig mee!

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-24 19:19

Wat hebben wij een FANTASTISCHE dag gehad <3
Meer foto's zullen snel volgen als jullie dat leuk vinden natuurlijk :D

Afbeelding

Lucia88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 00:03

Gefeliciteerd! Fijn dat het een geslaagde dag was! En wat een mooie koets zeg!! Foto's jaa graag!

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-24 06:46

Wat een mooie koets! Heel gaaf met die 6 schimmels ervoor.
En fijn dat de dag zo fantastisch was!

Hier zeer druk geweest steeds dus reageer niet zo vaak als ik zou willen

Wij hebben nog net iets minder als 6 weken maar de regen en kou gooit een beetje roet in het eten kwa bloemen voor de decoratie.

Rondom de tuin hadden we maïs gezaaid zodat het wat gezelliger oogde straks maar ook om wat wind te vangen enzo maar die maïs is nog maar 20 cm hoog op de hoogste plaatsen terwijl het al zeker een meter had moeten zijn nu.
Het wil gewoon niet groeien en de zonnebloemen vinden het ook te koud.
Over 6 weken heb ik dus geen zonnebloemen voor de decoratie.
Nu moeten we wat anders verzinnen.

En aanstaande is steeds super druk op de boerderij met alle projecten die ze ineens willen doen dus ik sta er gewoon alleen voor met knutselen voor de decoratie.
Niet super handig want ik werk ook elke dag en heb 3 kinderen bij mij en die kunnen nu niet eens buiten spelen door alle regen dus het is allemaal geïrriteerd en vervelend haha.

Maargoed wel de ringen uitgezocht en besteld en mijn bruidskapsel gehad.

Afgelopen woensdag zouden we mijn jurk nog een laatste keer passen maar toen we daar aankwamen bleek de hele winkelstraat zonder stroom te zitten vanwege een kapotte kabel dus we konden helemaal niets met de jurk.
Ik ben in de zwangerschap wat breder in de ribben geworden en dat is nog niet weer terug naar hoe het was en daardoor moet we het lijfje van de jurk wat uitleggen.
Normaal zou ze dat meteen doen zei ze maar dat kon dus niet omdat de stroom eraf was.
En daardoor kon ze de rest ook niet afspelden.
Nu volgende week vrijdag maar terug voor een poging 2.

Ik hoop dat ze op de boerderij komende week weer verder gaan met de zonnepanelen leggen en dan mogen ze van mij echt even geen projecten meer starten.
2 weken geleden is namelijk 1 van die mannen door een paneel op het dak van de stal gezakt en 7 meter omlaag gevallen.
Resultaat was ambulance, politie,traumahelikopter op het erf.
Hij is er "gelukkig " vanaf gekomen met een klaplong en een gebroken arm.
Nu ligt alles stil ivm onderzoek van arbeidsinspectie bij het bedrijf die het werk hier doet.

We krijgen dus aardig wat dingen naar ons toe geworpen.
Maar tot nu toe lukt het me redelijk om niet te gaan stressen om alles.

Ik heb nog een boel melkbussen en spul van de zolder kunnen trekken die nog als decoratie kunnen dienen.

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 07:34

Lastig hé dit weer :(

Het was wel enorm koud in de koets.. maar het ontvangst was fantastisch <3

Wij zijn de avond van te voren bezig geweest tot 12:15 snachts om alles voor elkaar te krijgen. De tent die we in eerste instantie hadden besteld bleek te klein omdat alles binnen moest ivm met de weersvoorspelling dus dat was even stress :')

Uiteindelijk hadden we 5 tenten aan elkaar ipv 1 grote maar het is gelukt! Morgen nacht vertrekken we voor onze huwelijksreis :o

marjo1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 22:34

Wat fijn dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad Kimley! En wat een prachtige koets <3

Hier 2 weken geleden de ringen opgehaald, ze zijn echt nog mooier dan we hadden gedacht!
1 juni heeft mijn vriend zijn vrijgezellenfeest gehad, het was echt hilarisch!! Hij heeft een hele leuke dag gehad gelukkig. Dat kon hij wel even gebruiken, hij heeft zijn baan opgezegd omdat hij het totaal niet meer naar zijn zin had. Hij heeft het er mentaal best even pittig mee deze periode. Wel rot dat dat nu precies zo vlak voor de bruiloft komt, maar dat komt wel weer goed. Hij kan nog even 2,5 week rustig aan doen gelukkig.

Verder hadden we vandaag de laatste afspraak op onze trouwlocatie en zijn we ook nog even langs de feestlocatie gereden. Alle puntjes worden nu op de i gezet en alles wordt steeds realistischer, zo leuk!!! Nog steeds een beetje het gevoel dat het nog 3 maanden duurt, maar het is nog maar minder dan 3 weken... En we moeten nog met de openingsdans beginnen, dat is wel een dingetje... Maar goed, we zien het wel :')

Ook maar voor de zekerheid een binnen locatie geregeld voor de foto's. Met het weer van de laatste tijd nemen we toch liever het zekere voor het onzekere. Laten we in ieder geval maar gewoon heel hard duimen voor mooi weer voor alle bruiloften die nog komen!!

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 09:14

Openingsdans is denk ik iets dat wij gewoon laten zitten. Dat is van ons allebei zo niet ons ding :')

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 09:26

Een minuutje schuifelen doet het voor de foto al fantastisch! Vaak mooier dan een ingestudeerde dans waarbij je op de gezichten kunt zien dat je moet nadenken welke pasjes je moet doen :o

Wel een aanrader om op één op andere manier het feest te openen, je gasten blijven namelijk wel wachten op zo'n moment en dan komt je feest niet op gang.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 09:43

Zo'n ingestudeerd dansje komt er sowieso niet, dat vind ik zo geforceerd :=

Een feest dat niet op gang komt is iets waar ik me geen zorgen om maak met onze vrienden :') Maar een openingsdans is iets waarop we allebei niet zo zitten te wachten :Y)

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 10:35

Wij hebben wel een openingsdans gedaan en dat was echt fantastisch.. de complimenten en het applaus wat je daarna krijgt <3

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 12:05

Liselot schreef:
Wel een aanrader om op één op andere manier het feest te openen, je gasten blijven namelijk wel wachten op zo'n moment en dan komt je feest niet op gang.

Ja daar kwamen wij ook achter :') Terwijl we dachten dat we het wel heel duidelijk hadden gemaakt. Dus als je geen openingsdans doet, maak het dan duidelijker dan duidelijk voor je gasten, anders erg jammer

Hanneke137

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 12:41

xRoossie95 schreef:
Liselot schreef:

Ja daar kwamen wij ook achter :') Terwijl we dachten dat we het wel heel duidelijk hadden gemaakt. Dus als je geen openingsdans doet, maak het dan duidelijker dan duidelijk voor je gasten, anders erg jammer

Wij hadden een groepsfoto op de dansvloer gemaakt en daarna meteen lekker nummertje erin gedaan.
Maar moet zeggen dat de vloer daarvoor ook al goed gebruikt werd, het was niet echt nodig geweest, maar toch was het wel heel leuk! Ook van mensen leuke reactie gekregen op ons alternatief voor een openingsdans.

Wij hebben inmiddels alle foto's binnen! Heel blij mee. Zo mooi vastgelegd. Nu nog het fotoboek en dan is het echt afgerond. Voelt heel gek, je bent er toch bijna 2 jaar "mee bezig". En nu dan helemaal niks. Dus maar snel weer nieuwe plannen maken om aan te werken.

jojoleinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 08:47

Wij hadden wel een dans ingestudeerd, maar wij doen ook stijldansen - geen hoog niveau ofzo, maar toch leuk om te laten zien.

Wij moeten de foto's en film nog krijgen. Eerst vond ik het niet erg dat het wat langer duurde, want we waren aan het verhuizen en stond mijn hoofd er niet zo naar, maar nu dat allemaal wat rustiger wordt, mag het ondertussen wel binnenkomen. Het is nu 7 weken geleden.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 08:57

Wij dansen zelf niet en zijn absoluut geen mensen die graag in middelpunt staan, maar door de zanger werden we toch naar het midden geroepen voor een dans. En dat was toch wel heel dierbaar <3
Gewoon samen even schuifelen idd.

Verder hadden we niet een feest maar een informele borrel met dus een akoestische zanger. Dat was allemaal heel gemoedelijk. Er werd gedanst door en met de kinderen en er werd lekker meegezongen.

Wij hadden wel een forse preview van de foto's (50 foto's) maar de rest nog niet. Maar ook gezegd dat ze absoluut rustig aan mag doen, ik weet hoeveel werk het is. Ik ben natuurlijk wel heel nieuwsgierig!

jojoleinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 09:12

Leo schreef:
Wij dansen zelf niet en zijn absoluut geen mensen die graag in middelpunt staan, maar door de zanger werden we toch naar het midden geroepen voor een dans. En dat was toch wel heel dierbaar <3
Gewoon samen even schuifelen idd.

Verder hadden we niet een feest maar een informele borrel met dus een akoestische zanger. Dat was allemaal heel gemoedelijk. Er werd gedanst door en met de kinderen en er werd lekker meegezongen.

Wij hadden wel een forse preview van de foto's (50 foto's) maar de rest nog niet. Maar ook gezegd dat ze absoluut rustig aan mag doen, ik weet hoeveel werk het is. Ik ben natuurlijk wel heel nieuwsgierig!

Oh jullie hebben ook nog niks!
Ik zag net ook op de site staan dat het 6-8 weken duurt. We zitten nu op week 7, dus nog maar heel even geduld. Over 2 weken hebben we onze housewarming, dus wel leuk als we ze dan kunnen laten zien!