Welke “unpopular opinions” heb jij? Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 13:04

Fly_high schreef:
Ik heb het met mensen die altijd van die vage vochtgeluiden maken, geen idee hoe dat heet maar alsof ze met hun mond vol speeksel proberen te praten en tussendoor luidruchtig moeten slikken. De verschrikking :')

DE HORROR, mensen met overdreven natte monden!! Die je voor iedere zin even hoort smekken, aaaah

Moest voor mijn opleiding eens een drie kwartier durende monoloog bekijken waarbij iemand met een overdosis mondvocht aan het woord was. Ik denk dat dat onder het folterverdrag valt.
Laatst bijgewerkt door Snadrem op 26-04-23 13:04, in het totaal 1 keer bewerkt

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 13:04

Sizzle schreef:
Iets met 18+ en zo.

Spoiler:
https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=136&p=80773197&uf=53906#p80773197

Nou ben ik best liberaal, maar van deze berichtjes komt de oude katholieke conservatief in me naar boven |( Mensen die heel plat 'grappig' over seks praten, daar kan ik sowieso echt niet tegen.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 13:07

Snadrem schreef:
DE HORROR, mensen met overdreven natte monden!! Die je voor iedere zin even hoort smekken, aaaah

Moest voor mijn opleiding eens een drie kwartier durende monoloog bekijken waarbij iemand met een overdosis mondvocht aan het woord was. Ik denk dat dat onder het folterverdrag valt.

Haha, ik moest laatst luisteren naar een redelijk lange voordracht van een gemeenteraadslid met erg veel overgewicht, die na een aantal zinnen echt behoorlijk uitgeput was. Naast de vochtgeluiden was hij ook compleet buiten adem, ademde heel hard in de microfoon en slikte na iedere paar worden %) Ik kon er echt met moeite naar luisteren, mensen die hoorbaar ááádemen zijn toch wel mijn ultieme irritatie haha.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 13:08

Avalanche schreef:
Ik zie religie ook niet als iets negatiefs. Ik heb een issue (yes I wanna be cool :') ) met mensen die religie gebruiken als machtsmiddel of controlemiddel. Dat neemt soms echt extreme vormen aan, die mensen beschadigen.

(Ik ben nu extra op mijn grammatica aan het letten wel, merken jullie het? Maar ik kan er niks van :') )

Of zoals ik tegen de dominee (en neef) zei: het probleem is niet de religie; het probleem zit 'm in het uitvoerend apparaat }>

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 13:09

BaileyMix schreef:
Sizzle schreef:
Iets met 18+ en zo.

Spoiler:

Nou ben ik best liberaal, maar van deze berichtjes komt de oude katholieke conservatief in me naar boven |( Mensen die heel plat 'grappig' over seks praten, daar kan ik sowieso echt niet tegen.

Yep hier ook :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 13:10

BaileyMix schreef:
Sizzle schreef:
Iets met 18+ en zo.

Spoiler:

Ja, ik merk dat ik daar ook wat moeite mee heb. :o

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Welke “unpopular opinions” heb jij? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 13:14

Ik kan daar dan weer geen moeite mee hebben. Maar t hoeft niet openbaar op een forum :=.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 13:17

Religion is like a penis. It's nice to have one and fine to be proud of. Don't whip it out in public or shove it down someone else's throat

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 13:17

BaileyMix schreef:
Sizzle schreef:
Iets met 18+ en zo.

Spoiler:

Ik vind het vooral erg juveniel overkomen als je alles op een forum dumpt, zo kijk me eens volwassen zijn en echte seks hebben jongens! en achteraf soppig bij de Griek zitten :')

Het enige wat nog erger is zijn vrouwen die een kind proberen te krijgen en het uitgebreid over "klussen" :r hebben in allerlei ongepaste situaties. Sandra hoezo hoort het feit dat je vanochtend seks hebt gehad met je vent ineens op kantoor |o

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 13:20

Dat klussen ja. :r
Of 'we gaan het even gezellig hebben samen'.

Doe eens even normaal. Ben je 12?

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 13:28

Zeggen mensen dat echt? :') :')

Ik heb persoonlijk helemaal niet de behoefte om het er over te hebben, met welke verwoording dan ook _O-

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 13:29

Fly_high schreef:
Sandra hoezo hoort het feit dat je vanochtend seks hebt gehad met je vent ineens op kantoor |o

Heb ik iets gemist over mijn naam? :') Ben ik ineens een soort Karen geworden? :o?

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 13:35

Snadrem schreef:
Fly_high schreef:
Sandra hoezo hoort het feit dat je vanochtend seks hebt gehad met je vent ineens op kantoor |o

Heb ik iets gemist over mijn naam? :') Ben ik ineens een soort Karen geworden? :o?

Ik realiseer me opeens dat Snadrem (minus de M) een anagram is voor Sandra :oo al die jaren heb ik dat nog nooit gezien

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 13:35

Ik was als Superman met een bril op.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 13:41

Snadrem schreef:
Fly_high schreef:

I think so :j

Gerda is er ook zo een :') vooral kort pittig :')

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 13:45

K#t.

Gerardyolo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 14:01

Uo: wafelkruimels zijn beter dan een echte stroopwafel.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 14:18

Fly_high schreef:
Ik vind het vooral erg juveniel overkomen als je alles op een forum dumpt, zo kijk me eens volwassen zijn en echte seks hebben jongens! en achteraf soppig bij de Griek zitten :')

Het enige wat nog erger is zijn vrouwen die een kind proberen te krijgen en het uitgebreid over "klussen" :r hebben in allerlei ongepaste situaties. Sandra hoezo hoort het feit dat je vanochtend seks hebt gehad met je vent ineens op kantoor |o

Hahah bahbah ja, exact dat. Om dat zitten bij de Griek moest ik inderdaad ook lachen, bevestigt weer zo lekker alle vooroordelen die ik heb :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 14:48

ikke schreef:
Avalanche schreef:
Ik zie religie ook niet als iets negatiefs. Ik heb een issue (yes I wanna be cool :') ) met mensen die religie gebruiken als machtsmiddel of controlemiddel. Dat neemt soms echt extreme vormen aan, die mensen beschadigen.

(Ik ben nu extra op mijn grammatica aan het letten wel, merken jullie het? Maar ik kan er niks van :') )

Of zoals ik tegen de dominee (en neef) zei: het probleem is niet de religie; het probleem zit 'm in het uitvoerend apparaat }>

God heeft de giftigste fanbase

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 14:50

BaileyMix schreef:
Fly_high schreef:

Hahah bahbah ja, exact dat. Om dat zitten bij de Griek moest ik inderdaad ook lachen, bevestigt weer zo lekker alle vooroordelen die ik heb :')

Maar ter verdediging, zo was het vroeger gewoon op bokt.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 15:04

Ja mensen, chill. Dit is nostalgie :+:

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 15:47

Gerardyolo schreef:
Uo: wafelkruimels zijn beter dan een echte stroopwafel.

Meestal ben ik dat met je eens, maar als je een keer in de buurt van Gouda bent, dan zijn de stroopwafels van Markus of Van den Berg wel echt aan te raden.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 16:18

Urbanus schreef:

Toen de lucht nog schoon was en de seks vies ;(

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 16:18

Urbanus schreef:

Okay boomer

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 16:25

Dwaas :')