Ik heb Hypostore ook gesponsord Heel toevallig ga ik in december voor het eerst onderling weer starten na 6 jaar dus kwam prima uit die korting. Ik zoek wel nog een zaak waar ze een enigszins leuk assortiment aan kneveltrensjes hebben, muv EJ. Ik wil de keuzekorting daar gebruiken voor een wedstrijdjasje
Ik heb net bij Douglas de foundation van Chanel besteld en een nieuwe poeder. Gisteren in de stad bij ici paris met mooie korting een flink oogschaduwpallet gekocht van Anastacia en een fles La vie Est Belle (was bijna op).
Net wat linkjes van Hypostore naar mijn dochter gestuurd. Rose zwart wedstrijdshirtje van FairPlay met lange kanten mouw wilde ze nog en een halsstuk van de Recuptex. En op Nike ook korting op veel schoenen, dus mijn zoon is nu aan het kijken naar nieuwe Jordans.
Denk dat het bij ons door BF nu sinterkerstennieuw ineen wordt. Alle hebbedingen zijn wel binnen zo hahaha.
Sunnda
Geplaatst: 24-11-22 20:20
Nicole schreef:
Sunnda schreef:
Wat stom dat je niet gewoon kadobonnen en de early bird korting naast elkaar kan invoeren op zo'n grote site als hypostore